Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



srijeda, 02.05.2012.

* Kompilacija + Komplikacija = 100

Biće to najlipši dan koji bloger more doživit.
Dan proslave stotog posta i najsvečaniji event koji je Bloghaerovski svit ikad vidija!
Naravno, ja sam glavna uzvanica i red je da budem u elementu i sređena.
Kako znamo, uvik se počinje od početka, a i moja brbljača bi se uvridila da nije tako.
Zato ja prvo uredim izbornicu pa krenem u dogovaranje partyja.
Da koga ću drugog nazvat, nega mog omiljenog lika iz gradskog poglavarstva.
Kako je Hektor ovih dana u nikim problemim, pa da ne bude poslim priče priko tih komun'kacija o namišćanju i muktašenju, on ti meni lipo obeća 'otel za koji ni jedan nounar ne zna!
A on će ka sredit i pozivnice blogerim, gostiman i sve šta iđe.
-Eto ga! Nema do Keruma. Sređeno dok si reka keks!- kažem ja onom svom dok se prešetavam u gaćicam'.
-Kakav seks?-pita gluvonja - jel na male branke?
-Aj -reko -prođi me se čoviče, viš da se spremam među svit.
Pozvala sam sve blogere s haera šta ih znam i ne znam od prije Krista do ulaska u EU.
E a onda je počeja pizdit da ko će to platit i da najebaćemo ka Grčka, i da nema on crni fond ka neki.
Dok je on filozofira ja se lipo sredim i priko vrata samo dobacim - Et' ti dica!

Prid kućom sidnem u taxi i krenem.
Pita vozač - Di ćete?
Reko- Samo vozi prema Ogorju, reću ti di triba stat.
To jerbo mi je Kerum sve lipo objasnio, a ja zacrtala na komad wc papira.
I tako ti ja ka ženamajkakralj'ca, zasila na zadnji sic i gledam malo kroza prozor, malo na tariguz.
-Stan!-rečem ja njemu odjednom - Tu je!
-Šta je tu gospođo?-pita on - oli nevidite da smo u vukojebini i nigdi ničeg nema?!
-Samo ti stani prika i ne ber' brigu!

Taksista slegne ramenim, naplati i okrene nazad.
Tek kad je o'ša i odnija svitla od auta, uberem da se oko mene spustija mrak.
Irudati eek
Sama na cesti...
Pođem malo cestom naprid, a sa strana sve nešto šuška,sikće, zuji, krv mi se u žilaman sledila.
Kadli odjednom spazim svitlo.
-O vala ti Bože!
Moram priko šikare i grmlja, al štaću, stisnem zube i krenem.

Kako se približavam, vidim okićen travnjak , a i muziku čujem.
Čini mi se da vidim Teobaldu u baroknoj haljini od crvenih teatarskih zavjesa, s koje se praši kad god s Alexxlom kucne čašu šampanjca komentirajući neku skulpturu. On se obučen poput Luja XIV, kicoški smješka samo jednim brkom da mu ne otpadne nalipljeni madež.
NF u ljubičastom samurajskom kimonu, pokraj švedskog stola gricka kolačiće i sa Tinom u velovima trbušne plesačice, slika delicije.
Kraj velikog pitara s cvićem, Euro u halji arapskog šeika s dizajnerskim naftnim flekama, okupljenoj ekipi priča vic.
Fra Gavun u sjajnom 'pimp' odijelu, simple minds u retro stilu s disco šljokicama i sekasmith u modrom sarongu i kućnim papučama na cofleke, piju koktele.
Gruntovčanka i knjižna buba u country opravicama s resicama i kaubojskim šeširima, drže pivuše u ruci, a tarantulica u zeleno srebrnoj krinolini, whiskey. I svi se smiju vicu.
Pokraj njih prolazi Obadzo obučen kao rimski senator, u mad max čizmama, vodeći pod ruku Natu obučenu u mini jazz veštu 20-tih čije resice poskakuju oko nogu, dok pod drugu ruku vodi Hannu koja hoda sitnim koracima, obučena kao tradicionalna Japanka.
Preko travnjaka, kraj plesnog podija, ugledam Vilu u dugoj grčkoj togi, s ogromnim tornjem od kose na glavi, kako maše štapićem i mijenja Gildine haljine i frizure, dok se vrte i smiju. Kraj njih metamorfoza u monokromatski sivoj haljini, pridržava pikado ploču koju gađa blogerica u kupaćem kostimu tigar uzorka, dok ju Lavica u prugastoj piđami bodri.
S druge strane Neštosekuva u hollywoodskoj haljini s prednje strane, a ničim osim boxa sa zadnje i Kakosamizgubio29 u medvjeđem krznu, dijele đoju i cere se.
Na podiju Šima u hulahula lišću i kokosima, Šašava mamica kao playboy zečica i Nisa u kratkoj eskimskoj bundi preko vrućih hlačica, plešu pored Boccaccia u svemirskom skafanderu i Sredovječnog 'obučenog' u body painting, koji se odmiču pokušavajući ozbiljno razgovarati.
Prema njima ide Golden age u tijesnom kožnom odjelu na šahovska polja s 4 pive u rukama i izbjegava bend sastavljen od Valcer ninđe koja nevjerojatnom brzinom svira 5 instrumenata i nečmenjanke u bajkerskom odjelu na harfi.
Uto spazim Djevu s bisernom naušnicom u čipkastoj baby doll piđami i sa ogromnom naušnicom, koju je hodajući kraj nje, jedva pridržavao Twirl obučen u jato šišmiša. Vire mu jedino raspadnute starke iz kojih strše palci.
Krenem prema njima......
.....kad li mi u čelo doleti boca koju je Neverin u gusarkom odjelu, upravo zafrljacio u grmlje...
... svit predamom nestane.
Nestane svitla, muzike, blogera, ića, pića...
Ostanem samo ja guz'com u kupinama.
Pogledam štikle i bijesno ih udrem jednu o drugu.

Odjednom se nađem na svom dvosjedu, a u krilu mi laptop?!
Zgrabim mob'tel i nazovem onog muteža.
Čim se javio reko'
-Neš mi ti lažovino jedna više nikad organ'zirat party! Tako nek znaš!
-Alo, alo, ma ko je?
-Ma šta ko je! Šta se praviš da ne znaš 'otel te jeba da te jeba!
I bisno maknem mob'tel s uva da ću ga gasit.
Dok sam tražila koja se tipka pritiska, iz njega čujem:
-Neeeveee, Issa ti, evo još jedan kupac 'otela otkaza!!!





| komentari (64) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin