Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

srijeda, 25.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kako uživati u
suvremenoj umjetnosti

Jučer sam cijelo popodne provela u gradu.
Malo sam šetala,posjetila nekoliko galerija i od
tamo i tema za današnje druženje s vama.

Svi ste,sigurno,primjetili one slike koje vam
se i poluzatvorenih očiju čine poput dječijih žvrljotina.
Ili ste,još gore,bili na nekoj nadobudnoj prezentaciji
umjetničkih instalcija koje izgledaju maštovito,poput
"carevog novog odijela" i onda vam,zaista nije bilo
jasno o čemu svi oko vas pričaju?Šta to hvale?
Moramo naučiti cijeniti i razumjeti suvremenu
umjetnost.Ili barem,kako kaže moja Jača polovica,
naučiti kakve zvukove treba proizvoditi,na takvim
domjencima.Znate ono..ahhhh,..daaa,...mmmmm...
Sjećam se da sam negdje pročitala riječi Andyja
Warhola:"Ako u neku stvar gledaš dovoljno dugo,
ona gubi svaki smisao."Stoga nema smisla u galeriji
stajati cijeli dan.
"Pokušajte sliku gledati otvorenog uma"-govorila
je moja profesorica umjetnosti.To možemo!U galeriju
krenite spontano i vidjećete šta će se desiti.Na mene
posjeta jednom takvom mjestu ima djelotvorniji učinak
od bilo kakvog vježbanja yoge.Kada me neko djelo
dirne u dušu,sasvim me ponese.S nekoliko pravovremenih
naputaka samoga umjetnika ,umjetnost te može pogoditi
baš na ono mjesto u tebi za koje nisi ni znao da postoji.
Suvremena umjetnost,po onome što sam ja osjetila
u sebi nije ni prijeteća ni strašna.Ona je u stvari prerada
onoga što je u umjetnosti već viđeno,ali u drugoj tehnici,
materijalima,raspoloženjima i osjećajima.
Sjećate kako smo u školi raščlanjivali pjesme?Tražili
značenja koja pjesnik nigdje,niti jednom riječju nije
izrekao.Upravo je to ono što od nas iziskuje suvremena
umjetnost.Sve to što vidiš,tj. ne vidiš,osjećaš,tj.osjećao
je umjetnik ti moraš.."reći sa stavom".
Ja sam,moram vam priznati,ovu tehniku "sa stavom"
usavršila.Sada se znam diviti..."suprostavljenosti djela"
u odnosu na prolaznost ili napomenuti kako je taj
"dionizijski"osjećaj..senzuelan,divlji,nesputan...
Ono što je nekome "super",drugome je "grozno".
Stoga vam više neću iznositi daljnji tjek moga mišljenja
o suvremenoj umjetnosti.Ukuse i mišljenje nevalja nametati.
Sami odlučite da li će te ,šetajući gradom,svratiti u galeriju.
Ja umjetnost i galerije naprosto obožavam.

S osmjehom vam želim dobrodošlicu na marendu!

Gladni su sigurno jedva stigli do ovoga dijela moga
posta,jer nisu svi gladni umjetnosti,pa nikoga ne želim
razočarati.Danas sam vam spremila:
-juhicu,mirisnu...
-pohano pileće bijelo meso i tikvice sa grila,uz lagani
umak od vrhnja,majoneze i začinskog bilja,
-a uz kavicu kokos polumjesece i vanil cvjetiće.

Bilo bi mi jako drago da svratite, da još malo
raspravljamo o umjetnosti.Kažu da je slika nijema
pjesma,ja se slažem.A vi?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






- 12:18 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered