I ride the dirt,I ride the tide for you,I search the outside,search inside for you,to take back what you left me I know I`ll always burn to be the one who seeks so I may find and now I wait my whole life time...


............ej ljudi,ma samo da znate kako mi se neda pisat vise ove postove,ali kad vec molite onda ok!!smijeh
ali da prvo kazem SVIMA jednu stvar,ne ostavljajte mi te proklete lance sreće headbangheadbangna blogu jer mi se to gadi i to je preglupo i praznovjerno,konkretno ovaj kojeg sam zadnjeg dobila je toliko glup,sorry onome ko ga je napisa ali čisto me ne zanima ko je da je,a kao drugo pun je gramatičkih pogrešakabangbang i to me tako živcira!!!!daj sad će neko mislit da san neka štreberica al staršno mi ide na kurac kad se neko preserava i umjesto č govori ćbangbang,ma NEVERMIND!!puknucupuknucu
...................................................................................................................................................
i tako jebena dosada ubija,još ovo malo škole pa konačno praznici mada ne znam ni šta ću na praznicima radit.
aj iden ja pronać neki zanimljiv tekst jer stvarno ne znan šta da pišen i neki zanimljiv spot
...
ajme tekst je prrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeedobar obavezno pročitajte i ovaj lik je legenda
Bilo je to prosle nedjelje od trenutka kad ovo tipkam.

Naime, hodam ja tako s gosp. Cooleechem, i tako odlucismo svratit u pekaru "Dobar Tek". Iako bi "Dobar Tenk" bio puno zanimljiviji naziv. Ljudi bi se pitali, kakve veze ima dobar tenk sa prekrasnim krafnama od vanilije i Bobisovim slasticama. I tako dok je Cooleech nesto tamo brlj'o s onim "jos nesto?" prodavachicama, slucajno pogledam van, i gle cuda, ugledam nesto.

Metalci.

Prvo, kad sam vidio zensku, rekoh sebi, "ova slusa metal". Drugo sto sam rek'o sebi nije za javnost. Medjutim, to nije sve. Kraj te zenske, hoda i neki tip. I gle cuda, kad sam njega vidio, rekoh sebi, "ova..j slusa metal". Drugo nisam nista rek'o sto nije za javnost.

Naime, oboje su bili 'uredjeni'. Pod tim uredjeni, ne mislim na odjelo, kravatu, cipelice i vecernju toaletu. (Zasto se zove vecernja toaleta?? Zar je to neka haljina u kojoj se navecer ide na WC??) Nego, crne tajice (na zenskoj thank God), uska majica (takodjer na zenskoj thank God), duge kose, sminke..ono, tonu, dovoljno da se spali i grije moskovske beskucnike tjedan dana.

I iako je taj trenutak bio trenutak kao i svaki drugi, nije. Jer sam se zapitao zasto sam uopce to vidio?? Kad je metal postao odjelo?? Zar je bit svega izgledat dobro?? Zar je poanta svega da nasa odjeca odrazava ono sta slusamo??

I give you fits.

Cini mi se, ima vise slojeva metalaca. Ima metalaca. Ima veselih metalaca. Ima narkomana metalaca. Ima alkosa metalaca. Ima debila metalaca. Ima profesora metalaca. I profesorica cak. Ima nekulturnih metalaca. Ima pametnih metalaca. Ima bivsih metalaca (sadasnjih heavy repercina, pozdrav Tonciju:)). Ima osamljenih metalaca. Ima gay metalaca. Ima kulturnih metalaca.

Ima sminkerskih metalaca.

Uh gle, vec vidim hrpu glupih metalaca kako me gadjaju konzervama ananasa zbog ove izjave. Takodjer gle, moj zabrinuti izraz lica ima veeeeliki smjesak. Jer ima ih. Stovise, mozda ste jedan od njih a da to i ne znate. Jel' potrosite vise od 5 minuta na 'sredjivanje' kad izlazite van? Sminker metalac. Sorry, ali tako je.

Nemojte me krivo shvatit. Ne kazem ja da svi trebamo izlazit' vanka u pokidanoj staroj robi s buhama u kosi. Ali ako izlazite k'o da vas je mama pocesljala, s 15 litara afthersheve, uskim tajicama i topichima, sminker/ice ste. Jer onda vise ne izgledate k'o metalac. Izgledate k'o ne'ko 'ko zeli izgledat k'o metalac. A to su dvije razlicite stvari.

Jer ako se trudite izgledat' k'o usminkani metalac, "opasan ali lijep", onda se samo trudite skupit sto vise golih balona. I obratno, sto vise golih joysticka.

Koliko god meni kao muskome bilo lijepo vidit dekoltiranu guzatu zensku, to ipak nije lijepo. Jer se zenska ocito fura na modne piste. To sto pritom umjesto Versacea nosi neki gothic djir je potpuno svejedno.

Nekako mi se vise cini logicno da me prepoznaju kao metalca kad se dignem stogodisnjakinji u autobusu. U biti, uvijek pustam stogodisnjakinje u autobus jer se nikad njime ne vozim.

Mozda najgori primjer ovog sminkerstva je Merry Lyn Manson. Ako ne'ko vise uzivljen u sminku od njega, skidam kapu. Opet, nije bitno sto je to drukcija vrsta sminke, i dalje je sminka. Kako god bilo, lose. Jasno mi je da je to neki trademark, ono, metalci nose mayice omiljenog im benda (neki nose iste zato jer im se svidja slika), lanci, koza, tange..

Zasto?? Stvarno ne znam zasto. Nemam blage. Mozda tradicija ima veze s tim. Ili je to jos jedan sindrom one stare kineske "kud svi tud i mali Mujo"? Ljudi, nosite ono u cemu se osjecate udobno. Ali se nemojte cudit ako vas netko nazove sminkerom. Ili sminkericom, cini mi se da ih ima vise (linch slijedi zbog ove recenice, komp ostavljam sestri, kolekciju dokumentacije best frendu, sve u vezi programiranja ide u donaciju za Blue 3 Systems, zbogom, OH okrutni svijete).

Kome je praktican lanac na hlacama?? To je, pretpostavljam hitna pomoc u slucaju da zavrsim u javnom zahodu u kojem je, gle cuda, puk'o lanac na vodokotlicu. E u tom slucaju, sva sreca da imam lanac na hlacama jer nebi mog'o povuc vodu i ozracit' polutku Zemlje. Killeri?? Ogrlice?? What the?? Kome je to korisno i prakticno (van kreveta)??

Posto sam zakljucak ovog teksta vec izrek'o, zavrsit cu jednom od najglupljih recenica ikad napisanih.

evo spot,pa uživajte


onda ovako pozdrav svima koji čitaju ovaj blog,pozdrav i onima koji ne vole baš split i splićanethumbupthumbup
.......e malo se zajebajem al znat će onaj ko bude ovo čitao,pusa za njeganaughtynaughty

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz svimamahmahmah


10.05.2007. u 11:18 | K | 11 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



----opis bloga----

.....ej neću ništa puno pisat o blogu jer mi je to bezveze,
pa eto snađite se ovako sami,jedino možda nešto o sebi da napišem

.........pa eto iz kaštel gomilice(kraj splita)sam
rođena 28.3.1991 što znači da će mi vrlo brzo rođendan
2.g razred ove naše zakon gimnazije
slušam metal a šta od metala skužit
će te iz konteksta ovog bloga!!!


online

...........evo ga i cbox,pa svratite koji put




...eDgAr AlLaN pOe...
By a route obscure and lonely,
Haunted by ill angels only,
Where an Eidolon, named NIGHT,
On a black throne reigns upright,
I have reached these lands but newly
From an ultimate dim Thule-
From a wild clime that lieth, sublime,
Out of SPACE- out of TIME.


By the lakes that thus outspread
Their lone waters, lone and dead,-
Their sad waters, sad and chilly
With the snows of the lolling lily,-
By the mountains- near the river
Murmuring lowly, murmuring ever,-
By the grey woods,- by the swamp
Where the toad and the newt encamp-
By the dismal tarns and pools
Where dwell the Ghouls,-
By each spot the most unholy-
In each nook most melancholy-
There the traveller meets aghast
Sheeted Memories of the Past-
Shrouded forms that start and sigh
As they pass the wanderer by-
White-robed forms of friends long given,
In agony, to the Earth- and Heaven.


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr.
čmar net
ekspert za bubnjeve

bLoG LjUdI
kinslayer
PaMeLa
NinA AnGel
dark AnGeL
dark devil-osijećajni
*nina*
mYnEvRa

...ja preuživljena u ovakve stvari a zna se i zašto
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




DREAM EVIL lyrics

PISMA JE ZA NEKOGA JER JE STVARNO PREDOBRA




MAIDEN IRON lyrics

blog je po njoj dobia ime jer je stvarno pisma odlična!!!!!




METALLICA lyrics





YOUNG NEIL lyrics





METALLICA lyrics





IRON MAIDEN lyrics


i jedna meni onako ajmo reć najdraža



MAIDEN IRON lyrics

IRON MAIDEN
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Kamelot - March Of...

design by Spuky