Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

srijeda, 09.05.2007.

"Onaj pravi"

Šetajući ovih dana po manjim i većim
mjestima Istre primjetila sam da u kafićima
i drugim mjestima gdje se okupljaju mladi
pojavu kojom bi moja prabaka bila jako
zadovoljna.

Djavojke,mlade žene i uopće žene,
okružene velikim jatom prijateljica sjede na
jednoj strani kafića,a na drugoj mladići,muškarci
okruženi svojim muškim društvom.

Dok se one smiju,veselo razgovaraju i
gestikuliraju,oni u rukama drže svoje ljubimce,
najnovije modele mobilnih telefona,šalju i primaju
poruke,natežu velike gutljeje iz pivskih boca ili
zamišljeni nešto brbljaju u sebi i zaokružuju
sudbonosne brojeve na malenim papirićima koji
kao da su ih začarali.

One su u stvari samo naizgled vesele dok
zainteresirano slušaju jedna drugu u besmislenim
pričama o novim cipelama,odjeći ili o životima
poznatih ličnosti,o kojima naravno sve znaju iz
žute štampe koja im je postala "vodič kroz život"
ili pak o razvodu neke poznanice i svim detaljima
oko te teme o čemu "svi sve znaju".

No,i to je bolje,moram priznati,od onih
usamljenika za drugim stolom koji bulje u svoje
mobitele ,a oko njih se odvija stvaran život.S kim
oni to razmjenjuju poruke?Znači da imaju neko
društvo,ne rade to valjda sami sa sobom?

U vrijeme moje mladosti,koje je "prohujalo
s vihorom",ali nije bilo povjesno tako daleko,
djevojke i mladići su se družili.Imali smo svoje
škvadre,drugove i drugarice,svoje kvartovske
prijatelje,svoje veliko društvo i svoje "simpatije".
Prijateljstva bi se pretvarala u simpatije,ove onda
u velike ljubavi,a one jedinstvene ,neuzvraćene,
izazivale bi "mladenačke patnje",dok na sljedećoj
igranci ne bi upoznali neku novu "simpatiju".Sve
je to bio dio života,mladosti.Svi smo se gledali
u oči,znojili u malim zagušljivim prostorima gdje
smo slušali dobru glazbu i plesali.

Danas je sve podređeno "individualizmu".
Obogatili smo se.Svatko ima svoje...slušalice na
ušima,svoj PC,svoj svijet...Sjećam se da smo mi
imali prvi TV u ulici i svi naši dragi susjedi bi dolazili
kod nas gledati Dnevnik i popularne domaće serije.
Mirko,iz razreda jedini je imao gramofon,pa smo svi
mi koji smo uspjeli negdje nabaviti neku novu
ploču (singlicu) dolazili k njemu da ih slušamo i
družimo se.Bili smo uvijek veseli,o svemu sve znali i
ništa nam nije bilo teško.

Ha,gdje sam ja skrenula.Sada će moje cure
reći:"Mama, ti i tvoje vrijeme!"Već im je puna glava
mene i mojih priča,ali ja sam im mama i željela bih da
one ne završe za "djevojačkim stolim" nego u
"mješovitom društvu".
Dosta mi je priča mojih
poznanica koje kažu:"Moja je zadovoljna.Ima odličan
posao,super plaću i šta ju briga.Zadovoljna je što
je sama.Sada joj stvarno ne treba nitko.Neka uživa.
Za pelene i pranje suđa uvijek ima vremena".Ma,nemoj,
draga moja,sada ima 29 godina,a i nije baš "misica",
kako misliš da će..kasnije ,nekoga upoznati kad sada
sjedi s "frendicama" u skupoj "markiranoj" odjeći,pije
kokteliće i ogovara tuđe živote,a svoj nema.Ili ima?
Ja više ne znam šta bih mislila o "ovom
novom svijetu" oko mene.Sve mi je to čudno,strano
i nerazumljivo.Šta Vi mislite o tome?


"Čovjek se rađa u svijetu
koji je sam stvorio."
Budha


Dobro došli na marendu!

Upravo sam pripremila salatu,proljetnu,mix svega
i malo fete od gore,a u pećnici se peče pita od mesa.
Jači to obožava,a i vama će se sigurno svidjeti.Dođite
probati.Sigurna sam da će te tražiti recept.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijep dan vam želim.S osmjehom.


- 09:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered