Trnsko rulzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

četvrtak, 23.11.2006.

Pravda če biti zadovoljena...

Ajme meni...
Ajme meni...
Kako su neki ljudi bezobrazni...To nije normalno...Neki ljudi ne mogu shvatit da nemaju svi hrpu cigana na kvartu i da nisu naviknuti stalno gledat ta (nazovimo to tako) "lica".Namjerno provociraju i pokazuju slike od Hamde (king of D cigans) a znaju da to jako jako jako jako jako jako smeta.Zato če "nadrljat".Imaju i Sado i Mado pernice...Al s malo više stvari unutra...Ne bi se htjela nać na vašem (tj. tvojem ) mjestu...Nije ni čudo da nas se bojiš...

23.11.2006. u 13:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...što se dogodilo onima koji su govorili ružno o našem kvartu.......

Dobra mužika

KURVE

STVARI SE POLAKO VRACAJU NA MJESTO
OVAKO NEŠTO SE NE DOGAĐA ČESTO
PREMDA, PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAM
I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA.

KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KIŠNE KAPI NA GRAD PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJEĆA ME
BILA SI TU...

TKO ZNA, KUDA SI OTIŠLA
TKO ZNA, ZBOG ČEGA SE NE VRAČAŠ
TKO ZNA, SVE PIŠE U ZVIJEZDAMA...

JOŠ JUČER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
ŠTO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP ŠTO JE
PRELILA CAŠU, ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ
SVE ŠTO SAM VOLIO , A TEBE SAM VOLIO
SVE ŠTO SAM SANJAO, A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJEŠIO ŠTO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ŽENE KURVE..

KAD BI ZAUVIJEK ZASPAO OVAJ GRAD
KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
SVE DOK SE TI NE VRATIŠ , A VRATIT ĆEŠ SE ZNAM
I SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
DO ME NE ZAGRLIŠ
DOK ME NE POLJUBIŠ
DOK ME NE ZAGRIJE TVOJ DAH!


KORAK PO KORAK

Dok hodamo gradom, korak po korak,
Reci mi duso da li sam ti jos drag?
Reci mi duso s kime dijelis sne?
Stvorena tii si samo za mene.

Dok hodamo gradom, korak po korak
I po nama pada kisa, kap, kap po kap.
Krijem ti glavu kao dijete goluba,
Skrivam te od svih muskih pogleda.

Jer ljubav je tako slijepa,
Sa tobom bih na kraj svijeta.
Korak po korak.
Svaki put kad Ti kazem:"Volim te",
Ti pobjegnes daleko od mene.
Korak po korak.


MARINA

Na bozicno jutro sneno i mutno
U kaputu ocevom
Malcice prevelikom
Dosao sam na njena vrata
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
Imala je oci boje vena
Boje vena, boje Dunava
Boje vena, boje Dunava

A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, boze spasi me...


BILI CVITAK

Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene zove domovina, slobodna ćeš ostati.

Ne bojim se ja umrijeti, za slobodu i za dom,
Već se bojim kada odem, da ti krila ne slome.

Ptico moja, kad rat prođe, raspast će se okovi,
Tad poleti čistim zrakom, iznad zemlje slobodne.

Spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kijeva,
I spusti jedan bili cvitak, tamo iznad Kruševa.

Bili cvitak je na spomen, jednoj vječnoj ljubavi,
Za svoj narod i za tebe, morao sam umrijeti.

Ptico moja mladih krila, visoko mi letiš ti,
Mene uze domovina, slobodna ćeš ostati.










pčppppčppčppppčppčpppph

TRNSKO to je naselje gala,
Za gradnju njegovu najveća fala.

Najstariji kvart Novog Zagreba je to,
Odma iza Save dolazi, yo.

Neki neznaju di se nalazi,
Al ni neću da mi hrpa budala po kvartu plazi.

T-paver naš je zaštitni znak,
I zato ga zna svaki T prvak.

Naš kvart prejebeno zgleda,
Drukčije odozada, drukčije sprijeda.

Odlično izgleda u njemu parkić svaki,
Jebem im mater jer su Konzum makli.

Školsko i namsko igralište imamo mi,
Na njima se okupljaju ama baš svi.

Okružuju nas naselja veoma mala,
A najmanja je mala Bosna, Klara.

Bosancima iz tog jadnog mjesta,
Kravljeg izmeta puna je cesta.

Palicama su došli razbijat Trnsko naše,
Pa sum im Sado i Mado na glavama razbili flaše.

Zato nemojte o našem kvartu smišljat ružne fraze,
Jer Sado i Mado iz mračnog kuta dolaze.

YO YO

T-PAVA T-PAVA YOYO


ovo su samo neki od onih koji će da najebu:








Lolekov mali




Ime našeg kvarta, bar ne zvuči malo
I zato ga ne vređaj ti budalo!




Socijala Trnsko naš je kvart
I nedamo nikom po njemu srat!!

Naš kvart Trnsko baš je socijala
Al nama je u njemu jako GALA!!





pčpppčpčpppčpčpppčpčpppč
:
oj ej

Vi sa umanjenih kavartova ste jadni jako
Al žalimo vas, jer vam nije lako.

Gurate se sa ciganima u vašim selima tim
Mislite da nas ubijate komentarima zlim.

Ali ne,
Jer mi smo snažne djeve
Jebemo vam keve.

Lovi vas strah i mi znamo to
Jer znate da će vam se dogodit neko zlo.

Navečer u krevet nećete ić
Jer se bojite da se ujutro nećete dić.

Ciganski smrad iz vaših kvartova se osjeti
Kao iz vaših gaća kad vam neko prjeti.

Znamo da vas je najviše strah Sade i Made
Al prekasno je sada za oproštajne parade.

Vi znate da ste jadni
A k tome i gadni.

Ništa što vi jedete nije slasno
Al za ulazak u trnsko mafiju sad je prekasno.