Dogodovštine jednog tipa.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Kako ja preživljavam? Dan po dan.

Brojač Posjetitelja: 


American InterContinental


 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
FJBG Home Page
KemoTerapija
the life blog
Zrinsko pismo ili potraga za priTSCHom

RaznoRazno - Moj portal


E-mail: puentes7@gmail.com

 Moj omiljeni smajlić

A i sam naginjem misaonim procesima.
Image Hosted by ImageShack.us


-Posjetite moj portal-

 24.01.2007., srijeda

Eto...

...polako guram i koliko imam vremena popunjavam svoj portal. Na žalost stvarnost me zarobila pa ne mogu raditi na njemu koliko bih to želio. Ali zadovoljan sam.

Ukoliko vi imate kakvih prijedloga ili sadržaja, a ponajviše tutoriala (uputa kako nešto napraviti) vezanih uz računala budite slobodni poslati mi ih na mail i ja ću ih vrlo rado objaviti na portalu.

Heh... Portalu kažem ja... Dajte mi još godinu... :-)))

P.S. I ne zaboravite: bookmarkirajte/favorizirajte me i dođite ponovno (i tu i tam)
- 14:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #