Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



utorak, 19.04.2011.

* www.Bombonjera.spy

Jučer mi je, čitajući neki članak, pao na pamet jako rasprostranjen običaj u našeg naroda.
Svrake skupljaju sjajne predmete, a naš svit skuplja kojekakve kutije, limenke i teglice...
Svaka naša domaćica ima dizajnersko oko da ih odškica,procjeni i prenamjeni!
Pa bi se tako nekom strancu moglo dogoditi, kad uđe u prosječnu hrvatsku kuhinju, da doživi kulturološki šok.
Recimo da krene kuhati.
Otvori limenku Nesscafe kad unutra prezle?! Zgrabi limenku Hard candy, a unutra brašno?! Maši se za Delightful butter biscuits, otvori poklopac, a ono unutra kalupi za Šape?! headbang ...Pa reci, bi li poludija?! Ka da si uša kod Antun Tuna pa sve naopako stoji i veze s vezom nema...
E ali ono što mene najviše fascinira kod nas su naše "Google kutije"... Zaboravi ti braco sve to surfanje i davež i čeprkanje po podacima. Samo dođi u prosječno hrvatsko obitavalište, najčešće u spavaću sobu i otvori par ladica.
Prva u kojoj ugledaš kutiju s natpisom Bombonjera ili reprodukciju Hrvatskog narodnog preporoda na poklopcu, je tvoj izvor svih mogućih i nemogućih podataka. Zajebi Google i pretragu, pred tobom stoji sve od A do Ž.
Vjenčani listovi, rodni listovi, domovnice ,stare putovnice, nove putovnice, izvodi iz matice umrlih, stare osobne, podaci o nasljeđivanju, vlasnički listovi, sva osiguranja auta od izuma točka na ovamo, rješenja o dječijem doplatku, rješenja o invalidnosti, umirovljenju, zaposlenju, radne knjižice, spomenice domovinske zahvalnosti, priznanice, diploma tečaja za kompjutore, svjedodžbe,PIN-ovi, stari indexi, priznanice, ugovori o kreditima, kupovini, otplati, životnim osiguranjima, izresci,priresci,naresci..(a ne ,nema mesnih narezaka,malo sam se uživila, pardon ) ... dakle sve k'o na dlanu..Od didovog rješenja spora oko tri metra okućnice, do posljednjeg polugodišta didove dike...
A ako ste kao ja još bi vam mogli naći i garantne listove stvari koje već odavno "gnjoje" kuglu zemaljsku, proizvedenih u firmama koje više i ne postoje. Ali neš majci, garantni list od Telefunken radija je još tu i ako te baš zanima-ovaj kabel ide u zid ovaj u radio-Uputstvo za upotrebu. Ili uputstvo i garantni za Grundig TV 53 cm i velikim se slovima kočoperi U BOJI !!! ...... To su naše Google kutije.... Još od vremena naših baka i majki čuvaju sve što ti pod milim bogom triba. Jedino zanimljivo je da nekako kad ti nešto baš stvarno triba, nikako ne možeš naći!!!
Ovaj uljuđeni vanjski svit te stvari čuva po sefovima, kod odvjetnika i u fasciklima, ali ne i mi. Mi sve držimo "U kutiji u ladici."
Tako ako će svi ti papiri nedajbože počet bižat iz ladice to je dodatna sigurnost. Jer ko bi biža iz kutije na kojoj piše Bombonjera Kraš! Mi zapravo, na neki način, podmićujemo i vlastite papire!
Toliko je to ukorijenjeno i uzelo maha da sam ja samu sebe neki dan ulovila kako stojim pred policom u dućanu i mjerkam jubilarnu kutiju Bajadera (okruglu,lipu) i umjesto da mislim kako bih ih smazala,ja se divim kutiji i razmišljam hmmm Šta bi mogla držat unutra! smijeh

I tako svaki put kad gledam Forresta Gumpa i on kaže: "Life is like a box of chocolates", ja mudro klimnem i kažem :
" E moj Forest, nemaš ni pojma koliko" .........



Vlaho Bukovac-Hrvatski narodni preporod
(nije iz Sanaderove kolekcije)



| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin