javi mi se:
toxicpartybitch@yahoo.com
-----------------------------------
ovdje tražite ekipu:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

------------------------------------

a ovdje tražite šta obući:
benetton
esprit
diesel
miss selfridge
puma

-------------------------------------

kad nađete ekipu i krpice, treba vam mjuza:
toxic
justin

-----------------------------

univerzala:
THE BEAT FLEET

---------------------------------


-------------------------------------
Free Website Counter

Free Counters

Goodnight Moon

srijeda, 08.12.2004.

gripa

evo, baš bih nešto pisala, ali užasno me boli glava. počela je sezona gripe. i ja sam naravno uvijek među prvima koji se zaraze. ali, umjesto da ozdravim, meni to fino potraje cijelu sezonu. kašlje mi se, a kad kašljem, boli me još više. kao da mi netko lupa čekičem po glavi.
uh, idem skuhati čaj pa spavati. možda san pomogne. jer Maxflu kod mene ne funkcionira.

- 21:08 - u talking to me?? (0) - waste of ink and paper - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Karlin kutak
blogovi po Karlinom izboru:



Ptica Trkachica
kuharica

Karlina glazbena slušaonica:
The Cranberries
Aimee Mann
U2
REM