Mamica 31 godina Banja Luka - Brzog datiranja

ponedjeljak , 14.01.2019.

Forum Klix.ba










Click here: Mamica 31 godina Banja Luka






On i moja mama i ne sanjaju da ja sve znam i da sam ih u još nekoliko navrata gledao u još žešćem jebanju a ja sam presretan što mi je baš moj drugar Mirsad jebavao mamu i što je moja mama uživala i bila presretna na kurcu moga najboljeg druga. Kakve kolačiće koristi dalicom. A ko i nebi uživao.



Mamica 31 godina Banja Luka

Kad i vidiš na slici s njim ti bi rođenu mater prodali…Svaki pravi Hercegovac,pošteni,radišni nikad neće podržati ovakve lopove i profitere. Do duse proslo je 8 godina od proslog poroda ali sve jedno nisam mogla da vjerujem koliko su se promijenili. Al kad me uhvati hipohondrija vidim da ipak volim svoj zivotic. U slučaju Zdravka Mamića, koji posjeduje državljanstvo BiH, koji je prvostepenom presudom osječkog suda osuđen 6,5 godina zatvora, teško je procijeniti koje bi poteze mogla poduzeti Hrvatska kako bi on, kako ga nazivaju alfa i omega hrvatskog fudbala, završio na teritoriji te zemlje.



Mamica 31 godina Banja Luka

Forum Klix.ba - Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo.



Mamica 31 godina Banja Luka

2> X0 A0< C 36. "> AC, @5:;0 18E, ?@54@0AC45 :040 A5 :065 40 X5 >?0A=> 70 65=C 8 70 151C C B8< 3>48=0<0. @0=8F5 A2530 AC A5 7=0G0X=> ?><5@8;5, ?0 8 B0. 5F8<>, <5=5 X5 H>:8@0;0 <>X0 4@ C >E 0;>, X5@ =5:> C<@> 8;8 A0< X0 B@C4=0? 4<0E <5 ?>A;0;0 =0 0<=8>F5=B57C, =0 :>XC =8A0< >B8H;0 =8B8 18E 8:04 =5 2848< A<8A0> X5@ A0< ?@>B82=8: 01>@BCA0, 0 <>3C[ X5 8 A?>=B0=8 =0:>= 8AB5. Jako mi je drago sto si toliko zdrava i bioloski vitalna, i super je sto si tako prosla, ali nemoj podcenjivati godine, one kod vecine trudnica stvarno igraju veliku ulogu. Nazalost, jer bi svi posle 30te, a onda najcesce dolazi do problema. Svaka cast ko uspe bez muka, ali to nije samo predrasuda. Ono sto jesete cinjenica, da ima sve vise mladjih i zdravih zena koje ne mogu ostati trudne ili imaju tegobe, tako je to pocelo da bezi od pravila. Mislim da je individualna stvar kako ce neko podneti trudnocu posle 35 i da li ce imati problema. Jeste povecan rizik od Daunovo sindroma,ali postoji more primera da se isti pojavljivao i kod dece vrlo mladih mama... Imala je 23 godine kada se prvi put porodila i dobila bebu sa Daunovim sindromom. A niko to nije primetio ili nisu dovoljno obracali paznju? Sve zavisi od same zene i od njene genetike i naravno zdravstvenog stanje. Ne vidim veci problem ako je sve u redu... Ja sam prvi put rodila u 38 godini, trudnoca bez znacajnijih problema osim uzasne mucnine u I trimestru. Porodjaj je bio prirodan i relativno brz-3 sata od pojave prvih kontrakcija. Rizik od genetskih malformacija je statisticki veci, jer je daleko manja populacija porodilja od 35 do 40 nego od 20 do 25 godina. Ipak ko sto neko rece dosta toga zavisi od genetike i opsteg stanja organizma. Nisam radila amniocentezu, uprkos stalnom pritisku mog lekara cija je to uza specijalnost. Rodila sam sa 38 jer sam se tek tada osetila spremnom za to. Neke zene su spremne da budu majke i sa 17 godina, drugim zenama kao sto sam ja treba mnogo vise... Sigurna sam da se sa 20 god fizicki lakse podnose neprospavane noci uz plac deteta, mada ih nikad ne bih menjala za neprospavane noci u diskoteci u tom periodu... Ja sam juce napunila 38. Prva mi je trudnoca i to zahvaljujuci vantelesnoj oplodnji. Iskreno mene nije bio strah godina vec same procedure oko svega toga: sta ce biti, jel ce da uspe, kako ce da opstane? Uspela sam iz prvog pokusaja i bila prva i jedina u grupi od nas 26! To je bio takav pritisak za mene da su moje godine otisle u skroz drugi plan. Nisam imala nikakve mucnine, samo gorusicu u pocetku i sada na kraju. Super sam se osecala svo vreme i da mi stomak nije ubrzano napredovao ne bi ni imala utisak da sam trudna! Bila sam svo vreme na turdnickom pa sam se kuci ugojila 20 kg. Radila sam amnicentezu i sve je proslo super! Ipak moj savetb svim buducim mamama je da se za ovaj korak odluce ranije. Ja sam se odlucila na ovaj korak sa 34. Ni suprug ni ja nismo imali apsolutno nikakvih zdravstvenih problema, a eto ipak nam se nije dalo! Bilo je strasno,ali se nedam i verujem da ce treca trudnoca biti uspesna,nadam se da cu vec na leto biti ponovo trudna. Imam 38 godina i ovo mi je druga neuspela trudnoca,pvi put sam bila trudna imala sam 36 godina u devetoj nedelji nisu pronasli srcanu radnju,nosila sam blizance. Bilo je strasno,ali se nedam i verujem da ce treca trudnoca biti uspesna,nadam se da cu vec na leto biti ponovo trudna. Zelim ti da sto prije drzis svoj mali zamotuljak u rukama draga mali... Imam 38 godina i ovo mi je druga neuspela trudnoca,pvi put sam bila trudna imala sam 36 godina u devetoj nedelji nisu pronasli srcanu radnju,nosila sam blizance. Bilo je strasno,ali se nedam i verujem da ce treca trudnoca biti uspesna,nadam se da cu vec na leto biti ponovo trudna. 5A8 @048;0 0<=8>F5=B57C :04 AC ''CB2@48;8'' 40C=>2 A8=4@>65 8 >4 B>30 40 4>R5 4> A?>=B0=>3. Imam 38 godina i ovo mi je druga neuspela trudnoca,pvi put sam bila trudna imala sam 36 godina u devetoj nedelji nisu pronasli srcanu radnju,nosila sam blizance. Bilo je strasno,ali se nedam i verujem da ce treca trudnoca biti uspesna,nadam se da cu vec na leto biti ponovo trudna. Ja sam se porodila u julu prosle godine, a u septembru sam napunila 38 godina. Trudnoca mi je bila 'udzbenicka' bez i jednog problema i isla sam na vezbe za trudnice do dan pred porodjaj. Trudnoca savrsena, porodjaj rapidan i tezak, ali se sve prezivi i na kraju bude sve kako treba. Radila sam amnioecntezu u 17. Bilo mi je mnogo lakse da uradim tu tako prostu stvar nego da celu trudnocu mislim sta se desava. Ako nekog vise interesuje amniocenteza neka pita. Eto, sad imam bebca od 8 meseci, zadovoljna, zdrava i prava. Do duse, jedna sam od retkih koja je izgubila toliko na tezini da me ni rodjena majka nije prepoznala Hi Ja imam 37 god, imam dve cerkice od 8 i 3 godine a trece je na putu i ocekuje se u oktobru kad napunim 37. Zelja mi je bila da imam 3 dece i nadam se najboljem. Samo mogu da kazem nikad nije lako ni sa 25 ni sa 35 bitna je volja i stav o svemu tome. Koliko god je neprospavanih noci nekako se zaborave barem sam ih ja zaboravila koliko god virusa, bakterijskih infekcija i kojecega sve prodje samo jedno imajte na umu mi stvaramo ljude od tih placljivih zamotuljaka. Papa mi je dobar. Sad se mislim sta ce biti 15. Stalno kod mene ima nesto. Pre par dana vidim ubod krpelja, bas me je svrbelo, sto znaci da je bio zakazen par dana pa ga nisam primetila. Onda panika , a sta ako je zarazen.. Pa sinoc udahnem probiotik u pluca. Ma stvarno sam slucaj. Rastvaram kapsulu u kasiku sa vodom i bas kada je trebalo da progutam ja udahnem. Pola sata sam kasljala. Posle se i sa mm nesto pokacila. Koliko ima zelju za bebom toliko imam i strah. Pa onda misli matora sam i bolesna i nesposobna. Nisam ja za bebu. Ko zna kako ce se to zavrsiti. Al kad me uhvati hipohondrija vidim da ipak volim svoj zivotic. Ma te misli samo treba prezreti. Nekako mi je stomak velik tj. A ostalo mi je i celulita na butinama i dupetu i to mi je veca briga Ugl. Volela bih da pocnem malo da vezbam...



BANJA LUKA - TRADICIONALNI DOČEK NOVE GODINE NA TRGU KRAJINE 01. 01. 2017.
Pre par dana vidim ubod krpelja, bas me je svrbelo, sto znaci da je bio zakazen par dana pa ga nisam primetila. Persistent cookies — obično imaju datum isteka daleko u budućnosti te će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. A zelim svakom da proba Ne postoji niti jedan jedini posao vezan za kucu koji ne radim... Ko zna kako ce se to zavrsiti. 5F8<>, <5=5 X5 H>:8@0;0 <>X0 4@ C >
[Erotske lezbejske price|Veze i poznanstva plavi oglasnik|Oglasi druzenje crna gora]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.