tracarije

srijeda, 21.10.2009.

ispovjest idiota

Uh, danas je težak dan, izgleda kad je jugo da utječe na raspoloženje svih nas, tako i mene i ora prijatelja, koji svoju priču priča nepovezano i nekako mi se čini da ga trebam pustiti da sredi misli nekoliko dana i onda da nastavimo. Uglavnom priča teče ovako:

Prijetalju, danas, kao u prošlim našim pričama, ne osjećam se dobro, saznajem jednu lošu vijest, i onda me to sve vraća u jedno prošlo vrjeme, razmišljam o tome dali sam ja stvarno "proklet" ili se ne snalazim. Naime, stvaran život, život pun dogadjanja što dobrih što loših, jenostavno me ni u jednom trenutku ne poštedjuje saznanja loših dogadjanja, dogadjanja koji su veziani za meni najmilije. Pokušavam to potisnuti u dubinu svoga mozga, u dubinu svoje duše, pokušavam to sakriti, medjutim to je jače od mene, jednostavno me razara.

Nisam ulazio u detalje njegove priče, ali samo sam mu rekao da je nažalost život sačinjen od dobrih i loših stvari, dogadjaja, da se mi moramo ako mislimo sebi dobro, nositi sa time, moramo se boriti i neka mu jedna bude za cjeli daljnji život "regula", "sutra je novi dan, idemo ispočetka, bit će bolje".

21.10.2009. u 23:14 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2011 (2)
Listopad 2009 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

opis života koje je sranje i koji nema nikakovu šansu da postane nešto bolje.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr