Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



subota, 29.10.2011.

* Životne lekcije

Stvari koje nas je naša majka naučila:


1. ….. da cijenimo dobro napravljen posao:
"Ako hoćete da se poubijate, idite van, sad sam oprala pod"

2. ….. o religiji:
"Moli se Bogu da ova mrlja ne ostane na tepihu"

3. .... o putovanju kroz vrijeme:
"Ako se ne ispraviš, ima da te tresnem tako da ćeš odletjeti u slijedeći
tjedan"

4. .... o logici:
"Zato što ja tako kažem, eto zato!"

5. ….. još logike:
"Ako padneš s te ljuljačke i slomiš vrat, nećeš dobiti sladoled poslije
ručka!"

6. ... o predviđanju događaja:
"Obuci čiste gaće, u slučaju da se nešto dogodi"

7. ... o ironiji:
"Samo ti plaći, pa ću ti dati i razlog za plakanje!"

8. …. o čudima osmoze:
"Zatvori usta i jedi!"

9. ... o iskrivljenju:
"Pogledaj samo tu prljavštinu iza tvojih ušiju!"

10. ... o izdržljivosti:
"Ima da sjediš tu sve dok ne pojedeš sve s tanjura!"

11. .... o vremenu:
"Tvoja soba izgleda ko da je upravo prošao tornado!"

12. ... o hipokriziji:
"Rekla sam ti jednom, reci ću još tisuću puta - ne pretjeruj!"

13. .... o modificiranju ponašanja:
"Prekini se ponašati kao tvoj otac!"

14. ... o zavisti:
"Ima milijun nesretne djece na svijetu koji nemaju divne roditelje kao ti!"

15. ... o iščekivanju:
"Čekaj samo da stignemo do kuće..."

16. ... o primanju:
"Dobit ćeš ti svoje kad dođemo kući..."

17. ... o medicini:
"Prekini gledati u križ, ostat će ti takve oči!"

18. ... o vidovnjaštvu:
"Oblači taj džemper, valjda ja znam da ti je hladno!"

19... o humoru:
"Nemoj trčati k meni i plakati kad ti ta kosilica odreže noge"

20. ... o odrastanju:
"Ako ne pojedeš to povrće, nikad nećeš narasti"

21. ... o genetici:
"o moj Bože, isti otac..."

22. ... o korijenima:
"Zatvori ta vrata, nisi rođen u štali"

23… . o mudrosti:

"Razumjet ćeš kad dođeš u moje godine"





| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin