javi mi se:
toxicpartybitch@yahoo.com
-----------------------------------
ovdje tražite ekipu:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

------------------------------------

a ovdje tražite šta obući:
benetton
esprit
diesel
miss selfridge
puma

-------------------------------------

kad nađete ekipu i krpice, treba vam mjuza:
toxic
justin

-----------------------------

univerzala:
THE BEAT FLEET

---------------------------------


-------------------------------------
Free Website Counter

Free Counters

Goodnight Moon

petak, 01.04.2005.

službeno mrzim svakog tko me pokša zajebati za prvi april! znaju oni kome ovo ide...

prošle godine mi je cimerica sakrila mobitel u kutiju u kojoj su bile palačinke, pa me zvala i uživala me gledajući kako se gubim po stanu i tražim ga.
tako mi je to kad vjerujem ljudima, pa sam odličan materijal za prvoaprilske pizdarije!

grrrrrr.....

- 00:05 - u talking to me?? (2) - waste of ink and paper - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Karlin kutak
blogovi po Karlinom izboru:



Ptica Trkachica
kuharica

Karlina glazbena slušaonica:
The Cranberries
Aimee Mann
U2
REM