Izjave, poslovice i sl.

This is my life,
This is my fight!

Freeze da fire with ja most precious desire.

Never givin' up,
never slowing down.

Some friends you love,
Some friends you hate,
But friends I have
Are really great!

Tko hoće, naći će naćin.
Tko neće, naći će tisuću izgovora!

Naj blogovi

learnhacking.blog.hr
jebenouzasno.blog.hr
blackdragongirl.bloger.hr
ufodossier.blog.hr

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Design by: DJ Dodo

Opis bloga

Ovaj blog nema neku posebnu temu, pisat ću o sebi, o mjuzi i o hrpi drugih stvari. To je moj način da se izrazim.

Naj web stranice

www.ziggy-x.de
www.djdean.de
www.402streetrace.com
www.sunshine-live.de
forum.pcekspert.com
www.youtube.com


Free Hit Counters
Free Counter

četvrtak, 18.10.2007.

Jess

Ovaj post posvećujem jednoj Jess. Ovom prilikom joj se ispričavam što je nisam prije spomenuo na blogu. Jess, jedina... valjda ćeš mi oprostiti sad.smijeh smijeh Draga, ovaj post je samo za tebe... Pročitao sam tvoje komentare i mogu ti reći da je i meni one noći kad mi staraca nije bilo kod kuće bilo jaaaaaaaako žao što mi nisi susjeda da napravimo jedan... tulum (naravno sa šlagom) hahahahazubozubobelj Ali ne brini... bit ćeš još puuuuno prilika. A što se tiče L. ne moraš se brinuti, ona ti više neće predstavljati probleme. Gotovo je sa njom i sada sam samo tvoj, najdraža...wink kiss Btw: ispričavam se što sam te mučio onaj dan kada sam išao na izlet, ali znaš mene.... Moram malo zezati burninmadburninmadrofl. Nadam se da ćeš pročitati ovaj post i prihvatiti moje isprike. kiss
P.S Kada ćemo u Nikolino na piće?

(Jess, nadam se da se nećeš zbog ovoga naljutiti. Ovo je samo šala! A i da ti pokažem da sam ozbiljno shvatio onaj komm u kojem želiš post samo za sebe roflroflrofl)

(Btw: ovih par dana nisam pisao postove jer mi je bila malo gužva pa nisam stigao. Večeras očekujte novi post. Respect & love wavewave)

<< Arhiva >>