Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



utorak, 22.05.2012.

Nesporazum je majka svih fakapa

Službena priopćenja kronološkim redom:

20.05.-U američkom Camp Davidu se održava samit šefova država i vlada zemalja G-8 na kojem se raspravlja o međunarodnim kriznim temama. Biće to samit sa specifičnostima.

20.05. -Danas izbori u Srbiji. Srbija bira predsjednika u drugom krugu. Tomislav Nikolić ili Boris Tadić? Ankete daju prednost Tadiću.

20.05. -Izbori u HDZ-u. Za mjesto šefa HDZ-a bore se aktualna predsjednica Jadranka Kosor, bivši joj ministri zdravstva Darko Milinović, policije Tomislav Karamarko i investicija Domagoj Ivan Milošević, te ravnatelj najvećeg kliničko-bolničkog centra u Hrvatskoj, Milan Kujundžić.

20.05. -Finalni meč ATP turira u Rimu u kojem nas očekuje novi duel Novaka Đokovića i Rafaela Nadala, igrat će se sutra. Kako je meč Sharapova – Li sa prekidima trajao pet sati, organizatori su početak meča finala tenisera pomjerali iako je početak bio planiran za 16 sati odnosno u 20 sati i 30 minuta.

20.05.-Gaf su u zajedničkim priopćenju napravili predsjednik Europskog vijeća Herman van Rompuy i predsjednik Europske komisije Jose Manuel Barroso.Gotovo tri sata prije kraja predsjedničkih izbora u Srbiji čelnici Europske komisije čestitali su Tomislavu Nikoliću.

20.05.-"Psujete li vi nekada?", pitao je novinara Jutarnjeg lista te nastavio psovati: "Meni nekad baš dođe da opsujem, kao recimo sada. Nek' ide sve u pi**u materinu." izjavio je Šeks nakon što je prekinuo razgovor preko mobitela.

20.05.-U Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu HDZ-ovci su izabrali novo vodstvo stranke.
Pobjedu je nakon iscrpljujućih, gotovo dvadeset sati biranja u drugom krugu odnio Tomislav Karamarko.

20.05.Državno izborno povjerenstvo Srbije objavilo je u nedjelju kasno navečer, na temelju više od 75 posto obrađenog izbornog materijala, da je u drugom krugu predsjedničkih izbora u Srbiji Tomislav Nikolić osvojio 49,76 posto glasova, dok je njegov protukandidat Boris Tadić osvojio 47,15 posto. 

21.05. - Iz Europske unije u ponedjeljak su pak pokušali ispraviti učinjenu grešku. U priopćenju su napisali kako je u pitanju bila 'tehnička greška'.




A evo što se uistinu dogodilo:

Negdje u labirintima Europskog parlamenta.... nedjelja....
zvrrr zvrrrr zvrrrrr


Hose Manuel Barroso, preside...
Lisn men! Disiz Obama. Ja ima ovdje ona ženska od Milanovik, guuud čik, guuud! Zgodan!
Lisn, aj dont vont više ono s bjela kosa na samit.
Last tajm sve sramotilo i big torbu nosilo i slika s mene, budalasto vumen.
Tamo na Balkan sad bili izbor. Ti sredila bjela glava izgubi! Andrstud!

Hose Manuel Barroso- Koga da pobjeda namjestim?
Obama- Aj dont ker men. Stavila onaj Tomislav pobjeda, hu givz a fak men.
H.M.Barroso- Jes jes mister presidente. Pametna vi. Ja uvijek kazam da Obama je džast smart end....
Obama- Kat d krap men! Ne uvlačila mi se u ashol espanjolac.
H.M.Barroso- Mister Obama ali ja bila portugeze i...
Obama- Portugeze bolonjeze, hu givz a fak. Džast du az aj sej!

Mare (from Dugopolje)- Mister Baroso, oprostite sir, nisam mogla ne čuti razgovor. Ja sam iz tih krajeva. Ako želite mogu vam pomoći. Poznajem Šeksa, on me tu zaposlio, pa ako hoćete..
H.M.Barroso- Mis Mare, aj dont hev tajm for seks. Moralo ja srediti izbor za pička materina crna.
Mare- Bat mr Barroso, ja vam to mogu začas. Znate ja sam od tam...
H.M.Barroso- Ne zamarala svoja lijepa glavica tajnica. Vi ukrasa Mare bila. Pustila hombre da se bavi sa pametna poso.

Mare(from Dugopolje, u hodniku)- Halo, gospodin Šeks? Vlado jeste to vi?
Šeks-Da, tko zove, sad nemam vremena za gluposti.
Mare- Mare ovdi, barba Vlado, znate ona što ste je zaposlili u europski parlament. Maloprije smo dobili hitan poziv od Obame. Ovaj Hose je tukac od čovika pa ja bla bla bla bla bla
Šeks- mda, a ha, da , slušam, da.. mmm
Mare- bla ba....bla blabla...bla
Mare- bla bla bla.... bla
Šeks- mda, da... e jebiga.. da... a ha...
Šeks- Ako je tako rekao biće sređeno. Upičkumaterinu crnu.


Negdje u labirintima Europskoga parlamenta... istog tog dana ...
zzvrrr zvrrrr zvrrrr


Herman van Rompuy spiking. Prezident of Europian konsil.
H.M.Barroso - Helo Rompi, Hose hijer, el presidente Europijan komisija.
H. v Rompuy- Ne kenjalo Hose, uvjek morala titula nabija na nos. Reci šta imala, križaljka ispunjavam.
H.M. Barroso- Lisn men, Obama džast zvao.
Ljuta ko rakun! Neće više gleda bjela glava na samit.

H.v Rompuy- Koja bjela glava? Šta pričalo ti Hose?
H.M.Barroso- Bjela glava na Balkan, jebala ga ti Rompi! Ne sjedila na uho nego slušaš ti šta ja kaže.
Obama giv d order da mi sredila stvari na Balkan! Namjestila izbor da neko Tomislav pobjedi.

H.v Rompuy- Opet ta Balkan ajajaj pa jesmo ga prošli put dovela u red.
Sredilo te divljak i pohapsilo! Mir mir svako kriv!

H.M.Barroso- Rompi gdje ti jebala ga ćaća živila kad mislilo da Balkan mirno?
Obama spik vit mi, bikoz aj bilo pametno, ne ti klempavo Belgijsko sjedilo na ušima.

H.v Rompuy- Opet ti portugeze govance pametovalo. Portugal ti propalo još malo, Belgija žifila vječno.
H.M. Barroso- Ne se sad svađalo. Izbori danas gotovo! Morale se požurile nas dvije da izbore namjestila!
Tomislav morala pobjedi bjela glava. Jasno!

H.v Rompuy- Ako Obama tako naredila, tako moralo bilo. A gdje taj Tomislav na Balkan bila?
H.M. Barroso- Guglalo ja i tražilo gdje izbor bila na Balkan i našlo!
Srbija! Tamo Tomislav protiv bjela glava Tadić, druga krug.
Svi mislilo Tadić dobilo. El filjo de puta ne smjelo da pobjedilo!!!

H.v Rompuy- Ne brinulo ti. Đoković igralo tenis danas, prijateljevalo s Tadić. Svo glasač od Tadić čekalo meč ne išlo na izbor!
H.M. Barroso- Rompi, a šta ja radila nego gedalo tenis. Girl tenis sad će bila gotovo. Muško počelo u 16 sati, do 18 bilo gotovi. Ako Đoković pobjedila, birači sretan za Tadić glasalo!
H.v Rompuy- Prepustila mene to sredilo. Kinez nam dugovali za uvoz bofl roba. Napravilo Kinez kišu i meč odgodilo.
Birači čekalo da Đoković počela, hoćelo nećelo, birališta do tad zatvorilo!

H.M.Barroso- Rompi ne zajebala taj zadatak. Ja sastavila čestitka za Tomislav pobjedilo i ko slučajno poslalo!
Njegovo Birači vidjelo i reklo Evropa ga volila, mi glasalo!

H.v Rompuy- Za jedno portugal svinja nisi ni tako glupavo Hose. Dobra plan!
H.M. Barroso-Za jedno belgijska guzica, nisi ni ti glupava Rompi. Dobra plan!




Negdje u labirintima Europskog parlamenta.... sutradan ...
zvrrrr zvrrrrr zvrrrrr


-H.v Ropmuy and H.M. Barroso spiking sretan

- blabla Vat d fak ju ar du jestrdej! Maderfakers! burninmad Šit! Šit! Šit! headbang
Vat d fak! Ju juropijan stupid ashols! mad



| komentari (41) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin