Izjave, poslovice i sl.

This is my life,
This is my fight!

Freeze da fire with ja most precious desire.

Never givin' up,
never slowing down.

Some friends you love,
Some friends you hate,
But friends I have
Are really great!

Tko hoće, naći će naćin.
Tko neće, naći će tisuću izgovora!

Naj blogovi

learnhacking.blog.hr
jebenouzasno.blog.hr
blackdragongirl.bloger.hr
ufodossier.blog.hr

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Design by: DJ Dodo

Opis bloga

Ovaj blog nema neku posebnu temu, pisat ću o sebi, o mjuzi i o hrpi drugih stvari. To je moj način da se izrazim.

Naj web stranice

www.ziggy-x.de
www.djdean.de
www.402streetrace.com
www.sunshine-live.de
forum.pcekspert.com
www.youtube.com


Free Hit Counters
Free Counter

subota, 13.10.2007.

Ola

Pozz ljudi. Evo mene opet. Imao sam malo gužvu ova dva dana pa baš nisam puno pisao. Ali evo ga, napokon je stigla ta blažena subota i malo odmora. hehe smijehsmijeh. Iako je subota i danas sam bio u školi. I da bi stvar bila bolja pisao sam glupi test. headbangheadbang Naravno nisam baš puno učio ali nešto sam znao. Ovom prilikom se zahvaljujem svom frendu M@c-u na pomoći. Care, živio mi ti još 100 godina!! thumbupthumbup. U ova dva dana i nije bilo nečeg baš posebno zanimljivog. Škola kao škola, stalno nas ispituju i muče. Ali što se može, mučimo i mi njihsmijehsmijeh. Jučer mi je bio ludi dan. Cijeli dan sam pjevao neku pjesmu, totalno bezveznu i svi su me pitali što mi je. Eh, to ni ja sam ne znam. Jednostavno sam poludio nutnutnut: Šala! Odlične sam volje i onda radim gluposti. To je tako kad ti nešto udari u glavu... hehe. Sad uživam. Staraca mi nema kod kuće pa slušam mjuzu malo žešće. Naravno slušam svoje dvije posebno pjesme: Basshunter - I'm so in love with you, i Pulsedriver - Neptuna. Hehe, a još jedna dobra stvar je što u ponedjeljak nemam nastave. Idem na izlet. yeeey. Eto, ne znam što da još pišem! Sad imate što čitati. Hehe. Ostavite mi komentare, uživajte i do slijedećeg posta, bye bye!
Respect! Igz

<< Arhiva >>