Fit Forever...

utorak, 15.01.2008.

Prvi rezultati: 65,5 kg!

Moja ne-dijeta napreduje sasvim dobro. Danas ujutro: 65,5 kg. Za tjedan dana to je gubitak od čak 2,5 kg, puno više nego sam očekivala... Znam da je velik dio toga zapravo voda, al je lijep osjećaj vidjeti da kazaljka na vagi konačno pada. Djeluje stimulirajuće za dalje...

Najbolje od svega što mi takav zdraviji način prehrane uopće ne pada teško. Nisam uopće gladna! Ni najmanje. I vrijeme ne trošim sanjajući o zabranjenoj hrani (kako sam inače dok sam bila na dijeti) nego razmišljam koju zdravu hranu kupiti, kako iskombinirati obroke... tražim informacije po internetu...

Čak sam konačno dobila volju za vježbanje. Jučer sam vježbala punih sat vremena (preskakivanje konopca, trbušnjaci, bučice...). I to očito uspješno, budući cijeli dan osjećam lagani muskulfiber. Sve u svemu, za početak sam jako zadovoljna, i hrabro krećem dalje!

15.01.2008. u 15:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Povratak u formu:
Opet sexy i fit