Dogodovštine jednog tipa.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Kako ja preživljavam? Dan po dan.

Brojač Posjetitelja: 


American InterContinental


 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
FJBG Home Page
KemoTerapija
the life blog
Zrinsko pismo ili potraga za priTSCHom

RaznoRazno - Moj portal


E-mail: puentes7@gmail.com

 Moj omiljeni smajlić

A i sam naginjem misaonim procesima.
Image Hosted by ImageShack.us


-Posjetite moj portal-

 19.01.2007., petak

Biologija...

...za početnike.

Pošemerio mi se sat za biologiju. Pa stalno kasnim. U svojoj biologiji. U zadnje vrijeme najviše kasnim u odlascima na spavanje i javljanjima na buđenje. Ali barem navečer imam vremena po malo raditi na portalu - jer za drugo niti nisam. Trenutno mi je glavna preokupacija dovršetak faksa (konjski nokat sam daleko), a u stopu je slijedi izrada propovjedaonice. Nadam se da ću biti bolji pravnik nego stolar. Ali zabavno je.

Mmm... Pitam se zašto mi je došlo da pišem? Pijem kavu, ljutim se na biologiju, još sam pospan i pišem.

Prestajem. Evo...

Sad.
- 09:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #