trag_u_beskraju

ponedjeljak, 28.03.2005.

Brother, brother, big, big brother ! - La Paz

RTL u La Pazu

Mozda vama ova prica i nece biti pretjerano zanimljiva ali mene je definitivno bocnula da iskocim iz stolice. Naime kao i obicno kad mi se za to ukaze prilika skoknem na internet procitat sto ima novoga doma i napisat pokoju iz ovih krajeva. I tako drndam ja po tipkovnici u obliznjem internet caffe-u kad mi najednom pogled zapne na Tatjanu Juric; voditeljicu s RTL-a i njene bujne kovrce. Gledam koji li je ovo vrag jer mi se zenska cini odnekud poznata al ju ne mogu bas povezat s Bolivijom. Pogledam ostatak ekipe, a kad ono poster hrvatskog bigbrothera i RTL-a, a sa druge strane auto karta Hrvatske Jutarnjeg lista. Vjerujte na 3600 metara nadmorske visine gdje se i ne dise bas najlaske, te ne znam koliko desetaka tisuca kilometara daleko od doma, srce jednostavno mora zatitrat. Naime, navodno da je par mjeseci prije mene neki drugi Hrvat hodocastio ovim krajevima i tako zavrsio u istom internet caffe-u gdje je na poklon od vlasnika poput mene dobio umjetnicku kartu grada La Paza koju je oslikao sam vlasnik. Hrvat se pokazao pravi i za uzvrat poslao auto kartu Hrvatske Jutarnjeg lista sa RTL-ovim posterom na poledjini koji definitvno bode oci na samom ulazu u kafic. Inace covjek se zove Fernando Ochoa Alcala, te uz to sto vodi internet caffe slika i skuplja karte gradova i drzava. Za sve one koji mu zele poslat nekakvu sitnicu mogu mu se javit na adresu : Fernando Ochoa Alcala, C. Sagarnaga #319, La Paz, Bolivia.

- 23:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #