Legenda o Crvenom Odredu

nije me dugo bilo jer sam imala problema- umro mi je tata i još su se zaredali kolokviji pa evo sada jedan duži post

Obitelj O'Donnel je sjedila za doručkom i razgovarala o Henryevom rođendanu. Braco jesi sretan što uskoro odlaziš na akademiju? – pitala ga je Kathryn. Naravno da da. Neću moć spavati od uzbuđenja noćas. Vjerujem ti. Ja moram čekati još šest godina. Na to Jamesu iz ruke ispade šalica s kavom. Molim? Kathryn, o čem ti govoriš? Pa za šest godina ću imati 16 i ja ću se moći prijaviti na akademiju. A tko ti je rekao da i ti ideš na akademiju? – upita ju otac. Pa, nitko. Ali mislila sam da je to gotova stvar. Ako ide Henry da mogu i ja. A ne mlada damo. Ne ideš ti na akademiju bar ne akademiju Crvenog Odreda. – reče James. A čiju onda? Da neću možda na akademiju Crnog Odreda?! – upita bijesno Kathryn. Na to su svi ušutili. Dušo tata nije mislio to – reče joj majka. Ne Josephine pusti ju. Mislio sam Kathy da ćeš na glazbenu akademiju. Svi tvoji učitelji kažu da si prirodno nadarena za glazbu. Ali ja ne želim na glazbenu akademiju! Ja želim na akademiju Crvenog Odreda. Želim se boriti za bolju budućnost čovječanstva. Baš kao ti i mama i stric Owen. Zašto me ne možeš shvatiti.? Pričat ćemo o tome kad narasteš i još si mala i ne shvaćaš što se događa oko tebe. Nije istina. Za tebe ću uvijek biti mala curica i nikad mi ništa nećeš dopustiti. Sebičan si. Ustane od stola i potrči prema svojoj sobi. Kathryn! – vikne majka za njom. Ne, Joey. Pogriješio sam. Ovo moram ja srediti. Ali ne odmah. Pustit ću je da se malo ispuše. I tad se okrene sinu. Ako se ne varam, sinoć sam ti obećao nešto pokazati. Dođi samnom. Idemo u Kristalnu dvoranu. U kristalnu dvoranu? Da. Zašto? Pa nikad nam nisi dao da idemo tamo. Zato što ni ti ni tvoja sestra niste bili dovoljno stari da ju vidite. A ti si sad dorastao tome. Došli su pred vrata visoka 3 metra od čistog kristala obrubljena sa rubinima – znakom vatre, akvamarina – znakom vode, smaragdom – znakom zemlje i biserom – znakom zraka. Svaki od vođa imali su prsten s jednim od tih kamenja. James je unio šifru i vrata se otvoriše. Henry je ušao u prostoriju otvorenih usta, ali riječi nisu izlazili iz njih. Vidim da ti se sviđa. – reče mu otac. I te kako. U sredini dvorane nalazio se okrugli stol sav od kristala, a oko njega četiri stolice svaka posebna na svoj način. Kad je prišao stolu vidio pet urezbarenih simbola. Po jedan ispred svake stolice i jedan u sredini stola. Sjedni, Henry. Ispričet ću ti legendu o nastanku Crvenog odreda. – reče mu otac. Prije 560 godina ovu organizaciju osnovale su četiri vrlo moćne osobe. Osobe koje su posjedovale moć četiri elemnta. Leema je bio vođa i posjedovao je moć vatre, on je ujedno bio i najmoćniji od svih, njegov zamjenik bio je Ryo s moći zemlje, Urania s moći zraka i Layla s moći vode. Kako bi postojao neki red u organizaciji, uzeli su prva četiri slova starogrčkog alfabeta: alfa, beta, gama i delta. Te oznake su sačuvane do danas, a i poredak je očuvan.
A peti simbol? – upita Henry. Ovaj u sredini. Ah, da peti simbol. – odgovori James. To je simbol najveće moći na svijetu. Henry. Da, oče. Henry slušaj dobro - ovaj simbol predstavlja Srce Oriona. Srce Oriona? – upita Henry. Srce Oriona nitko od vođa nije vidio – nastavi James. Legenda kaže da su ga osnivači dali na čuvanje jednoj obitelji sve dok se ne rodi osoba koja će moći osloboditi tu moć i slomiti moć tame. I što je najvažćnije ta osoba mora biti dovoljno snažna da ju ta moć ne ubije. Stoljećima su vođe Crvenog Odreda tražile tu obitelj i tu izabranu osobu da im pomogne u borbi ali nisu ih našli.

02.12.2007. u 21:54 |

ostavi trag… (34) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

ovdje ću objavljivati svoje priče.
ako vam se sviđa komentirajte, ako ne nemorate pljuvati
hvala

nešto o autorici:

studentica fizike i kemije

18 godina stara

ovisnica o kavi

sviram klavir

volim pisati

najdraža grupa: Nightwish

najdraža serija: Star Trek Voyager

najdraža knjiga: Životinjska farma Geogea Orwella

najdraži filmski serijal: Star Wars

volim sf i anime

anime: Sailor Moon, Jeanne die kamikaze dieben, Vision of Escaflowne

moj banner - ako biste htjeli kod za njega ostavite mi u komentaru. pokušala sam staviti ali zašteka cijeli box
Image Hosted by ImageShack.us

za Bellu Black:




evo stavila sam dvije koje se meni najviše sviđaju, a ti izaberi



Linkovi

blog s dizajnovima, autor mog dizajna, posjetite i nađite nešto za sebe

Jocelyn

Rock_Angel

Škola Čarolija, prijavite se za profesora ili učenika škole čarolije

Image Hosted by ImageShack.us




Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

moj drugi blog koji je samo o star trek voyager

Sličice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dobri stari Nightwish, Tarja je jedina prava pjevačica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najbolja serija svih vremena

Najdraži likovi iz serije Star Trek Voyager:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
captain Kathryn Janeway

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
commander Chakotay


Star Wars:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najdraži negativac-Darth Vader


Anime:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najdraži anime: Sailor Moon

Najdraže Sailor Scouts:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sailor Moon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sailor Mercury

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sailor Saturn

Ostalo

LYRICS:

Nightwish - Slaying The Dreamer


I'm a priest for the poorest sacrifice
I'm but a raft in a sea of sorrow and greed
You bathed in my wine
Drank from my cup, mocked my rhyme
Your slit tongues licked my aching wounds

Put a stake through my heart!
And drag me into sunlight
So awake for your greed
As you're slaying the dreamer

Swansong for the Wish of Night
God it hurts, give a name to the pain
Our primrose path to hell is growing weed

CHORUS:

Blame me, it's me
Coward, a good-for-nothing scapegoat
Dumb kid, living a dream
Romantic only on paper

Tell me why you took all that was mine!
Stay as you lay - don't lead me astray! X2

Wake up, mow the weed
You'd be nothing without me
Take my life if you have the heart to die

You bastards tainted my tool
Raped my words, played me a fool
Gather your precious glitter and leave me be
The Great Ones are all dead
And I'm tired, too

I truly hate you all!



Joan Osbourne - ONE OF US
Words and Music by Eric Bazilian

If god had a name, what would it be?
And would you call it to his face
if you were faced with Him in all His glory?
What would you ask if you had just one question?

And yeah, yeah, God is great.
Yeah, yeah, God is good.
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah.
What if god was one of us,
just a slob like one of us,
just a stranger on the bus trying to make his way home?

If God had a face, what would it look like?
And would you want to see
if seeing meant that you would have to believe
in things like heaven and in Jesus and the saints
and all the prophets?

And yeah, yeah, God is great.
Yeah, yeah, God is good.
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah.
What if god was one of us,
just a slob like one of us,
just a stranger on the bus trying to make his way home?

Just trying to make his way home, back up to heaven all alone.
Nobody calling on the phone,
'cept for the Pope maybe in Rome.

Yeah, yeah, God is great.
Yeah, yeah, God is good.
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah.
What if god was one of us,
just a slob like one of us,
just a stranger on the bus trying to make his way home,
just trying to make his way home, just like a holy rolling stone?
Back up to heaven all alone, just trying to make his way home.

Nobody calling on the phone,
'cept for the Pope maybe in Rome.



Citati:

"When Souls Really Touch, it is forever. Then space and time disappear, and all that remains is the consciousness that we are not alone in life."
- Joan Chittister


Možete vidjeti je li čovjek pametan po njegovim odgovorima, a je li mudar vidjet ćete po njegovim pitanjima.
Naguib Mahfouz


Veliki umovi raspravljaju o idejama. Srednji umovi raspravljaju o događajima. Sitni umovi raspravljaju o ljudima.
Eleanor Rooselvelt


Ničega se ne treba bojati, već samo razumijeti. Vrijeme je da više počnemo razumijevati kako bi se manje bojali.
Marie Curie