Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



ponedjeljak, 07.05.2012.

Koliko smo licemjerni i još štošta?

Odgovorite sebi (u sebi) na ova pitanja:

1. Često mislim/kažem da su Hercegovci upropastili Hrvatsku. Svi su oni lopovi.

2. Partizani nisu počinili zločine, a ako jesu nalazim opravdanje.

3. Hrvatska vojska nije učinila ni jedan zločin, a ako je nalazim opravdanje.

4. Da se kraj mene u mračnoj ulici nađu 3 punkera ili 3 Roma, prva pomisao bi mi bila ista.

5.'Cvjetam' kad čujem da su Hrvati napravili nešto čemu će se Europa 'rugati'.

6.'Cvjetam kad čujem da su Srbi napravili nešto čemu će se Europa 'rugati'.

7. Primjećujem da se manje brinem, a više naslađujem takvim događajima.

8. Mislim da je proslava Oluje u Čavoglavama ustaški dernek i prezirem sve koji su došli tamo.

9. Mislim da je sjećanje na Tita u Kumrovcu sasvim lijep događaj.

10. Volio/la bih da još uvijek postoji Jugoslavija i da je Hrvatska njen dio.

11.Drago mi je da ne postoji Jugoslavija i da je Hrvatska neovisna država.

12. Svejedno mi je da li bih zalutao/la u ciganskom naselju ili u podsljemenskoj zoni.

13. Čim čujem da se netko obogatio, odmah pomislim da je lopov.

14. Čim čujem vlaški naglasak odmah pomislim da je glup.

15. Svejedno mi je da li mi je štetu na autu napravio Rom ili Hrvat.

16. Isto mi je da li s prozora gledam odlagalište otpada ili uređen vrt.

17. Smeta mi kad se na stadionu pjeva 'Lijepa li si'.

18. Da Oliver Dragojević pjeva pjesmu 'Lijepa li si' manje bi mi smetalo.

19. Kad ja za nekog mislim da je kriv, nije mi bitno što sud kaže. Kriv je!

20. Kad ja za nekog mislim da nije kriv, nije mi bitno što sud kaže. Nije kriv!

21.Potičem, i dalje ću, svoje dijete da se druži sa Romima.

22. Ne potičem, niti ću, svoje dijete da se druži sa Romima.

23. Često se koristim izrazom 'Rvatine'.

24. Često se koristim izrazom 'komunjare'.

25. Smeta mi kad je netko ateist.

26. Smatram da su vjernici većinom zatucani i glupi.

27. Kad netko drži ruku na srcu dok svira himna, osjećam prijezir.

28. Smetaju mi braniteljske mirovine, ali mi ne smetaju partizanske mirovine.

29. Smetaju mi partizanske mirovine, ali mi ne smetaju braniteljske mirovine.

30. Mislim da sam tolerantan/tolerantna i nimalo licemjeran/licemjerna.



Ne očekujem komentare na ovaj post. Ne 'primoravam' vas da se izjašnjavate ni po jednoj točki 'optužnice'.
Samo vas molim da se duboko zagledate u sebe.




| komentari (68) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin