< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

I AND MY SMALL LIFE

nesto lijepo treba da se desi

zatvori oci pomisli na me
vrati film u prosle dane
tiho u sebi sapni mi ime

zatvori oci kao nekada davno
kad nam je bilo sve do mora ravno
nek tvoja njedra budu mi jedra

hajde nocas mi dodji, svega mi donesi
nocas nesto lijepo treba da se desi
hajde nocas mi dodji, bice vina i pjesme
ja bez tebe neznam, ja bez tebe ne smijem

meni je mnogo, a tebi sitnica
ja sam ti uvijek bio samo skica
a nikad slika ni slicica

..kad kažem još ovu noć, molim Boga da i sutra ćeš doć...




....DA SUTRA UMREM....
ti si svjetlo mog života moja istina
ti si snaga koju trebam da bih disala
vijeru u ljubav si mi vratio
bolje od ikog si me shvatio

klikni na kolačić i vidi poruku za Tomicu...


Create your custom cookie at bigoo.ws

da sutra umrem ne bih žalila
jer ja sam ljubav života imala
i da me nema ja bih živjela
u tvojim mislima bih se budila


dao si mi razlog dao si mi smisao
ožiljke sa moga srca si izbrisao
i kad sam pala ja, ti si me digao
i kad sam zvala, uvijek si stigao

dao si mir srcu mom
dao si blagoslov i dom
da sutra umrem ne bih žalila
jer ja sam ljubav života imala
i da me nema ja bih živjela
u tvojim mislima,bih se budila

Image Hosted by ImageShack.us



Blog.hr

PA TO SAM JA.... NEMOJ SE SRAMIT :)) ŠTUC... :-)

Ja-naTasha...
evo završavam 2. razred srednje Gospodarske škole...
buduća poslovna tajnica (moš mislit...weeeeeee...)...


volim puno toga...
prvo...my boyfriend...Tomica..
onda sve moje frendice... ima ih jaaaaaaaaako puno, jer volim sveeeee svoje tajnice od prve do zadnje...
ima još i van tajničkih frendica...
voooolim...
ma eo, ma i svoju obitelj... hah... kaj se mora, mora se... :)) LOL :)...
rolanje, karate, općenito borilačke vještine, zdrav život (iako se ponekad zalomi...mahi, pa ipak smo svi mi još u cvatu... :)) jeee...)
dobro društvo, zabavu, smijeh...
iskrenost (ma kakva da bila istina...manje će bolit nego laži), poštenje...
svoooj mobiteeel...hm, bez toga nikud :))
i...cokojaduuuuu...
ima još puno toga.. jer.. jednostavno..
kud se krećem tud se zaljubljujem :))


ne volim...
a ne znam.. ma ne pravdu.. ali.. i preko toga se može... :)
nema stvari koje baš ne volim onako full, ma ni škola čak nije ta.. a šta mogu, rođena da volim... hah... mogu proć krozz mnoooooooooogo toga, pa... nema tu šta za napisat šta ne volim...



OVO SU NEKE PJESMICE...NAPISANE U ONIM BADIRANIM TRENUCIMA...AL NEA VEZE...

na tornju stare crkve čut će se zvona....
a samo odjekivat će glas...
mlada, umrla je ona...

još jučer bila je tu, sa lažnim osmijehom..
ali, mislili smo izvući će se ona...
kao i svaki puta...
ali ne..
ona nije mogla dalje sa tolikom gorčinom...
ostavila je one koje je voljela...
znamo, nije to htjela...
ali, sudbina ju je ponovo prevarila...
njezin je život bio kratak...
ali ga je voljela...
i živjela je sa velikom željom ići u budućnost...
imala je velike planove...
završiti školu, možda otići na faks...
osnovati obitelj...
voljeti njega, biti voljena....

...njezina posljednja želja bila je
ŽIVITE DALJE BEZ MENE,
PROŽIVITE ŽIVOT KAKVIM BI GA JA VOLJELA PROŽIVJETI...

voljela, je ljude, biljke i životinje...
sijala je osmijeh oko sebe...
ali... .... ... ...
protiv nekih stvari se ne može...
još jedno samo za kraj rekla je,
ZNAJTE SVI, VOLJELA SAM GA,
U SVAKOM TRENUTKU,
ODLAZIM,
ALI,
VOLIM GA I DALJE !



živite dalje, kao da se ništa nije dogodilo....
oprostite mi za svaku krivu rijeć,
oprostite mi svi za svaku povredu, uvredu...
oprostite za sve...
ja nisam htjela da povrijedim, uvrijedim...
željela sam uvijek svakome najbolje...
jer...ja nisam znala mrziti, i neću znati do kraja evo mojeg života...
znala sam praštati..
ali... naučila zaboravljati...
mislim da mnogi to ne znaju...
ali.. nije prošlost ta koja mi oduzima život..
život mi oduzima upravo BUDUĆNOST....


bojim se...
bojim se...
bojim se...

petak, 29.06.2007.

zar je voljeti grijeh??

zar je voljeti grijeh??
zar je voljeti grijeh?
zar je voljeti grijeh??
zar je voljeti grijeh?
zar je voljeti grijeh??
zar je voljeti grijeh?
zar je voljeti grijeh??
zar je voljeti grijeh?


volim te...da...volim te... činim li pogrešku? jesu li moji osjećaji samo iluzija zabranjena u ovom svijetu? zašto postoji ljubav ako se ne smije voljeti kad se koga želi i kako se želi? zašto uvijek moraju postojati neke prepreke kada želimo SAMO *voljeti*.. mi.. obični smrtnici.. moramo se suočavati sa njima.. jer drugog izbora nemamo...

Image Hosted by ImageShack.us


njegova ruka u mojoj ruci... a tako hladna..
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29

je li to zbog hladne noći?
ili...
je to njegovo srce??
što to ima u hladnoj ruci...
kojoj...
kojoj sam nekada osjećala toplinu iz daleka..
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29
što se to toliko promijenilo u samo jednom trenu..
što to pogrešno činim?
suočit ću se sa sobom, životom i sa...njime !
*JA SAM JAČA I OD SUDBINE, MENI NITKO NIŠTE NE MOŽE*
MOŽDA...hm...
on?
samo ako to dopustim !!!!


VOLIM GA... JER TAKO HTIO JE BOG...
VOLJET ĆU GA I AKO JE TO NAJVEĆI GRIJEH...

|Komentiraj 55| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.