Izjave, poslovice i sl.

This is my life,
This is my fight!

Freeze da fire with ja most precious desire.

Never givin' up,
never slowing down.

Some friends you love,
Some friends you hate,
But friends I have
Are really great!

Tko hoće, naći će naćin.
Tko neće, naći će tisuću izgovora!

Naj blogovi

learnhacking.blog.hr
jebenouzasno.blog.hr
blackdragongirl.bloger.hr
ufodossier.blog.hr

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Design by: DJ Dodo

Opis bloga

Ovaj blog nema neku posebnu temu, pisat ću o sebi, o mjuzi i o hrpi drugih stvari. To je moj način da se izrazim.

Naj web stranice

www.ziggy-x.de
www.djdean.de
www.402streetrace.com
www.sunshine-live.de
forum.pcekspert.com
www.youtube.com


Free Hit Counters
Free Counter

petak, 12.10.2007.

What'up

Pozz ljudi! Evo samo da vam se javim da sam živ. Nisam ovih dana pisao postove jer mi je malo gužva pa ne stignem. Sad baš idem još učiti za sutra jer pišem test. Držite mi fige! To je to za sad. Sutra ću napisati malo poduži post da nadoknadim ove dane što nisam pisao. hehe. Ljudi uživajte, čitajte moj blog i poživjeli mi svi vi još 100 godina!
Igz

<< Arhiva >>