Izjave, poslovice i sl.

This is my life,
This is my fight!

Freeze da fire with ja most precious desire.

Never givin' up,
never slowing down.

Some friends you love,
Some friends you hate,
But friends I have
Are really great!

Tko hoće, naći će naćin.
Tko neće, naći će tisuću izgovora!

Naj blogovi

learnhacking.blog.hr
jebenouzasno.blog.hr
blackdragongirl.bloger.hr
ufodossier.blog.hr

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

Design by: DJ Dodo

Opis bloga

Ovaj blog nema neku posebnu temu, pisat ću o sebi, o mjuzi i o hrpi drugih stvari. To je moj način da se izrazim.

Naj web stranice

www.ziggy-x.de
www.djdean.de
www.402streetrace.com
www.sunshine-live.de
forum.pcekspert.com
www.youtube.com


Free Hit Counters
Free Counter

utorak, 09.10.2007.

Konačno taj utorak

Hello ljudi. Evo mene opet. Nisam pisao ovih dana jer sam bio doma i nije se ništa zanimljivog događalo, pa nisam imao o čemu pisati. Ali danas je konačno utorak , dan koji sam željno očekivao od prošlog tjedna a sve zbog L., cure u koju sam zaljubljen. Danas sam je opet vidio, razgovarali smo i sad sad tako happy. cerekcerek Ah ta ljubav... E i da: dobio sam 2 danas. Nisam stigao napravit neku glupu vježbu u školi na radioničkim vježbama. headbangheadbang Ta me dvojka malo iživcirala ali sve me prošlo kada sam vidio L. Evo sada sjedim za kompom pišem ovaj post i slušam pjesmu koja mi ne izlazi iz glave. Basshunter - Im So In Love With You. Svim ljubiteljima techna poručujem da je poslušaju jer je pjesma fenomenalna. Btw: ako odjednom ne bude više novih postova na mom blogu znajte da nisam preživio sutrašnji dan. Mama mi ide na informacije, a ocjene mi i nisu baš dobre. namcornamcorBit će gadno kad dođem doma, ali nema veze.. Jednom se živi, stoga treba malo i uživat.. A ja imam razloga. Eto toliko od mene za sada. Pozdrav svima i do slijedećeg posta!
Respect!

<< Arhiva >>