javi mi se:
toxicpartybitch@yahoo.com
-----------------------------------
ovdje tražite ekipu:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

------------------------------------

a ovdje tražite šta obući:
benetton
esprit
diesel
miss selfridge
puma

-------------------------------------

kad nađete ekipu i krpice, treba vam mjuza:
toxic
justin

-----------------------------

univerzala:
THE BEAT FLEET

---------------------------------


-------------------------------------
Free Website Counter

Free Counters

Goodnight Moon

nedjelja, 28.11.2004.

audicija za stanforda blatch-a

imam 22 godine, studiram u zagrebu i single sam by choice.
mogu bez razmišljanja navesti bar 3 dečka i jednu curu koji bi htjeli biti samnom, isključivši mog bivšeg.
imam frenda koji je toliko lud zamnom da ga mogu iskorištavati do besvjesti.
plava sam, mršava, visoka i imam dobre sise (trojka).
imam malo celulita ma dupetu, ali tko nema?!
imam frendice koje su jako cool, ali ja sam za dlaku više cool od njih (inače nema zadovoljstva kod druženja s njima).
volimo skupa izlaziti van gotovo svake subote i to na cool mjesta po zagrebu.
bile smo izabrane za miss birca, ja miss, a njih dvije pratilje.
oblačim se u miss selfridge, espritu, benettonu i nosim špic-papke.
iako mogu platiti stan, živim u domu jer tamo ima više tuluma i nisam usamljena.
za biti potpuno cool moderna-cosmo-sex&grad pička, fali mi još samo jedno:
najbolji frend peder.

za biti cool ovih dana moraš imati gay frenda s kojim možeš ići u shopping, birati cipele i torbice.
jer tko će bolje od njega znati što se sad nosi?
a da ne govorimo o frizuri...najbolje naći frenda koji ševi najcool frizera u gradu, tako da dobiješ najbolju uslugu.
naravno, ako se posvađaju, ja ću biti ona koja će ih izmiriti, pa ću još dugo vremena imati njihovu zahvalnost u obliku besplatne frizure, manikure i modnih savjeta.

i zato ja sad tražim gay frenda.
feminizirani dečki što se oblačite u dieselu i nosite pumice, javite se!
svi koji se bave manekenstvom i/ili plesom te poznaju razne "face", imaju dodatne bodove.
svi koji imalo sliče (izgledom ili, nedajbože, karakterom) zdravku iz velikog buraza, odmah ispadaju iz konkurencije i mogu ići doma sramiti se.

- 14:12 - u talking to me?? (3) - waste of ink and paper - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Karlin kutak
blogovi po Karlinom izboru:



Ptica Trkachica
kuharica

Karlina glazbena slušaonica:
The Cranberries
Aimee Mann
U2
REM