NeKI oD MoJIh FaNoVA;

Justin Timberlake:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Rihanna:
rihanna

Beyonce:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

50CENT:
50cent

Nelly Furtado:
Nelly furtado

Timbaland:
timbaland

Bushido:
bushido

Avril Lavigne:.
avril

Pussycat dolls:
PCD

Chad Michael Murray:
chad michael murray

Oliver James:
Oliver James

Hillary Duff:
HILLARY DUFF THE GREAT

Zac Efron:
zac efron
Sugababes:
Sugababes

Akon:
Akon

Ashley Tisdale:
ashley tisdale

KaDa PoGLEdAš Na SaT:

00:00-voli te
01:01-prati te ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06-pomirit ćete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te voli
11:11-jedan dečko te voli
12:12-sex
13:13-crni dečko te voli
14:14-želi tvoj poljubac
15:15-želi te opet
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko koga ne znaš te voli
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onom na koga misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23-predložit će ti ...

bad girl


love asses


LOVE


cry


kiss


kiss


Crazy


GIRL


moda


Photobucket


cry

KAKO IŽIVCIRATI RODITELJE;

1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).

5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.

9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran".
12. Pričaj s olovkom.

13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.

17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"

21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć!


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

SoMeTHinG :

Za Swe moJe PrijATeLjE;

target="_blank">friendship

EwO mAlO wIdEA ;

Ayo TeChNolOgY:

50 Cent Lyrics

TiMbaLaNd Ft. kErI & NIcOlE:

Timbaland Lyrics

NiCoLE & RiHaNNa:

Nicole Scherzinger Lyrics
Winning Women Lyrics

bLoGovI KoJe jA pOsJeĆuJeM...Il sU SiMpLe cOoL...

Antonia P.greedymah

KseNijA E. ; NOWi BloGblabla

Antonia P. i Ksenija E.dead

Antonelaroflblabla

Martinanutcool

Petra B. - LuDaChA-ovo je piczo...zubo

Ivana S.mouthwashwink

Valentinaa>blablanut

Ivanasmijehyes

TriShA...hEhEbeljsmokin


Free Music

Free Music



Free Music

Evo nešto o ljubljenju...

1. Poljubac u ruku: Postujem te.yes
2. Poljubac u lice: Htio bih da ostanemo prijatelji.cry
3. Poljubac u vrat: Zelim te.naughty
4. Poljubac u usne: Volim te.party
5. Poljubac u uho: Samo se s tobom igram.lud
6. Pogled u oci: Poljubi me.kisskisscerek
7. I gra se tvojom kosom: Bez tebe ne mogu zivjeti.mouthwash
8. Ruke oko tvog pojasa: Isprobavam.dead


Tri dobra uputstva


1. Za djevojke:
Ako je prema tebi momak grub, pomiluj ga po glavi.mouthwash
2. Za momke:
Kada te djevojka pomiluje po glavi, poljubi je.wink
3. Za djevojke i momke:
Pri ljubljenju nisu potrebne oci.nut
Tko ih drzi otvorenima cesto propusti ono najvaznije.lud


Uputstva za ispravno ljubljenje:rofl

1. Previse debele usne se na kraju smanje.headbang
2. Ne pitaj mozes li poljubiti. naughty
Jednostavno to uradi ili od toga odustani.rolleyes
3. Iskoristi svaku finu ili losu priliku za ljubljenje.yes

NE ZABORAVI!!!

Ruza je ruza, poljubac nije nikakav poljubac bez velike kolicine
strasti.cerek
Zato otvori usta, zatvori oci i ljubi, ljubi, ljubi...kisskisskiss



EvO NeKiH PjEsMiCa!!!!


The day I will stop loving you
is the day when I close
my eyes forever!naughty



Smijeh je znak sreće,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za CURU
znak je DOBROG UKUSA!!!thumbup



Don't piss me off;
I know where you live!!!burninmad



Umjesto mene zajebo si sebe,
ja sam se snašla i sebi drugog našla,
ja nisam cura koja za momcima suze lije,
a ti nisi FACA da imaš dvije...rofl



Nikad baš nikad shvatit neću,
zašto sam u tebi tražila sreću.
I nikad baš nikad shvatit neću,
zašto sam od svih budala ...
izabrala NAJVEĆU!!!bang



Dođi u moju sobu...
Ugasit ćemo svjetlo...
Otići pod pokrivač...
I tada ću ti pokazati...
Svoj novi svjetleći sat!coolroflmouthwash



Niti jedan dečko
nije dostojan
suza pametne
cure...



You can't
break a girl
who is already
broken...



I may not be PERFECT,
but I'm always ME!



Doći ćeš na ples,
a bit ćeš opet sam,
ja ću s drugim bit,
to sigurno znam,dok sam tebe voljela ti si išao s njom,
ne mislim na to više
jer DRUGI JE SAD MOJ!!!



Daj mi pet minuta
i skrenut ćeš sa mnom s puta,
kad osjetiš ljubav pravu
izgubit ćeš za mnom glavu,
a ono što te mami,
dobit ćeš kad ostanemo sami!!!


IzBrIsAlA sAm OvAj pOol jE SaM pRiMjEtIlA dA jEdNa OsObA...
GlAsA SAmA Za sEbE...
Pa NeBi se u 2 dAnA NaGlo PovEćA BrOj GlAsoVa zA nJu!!!
hEhE...aL SvAtILa SaM...IiZbRiSaLa...
hValA svImA KOjI Su glasAlI...
Hhh zA MEnE NarAvNo...zEKAm Se...

a oNI KommOVi OD mAcANa...
mOJ BiVšI...OšLI U sMeĆe!!!
pIssA jE - dRagA BloG Ti Je oDlIČaN kIZZZZ maLa...
mA aJ nE SErKi...
sAMo Mi sE jOŠ JeDnOM oBrATi!!!
dA ME VišE NiSi pOGlEda!!!


_zA MaCaNa_


Moj MSN ;
yummy_girl_14@hotmail.com


Ime: ZDENKAyes
Prezime: ***007***belj
Razred: 8.a.cool
Po horoskopu sam: VAGAnaughty
Hobi: PLES,PJEVANJE,ROLANJE,
''SREĐIVANJE'' ZIDOVA U SOBI....pjevasmijehblablacerek

Prijatelji: ANTONIA,IVA,KATARINA,
MATEA,IVANA,ANA,
INESKA,MARTINA,ANDREA,
ANTE,LEON,MARINO,
FILIP,IVAN,JOSIP...partysmokinthumbupcoolrofl

Najdraže jelo: PIZZA,SLADOLEDfinonjamipartysmokin
Najdraže piće: ORANGINA,GUSTI,COCA-COLA...greedybeljkiss
Mrzim: UMIŠLJENE OSOBE,ONE KOJI GOVORE LAŽI O DRUGIMA...puknucumadheadbang
Volim: DEČKEEE,PLAVE DEČKEEE,PRIJATELJE,
ŠETNJE,SHOPPING...

Najbolje osobine kod prijatelja: ISKRENOST,ODANOST,
POMOĆ KAD JE POTREBNA....yescoolkisszubo

Moje osobine: DOBRA PRIJATELJICA,ZABAVNA,
LIJEPA,ZGODNA (šala...NaRaVnO!!!! Nisam tako umišljena...)...partynaughtynutblabla

Slušam: AVRIL,PCD,50 CENT,BRITNEY SPEARS,LINKIN PARK,BEYONCE,GREEN DAY...coolroflpjevazujo
Nemogu podnit: ''MIRIS'' CIGARETE,NEISKRENOST...burninmadheadbangdead
Želim: POSTATI GLUMICA,MANEKENKA (moš mislit...),ODVJETNICA (moš mislit...),ISKORISTITI ŽIVOT DO KRAJA,ŠTO VIŠE VREMENA PROVODITI SA SVOJOM OBITELJI I PRIJATELJIMA,POLJUBITI PUNO DEČKIJU (šalaaaa),biti sa ...yesbangkissnaughtysmijehrofl:rolleyesheadbang


cry
SADA BI ŽELJELA ZAHVALITI SVIMA ONIMA KOJI SU BILI UZ MENE KAD SU ME ''POJEDINCI'' NAPADALI I GOVORILI LAŽI O MENI (ISKLJUČIVO NA MOM BLOGU)...NAJGORE MI JE BILO KASNIJE,AJMO TO NAZVAT ''KASNIJOM FAZOM'' TIH SVAĐA I PREPIRKI...KOJE SU MENI OZNAČILE VRHUNAC...SVE JE POSTALO PREVIŠE..NISAM MISLILA DA IMA TAKVIH LJUDI,NEMOGU NI OPISAT NJIHOVU OSOBNOST...ALI SU ME UVRIJEDILI NA RAZNE NAČINE..NEMOJTE MISLITI DA SAM JA NEKA JADNICA ZBOG OVOGA ŠTO PIŠEM,ALI NEZNAM NI KOLIKO SNAŽAN ČOVJEK BI TO MOGAO IZDRŽATI..KAD TAD BI MU PUKLO...ALI SRCE...TI ''POJEDINCI'' KAKO SAM IH NAZVALA,OČITO NEMAJU SRCA NITI OSJEĆAJA NITI SU RAZMIŠLJALI KAKO MOGU,MALOG ZNAČENJA-KAD GLEDAMO-OBIČNIM RIJEČIMA...POVRIJEDIT NEKOGA...TJ.MENE (U OVOM SLUČAJU)...TO JE SVE ŠTO SAM HTJELA REĆI,HVALA JOŠ JEDANPUT SVIMA KOJI SU MI DALI PODRŠKU,KOJA JE MENI MNOGO ZNAČILA...SAD SAM SAZNALA TKO SU MOJI PRAVI PRIJATELJI....



Girl Stuff


doll


Gangsta girl


GLITTER

srijeda, 30.04.2008.

LjUbAvNi mnOGoKuT... ;

HehE...Koji naslov...Opravdan...Pa počnimo;Imala vam ja jednog dečka...kukavica i po...(Uz sve što ćete pročitat - širi da je on prikinio sa mnom...pa za puknucu)...I imam puno dobrih prijatelja iz druge škole,onda sam jednog oblačnog dana saznala da će ovi iz druge škole doć u moju,da se potuku s mojim bivšim...A ja vam jadna ni kriva ni dužna (yesnono) okrivljena za njihovu ''tuču'',jer ipak mene cijela škola krivila da su se potukli zbog mene, i cijelo me vrijeme zvali- krivac,i kad se netko potuče- zbog mene je (al u zezanciji),došlo mi je da se više ni s kim ne 'petljam',a ja neznam dal da slušam savjet - PONOSI SE S TIM,ili...nešto treće...I to vam je trajalo 2-3 dana,a ja ni danas neznam razlog njihovog fighta...Svi govore drukčije,al oky.I jedino što sam požalila je što sam se posvađala s jednim ''frendom'' iz donje škole,zapravo su dvojica,za kojih me krive da sam ih zavela (naughtylud)...zbog glupog m-----,koji nije dostojan ni da mu ime napišem velikin slovom!!!I kako sam se ja posvađala s po donje škole zbog njega,on je na kraju napravio nešto na što neželim ni pomislit više,i zbog toga što je napravio,ja sam ga plesnila ispred cijele škole,baš je bilo ZAKONN!!!A još sam se na kraju osjećala FENOMENALNO!!!I tako...To je bio prije misec dana al kad sam morala čekat vaše kommove,kojih bi još trebalo bit 50!!!Al kako stalno komate kad će novi post i tako,evo vam sad!!!roflAh da,ravnateljica me mrzi,sve od mog dežurstva s A.T. (sedmaš),ma bilo nam je cool na dežurstvu!!!Al pošto je svaki minut bio neko na porti osim nas...tj. velika većina škole bi se okupila nakon i tijekomm svakog sata!!!Hehe ma BeAuTiFUl,i ona sad pomislila da ja radim nerede..pa me valjda zato mrzi...Ma neznam vam ja..Al još ću izdržat ova 2 mjeseca...nozuboAl neznam kako ću bez prijatelja...ipak smo 8 godina skupa...cryMa srist ćemo se mi još 1000 puta,po srednjoj,po kafićima,po ludnici...cerek zekan se!
~nAdaM sE dA jE BIlo zAniMLjiVo~
1.HvAlA sViMA KOjI sU mI KOmmAli kiss Vas!!!nut
2.tKo Mi OsTavI 30 KOmmOvA,idE u liNkoVe...thumbup
3.SvE kOMMovE uViJEk VrATiM & vRaćAm...Pa vI sAmO nAvAliTe!!!blabla
oVaJ pOSt TrAžI 300/350 koMMoVA (smijeh)~to jE sAD vAšA zAdAĆa kOJu ĆeTE -nAdaM sE kO čUdU- IZVrŠiTi!!!cerekkiss



| komentiraj! (592) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.