Underground versus Heaven

petak, 08.02.2008.

Pozzz svima...

Pa zdravo ljudi...napokon evo novi post...a moram nešta pisat kada umirem od dosade..hehezijevrolleyes Danas nisam išla u školu...a bolesna sam šta ćeš...e a nisam se baš nadala da ću požalit što sam ostala kod kuće ali moram priznat da mi fali društvo...thumbupmah-pozz cijelom 1.F!!Ugl. ja sutra ni u grad neidem...e to me jaaako rastuži kad god se sijetim al kad nemogu...šmrc,šmrc...cry heh,ali svejedno ću dobit izvještaj od Martinice kak je i šta je zanimljivog bilo...zujosmijeh E da, i da ne zaboravim-Martinice,držim ti fige da zgrabiš svog čupavca...hahahadead... pa eto to bi otprilike bilo sve za danas od mene...sutra ću napisat novi post jer navečer ionako-iovako neću imat šta raditieeknopuknucu i za kraj pozz Damiru i Mićiwave,Kreši(kojeg već dugo nisam ni čula ni vidjela-alo jesi živ!?!)winkkiss,Mojoj Martinismijehkissfino,Vesnizujoyes,Daidžiwavethumbup , Lanibelj,Anjipjeva , Silamaludnaughty,MOM DRAGOM PRIJATELJU FERIĆU-e poruka svim curama:on vam je jedan od naaajboljih dečki koje ja poznam,ima sve,i pamet,i izgled ,srce i slobodan je...ma SUPER JE!stoga...hm...navalite... , i pozdrav svima koje poznam(ovak se niko ne bi trebo uvrijedit ak ga slučajno zaboravim pa...haha)!PUSA SVIMA OD ANDREE!!!!!!!!!!!!kissnut
- 18:30 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.