Totan d.o.o.

subota, 14.10.2006.

Plaže


Kad gledamo stare slike neke plaže su tako lipe bile, i bilo bi više ljudi nego danas na tkz. modernim plažama. Pod modernim plažama mislin na njihov dodatni sadržaj koji se nalazi na njima. Druga stvar su ne plaže koje nemaju nikakvu prirodnu lipotu pa se od njih pokušava napraviti plaža. Ali zašto, plažu koja ne može lipša biti, sa tin sadržajima uništiti. Taj dodatni sadržaj su kafići, tobogani, štandovi i drugi koji gledaju kako izvući korist za se. Vlasnici kafića da in se da i u moru nasrid plaže bi stavili ki stol. Sve te promine koje se napravu uz more utječu i na cjelokupni eko sustav tog dila obale, tako i na sam izgled plaže. Ako je sve dosad bija pijesak na plaži, kako on odjenan put može nestati, poveća se sam dubina plaže, pojavu se kamenja to znači da više ni kako je bilo pri. A onda još naspu plažu koja je pješčana sa spržinon, a šta reći o tom. Dodatnim sadržajima ne da samo radimo štetu prirodi nego tiramo i turiste snje. Jer u večinskom postotku na ljetovanje dolazu obitelji koje želu svoj mir, a ne da iza njih buči muzika, a šta je još gore znatiželjni pogledi…
Mišljenja san tog da za sve krivi su doseljenici, ali šta me žalosti krivi su i domaći ljudi kojima je važniji profit nego očuvati nešto zbog čega svi znaju za naše misto a to su prirodne lipote…

- 19:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Murteru moj

    Rodila me mati vodeka na siki
    doila me mlikun za isti i piti.
    I nosila sa sobun u narucju svom
    kamo god je išla po kršu tvom.

    Ditinstvo san proša mljackajući smoke,
    i zimi i liti skak bos u lokve
    a maldost je došla uzveslo i jubav
    eto Bogu hala još san živ i zdrav.

    Pa gledan svaki dan vo naše more
    i slušan galeba i mirišen bore
    i tuću me vitri bonaca i hrtunal
    a sedansto godin svitli Murterski heral.

    Kroz tebe su prošle sve never svita
    kuga glad i rat a i lipa lita
    koliko si moga toliko si da
    u tvoje krilo leći ću i ja.

    Pa Bog nek te čuva i sveti Mihovil
    I Roko naš sveti šta gleda iz vršin.
    I za te se moli gospe o Gradine
    A gospe od Tarca za te se bri.

    Da mi daju sva zemajska bogatstva
    Da me kunu molu i zaklinju
    Da mi nudu i zvizde što sjaju,
    Ja bi opet osta tvoj ja bi opet osta tvoj Mureteru moj.

Linkovi




  • I Čovik se rodi umoran i živi da se odmori.

    II Ljubi krevet svoj ka samoga sebe.

    III Odmaraj se danju, da noću moreš spavat.

    IV Ne radi - rad ubija!

    V Kad vidiš nekoga da se odmara - pomozi mu!

    VI Ne čini danas ono šta moreš sutra!

    VII Radi manje nego moreš, a ono šta moreš pribaci na drugoga.

    VIII U hladu je spas, od odmaranja niko nije umra.

    IX Rad donosi bolest - ne umri mlad!

    X Kad poželiš radit - sidni, pričekaj, i vidit ćeš da će te proć.

  • Free Site Counter
    Free Site Counter



    Jugo

    Jugo će, kažu oni što vide
    Da ponovo krećem na put za nigdje
    Jugo se sprema, valovi dižu
    Pogledi njeni me više ne stižu

    Dalekim sad plovim morem
    Zaboravljam naše zore
    Ostaje mi samo more
    I vjetar što tuče u lice i dušu


    Galebovi u daljini, more i ja u blizini
    Prilazi mi, ja mu pričam
    O ljubavi jednoj što bila je davno

    Okreće jugo, more već vrije
    Bog je uz mene, strah me nije
    Samo što dalje, druga obala zove
    Mislim na sutra, ostavljam snove

    Rakovi, školjke i morske alge
    I mnogo, mnogo kamenog cvijeća
    Na grobu mome umjesto svijeća
    Svjetleće ribe držat će stražu



    Ribari

    Prije jutra ribari se bude,
    More zna njih, more zna te ljude
    Prije jutra u zoru
    S galebima na moru
    Na poštama sunce čekaju

    Svako jutro parangale dižu,
    Vižitaju i vršu i mrižu,
    A galebi čekaju
    Da i njima ča daju
    U ribare oni viruju

    Noć je mirna vali spavaju
    Pod svitlom se ribe skupljaju
    Špurtilon I ostima
    Dobit će po kostima
    Kad se smire kad se pridaju

    U dubini mriže parangali,
    Na pučini bile se sinjali,
    Tiho kraju veslaju,
    Malu barku guraju,
    A ribara ruke izdaj