nedjelja, 02.04.2006.

non fa bitno :)

hmmm...eo mene.to je nevjerojatno...već sam tri bloga napravila u 2 dana,pih...a ma,sad je gotov. :)
nije me bilo neko vrijeme jer sam morala sredit neš u vezi škole i sadsam kao to napravila...ponavljam:
KAO, ah non fa bitno...uglavnom kod mene nema niš novo ni zanimljivo jedino što je petak u našem
razredu izbila neka fajta između dvije cure ali vam ne želim o tome pisat,nije vas briga :) i ne tiče vas se
baš kao ni mene...ja sam neutralna u vezi s tim... nek one to riješe kako znaju jedino im je malo glupo
da to na taj način riješavaju al šta ćeš...ajme,sad zvučim ko moja stara :) eto,sutra ujutro iam fucking
praxu ali preživjet ću,hehe...i da,kao što možete primjetiti promijenila sam pozadinu i dobacila još neke
sličice...ma takoreć cijeli blog sam preokrenula al non fa bitno...važno da sam ja opet tu,da,da...znam
da sam vam falila ;) ipak me dugo nije bilo i sad ćemo napravit feštu meni u čast, hehe ...to bi bilo sve
ljudovi moji...ostavljajte vi meni i dalje svoje comentariće,ja ću vama također i sve će bit ok...aj sad vas
pozdravljam...odo ja...pozz i najveći ki$$ :)

- 00:37 -

Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts


Me,Myself and I :)=








...legende...


sara
odličan blog,posjetite
dea
dobra frendica sa
dosadnim blogom :)
tata hary
navratite...
bebač
moja legenda
pink pantera
bacite oko,super cura
sa super blogom,aha
mattea
hip-hoperica,
ok cura iz raz.
best
preeeedobar blog
tortica
samo kliknite :)))
fza
frend iz raz. blog mu
je i više nego odličan,
svakako ga posjetite


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

-naj pjesme-


LISTEN TO YOUR HEART

I know there’s something in the wake of your smile
I get a notion from the look in your eyes, yeah
you’ve built a love but that love falls apart
your little piece of heaven turns too dark

listen to your heart
when he’s calling for you
listen to your heart
there’s nothing else you can do
I don’t know where you’re going
and I don’t know why
but listen to your heart
before you tell him goodbye

sometimes you wonder if this fight is worthwhile
the precious moments are all lost in the tide, yeah
they’re swept away and nothing is what is seems
the feeling of belonging to your dreams

listen to your heart
when he’s calling for you
listen to your heart
there’s nothing else you can do
I don’t know where you’re going
and I don’t know why
but listen to your heart
before you tell him goodbye

and there are voices
that want to be heard
so much to mention
but you can’t find the words
the scent of magic
the beauty that’s been
when love was wilder than the wind

listen to your heart
when he’s calling for you
listen to your heart
there’s nothing else you can do
I don’t know where you’re going
and I don’t know why
but listen to your heart
before you tell him goodbye

Listen to your heart....mm..mmm

I don’t know where you’re going
and I don’t know why
but listen to your heart
before you tell him goodbye



HOW DO YOU DO-shakira

Forgive us our trespasses
As we forgive those who have trespassed against us
Give us this day our daily bread
Daily bread, daily bread

In Cello et In terra fiat Voluntas Tua Gloria Spiritui Sancto

What language do you speak
If you speak at all?
Are you some kind of freak
Who lives to raise the ones who fall?

Hey, would you tell me why
The cat fights the dog?
Do you go to the Mosque
Or the Synagogue?

And if our fates have all been wrapped around your finger
And if you wrote the script then why the troublemakers?

How do you do?
How does it feel to be so high
And are you happy?
Do you ever cry?

Are you sometimes sad?

You've made mistakes
Well that's OK 'cause we all have
But if I forgive yours
Will you forgive mine?

Hey, do you feel our pain
And walk in our shoes?
Have you ever felt starved
Or is your belly always full?

How many people die
And hurt in your name?
Hey, does that make you proud
Or does it bring you shame?

And if our fates have all been wrapped around your finger
And if you wrote the script then why the troublemakers?

How do you do?
How does it feel to be so high
And are you happy?
Do you ever cry?

Are you sometimes sad?

You've made mistakes
Well that's OK 'cause we all have
But if I forgive yours
Will you forgive mine?

Forgive us our trespasses
As we forgive those who have trespassed against us
... Someh Zoonoobe Allah ...
Give us this day our daily bread
... Ya Allah ...
Daily bread
... Ya Allah ...
Daily bread
... Ya Allah ...

Forgive us our trespasses
As we forgive those who have trespassed against us
... Someh Zonoobe Allah ...
... S'lach lanu ...
Give us this day our daily bread
... Mechilah ....
Daily bread
Daily bread
Thine is the Kingdom and the Power and the Glory
Amen!

How do you do?
How does it feel to be so high
And are you happy?
Do you ever cry?

Are you sometimes sad?

You've made mistakes
Well that's OK 'cause we all have
And if I forgive yours
Will you forgive mine?

... Will you forgive mine? ...

How do you do?
How does it feel to be so high
And are you happy?
Do you ever cry?

Are you sometimes sad?

You've made mistakes
And that's OK 'cause we all have
But if I forgive yours,will you forgive mine



PRAVA LJUBAV-lana i luka

Vezala me tuga, svojim koncima.
Tražila sam ljubav, na krivim mjestima.
Što samoća čini, ja najbolje znam.
Čovjek nije rođen , da bi bio sam.
Zarobi me, svojim usnama,
I ne daj mi da potonem do dna.

I reci da će ovog puta
biti sve što želim ja.
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta
Nema roka trajanja.
Jer prava ljubav nije potrošna,
Nije potrošna.

Lomio sam grane
Od života svog
Ko da neću umrijet,
Da sam iznad tog.
I bilo me je svuda
A sad sam kraj tebe.
Još vjerujem u čuda
I u nas oboje.

I reci da će ovog puta
biti sve što želim ja.
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta
Nema roka trajanja.
Jer prava ljubav nije potrošna,
Nije potrošna.
Zarobi me svojim usnama
I ne daj mi da potonem do dna.


I reci da će ovog puta
biti sve što želim ja.
Kaži da si mene čekala
I reci kako ovog puta
nema roka trajanja
Jer prava ljubav nije potrošna
I reci da će ovog puta
Biti sve što želim ja.
Kaži da si mene čekala.
Tebe čekala.
I reci kako ovog puta
Nema roka trajanja.
Prava ljubav nije potrošna,
Nije potrošna.

Aska (bebach)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


volim:
-izlaske
-svoje prijatelje
-dečke
-njoke
-colu s limunom
-svog psa
-dugo spavati
-muziku
-ljeto
-plavu boju
-crvenu boju
-amaro
-miševe
-svoj komp

Myspace


ne volim:
-umišljene i prepotentne osobe
-laži
-školu
-matematiku
-pauke(brrr)
-profu iz povijesti
-zimu


layout for myspace


layout for myspace


layout for myspace



nešto o meni:
-ime: tanja
-nadimak: miš
-god: 16 (29.08.1989)
-horoskop: djevica
-škola: lipa,smjer htk
-naj frendica: sara
-naj film: honey
-ljubav: slobodna
-hobi: rolanje,klizanje


blog layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts



...bio si anđeo
u tijelu smrtnika
vječno zarobljen
u mojim očima,
već davno nestao
u tišini vremena,
ogrnut tamom
i šapatom vjetra...


-So CuTe-

Mijauuuu
Myspace layouts



Waf Waf :)))
MySpace Layouts





.....TOXIC.....



...nismo mi više
jedno za drugo,
srce te ne ljubi,
jer ljubav dođe,
ode i prođe
a sve se izgubi,
sve se izgubi...


MySpace Layouts


"Ne govori gdje si
ne želim da znam
ne govori s kim si
ne želim to da znam"



...GooD gIrLs
Do BaD tHiNGs...


Myspace



MySpace Layouts


"bit ću što znam,
i neću se kajati,
život je kratak,
i ne zna praštati,
zna samo boljeti,
i tugu stvarati,
ali na ovom putu,
neću se predati..."


MySpace Layouts



...NOTICE ME...
TAKE MY HAND


MySpace Layouts




Da si lijep,to vidim.
Da si dobar,to znam.
Da voliš,to mislim.
Ali koga, to ne znam.

Moram biti pametna,
kažem sama sebi,
ali da sam pametna,
voljela te ne bih!

blog Layouts


Možda bih te oralno,
al' to nije moralno.
Ako bih te oralno,
to bi bilo banalno.
Ako bih te perverzno,
to bi bilo bezvezno.
Ja ću tebe klasično,
bit će nam fantastično

Zaslijepi mi vid -
opet ću te gledati,
oduzmi mi sluh -
opet ću te slušati,
rani mi srce -
opet ću te voljeti!