Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



srijeda, 06.06.2012.

3.13 m/s

-Do 16. kolovoza 2012. ugostiteljski objekti iz skupine restorani, barovi, catering objekti i objekti jednostavih usluga moraju uskladiti svoje poslovanje sa Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti i Pravilnikom o razvrstavanju i minimalnim uvjetima.
Među zahtjevima su topla voda u sanitarnim čvorovima, najmanje jedan telefonski aparat, školjke umjesto čučavaca, itd..


I tu dolazimo do teme ovoga posta.
Mislim, čula sam ja to na TV-ju, pomislila 'hm, zanimljivo' i zaboravila, ali me NF podsjetio na to jučer na svom blogu.

Naravno zaintrigirao me čučavac.
Mislila sam da u googleovom rječniku neće biti moguće pronaći prijevod za takvu jezičnu eskapadu, jer što zna englez što je čučavac.
Ali sam se prevarila.
Prevodilac kaže:

1.čučavac
Turkish closet


Vidi vraga!
Prvo što mi je palo na um je Hercule Poirot!
Znam da je, u knjigama, često boravio na Istoku... Orient express, Ubojstvo u mezopotamiji i slično.
I nikako ne mogu zamisliti tog tres formidable lika kako se zlopati iznad jedne takve ...rupe...mon Dieu!
Quelle merde!!!
Mi koji ga znamo i volimo, znamo koliko precizno guli meko kuhano jaje, oblikuje savršeno kvadratičan tost, stavlja čistu bijelu salvetu u ovratnik, preciznim i nadasve picajzličnim pokretima maže džem na tost...



Agatha je čini mi se olako prešla preko toga.
Stvoriti takav sitničav lik, a onda ga poslati na Bliski Istok gdje je Turkish closet normalna pojava?!

Ajd dobro, udaljila sam se od teme...

Dakle, čučavac.
Ima se ukloniti iz ugostiteljskih objekata i zamijeniti wc školjkama.
Nikad mi ne bi palo na pamet da čučavaca uopće negdje kod nas ima?!
Posebice jer smo mi neka turistička destinacija i tome volimo dodati pridjev cijenjena.
Nedavno sam putovala u Sarajevo pa smo stali u Vitez, u njihov veliki šoping centar.
Po svemu je bio nalik svim šoping centrima po Hrvatskoj, osim po jednom detalju.
Kad pođete tamo 'gdje i Car ide pješke' dočeka vas čučavac.
Za mene je to bilo nemalo iznenađenje. Nije sad da sam ja dama iz Pariza i nikad nisam vidjela ili koristila čučavac. Ali nisam odavno, već desetljeće i više...
Često se čučavac brani argumentacijom da je higijenskiji od wc školjke.
Što donekle ima smisla s obzirom da je blizina golih djelova tijela s dotičnim svedena na minimum.
Ali samo donekle...



Čučavac ima ogromne nedostake, sa ženskog stanovišta.
Morate naciljati rupu koja, budimo iskreni, baš i nema neki promjer.
Logično je da ne želite rukama dodirivati zidove da uhvatite ravnotežu, jer je isto tako logično da to rade i svi drugi.
Po toj nekoj logici, zapravo je možda zid najčistiji, jer ga nitko ne želi taknuti zubo

No da se vratimo na ciljanje.
Čučnuli ste u tako neki polupoložaj 'Ždral na povjetarcu' i ciljate (malu nuždu).
U ovisnosti koliko je tekućine u spremniku, jeste se više oslonili na lijevu ili desnu nogu, kakvog vam je oblika frizura na maloj, itd, može vam se desiti puno nepriličnih i nehigijenskih stvari.
Prva od njih je da niste iz prve naciljali kako treba i da je 'prvi piš' lupio u porculan oko rupe.
Eto nevolje!
Čim prvi mlaz udari mimo rupe, pri toj brzini, s obzirom na visinu,

-You need to use the formula:
speed squared = 2 x 9.81 x distance from urethra to water in toilet.
For example, if you wee half a metre above the water:
speed squared = 2 x 9.81 x 0.5
= 9.81 metres squared per second squared.
When you square root this, it gives a speed of 3.13 metres per second.-


cipele vam, zbog položaja u kojem se nalazite, bivaju poprskane.
Ako imate dobar mlaz, sva je prilika da ćete poprskati i hlače ili noge.
Suknju vjerojatno nećete, jer ako ste u minjaku, previsoko je, a ako ste kojim slučajem došli s dugom suknjom, imate dodatni problem viška, koji od vas zahtjeva da balansirate iznad rupe, ciljate u rupu i pri svemu tome pridržavate rukom suknju!

Kod tog prvog iznenađenja, većina žena reagira standardno.
Trznu guzicom refleksno i pokušavaju stisnuti 'pipu', istovremeno pomičući izvor bliže ušću.
To može biti poprilično stresno ako su i drugi prije vas loše gađali, jer onda treba obratiti pozornost i na skliskost terena.
A ako pak ne želite pomicati noge, možete se naći u najčudnijim položajima.



Uz to, ovdje je riječ o zdravim i relativno vitalnim ljudima.
Starije osobe, ljudi sa bolnim leđima, reumama, ozljedama i slično, skroz su antičučavacni tip.

A i to sve samo kod male nužde...
O velikoj koja zapada i muškarce i žene i posljedicama lošega gađanja kod iste.... pa možete zamisliti...


Ima wc i svojih zabavnih i edukativnih strana
-obavezno pogledati smijeh



| komentari (37) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin