< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ZAJEBANCIJA

NEKE PISME



















lyrics - teriyaki boyz


smajlici.......
coolcoolroflroflkisskissrolleyesrolleyeswinkwinkyes
yesnonoeekeeknonononobangbangburninmadburninmad
greedygreedyheadbangheadbangmadmadmouthwashmouthwash
naughtynaughtynutnutpartypartysmokinsmokinthumbupthumbup
wavewavecerekcerekblablablablazijevzijevzalivenzalivensmijehsmijeh
puknucupuknucunjaminjaminamcornamcormahmahludludhrvatskahrvatska
zujozujozujozujo

MySpace

MySpace




Image Hosted by ImageShack.us
TORCIDA


NEŠTO O MENI:
ime:xxxxxxxxxx
prezime:...xxxxxxxxx
nadimak:pero
škola:Plokite
grad:Split
rođen san:19.1.1995
slušan:MALO ROCK
volin:HAJDUK,cure,prijatelje,obitelj,muziku...
ne volin:školu,dinamo,bahate i ljude koji se prave.


Images for your blog

Images for your blog


DONT DRINK AND DRIVE,TAKE JOINT AND FLY

guns n roses

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Rijeći pisama

DALEKA OBALA-KURVE
stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvjek zaspao ovak grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah.


PRLJAVO KAZALIŠTE-MOJ DOM JE HRVATSKA
Sve je lijepo kao na razglednici
Radnici bez posla, klinci na ulici
Starci čekaju red pred kontejnerima
Gladni guraju sve u pučkim kuhinjama

Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba
Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba

Sve je lijepo kao sa razglednice
Dimnjaci bez dima, puste oranice
Negdje ispod zvijezda juš je tvoj kućni broj
S pticama u parku tu na svome si svoj

Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba
Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba

Na razkrižu s gitarom stojim i zamišljam
da je bolji svijet, da sam bolji i sam
Ponekad bude mi dovoljan sunčan dan,
ničeg nije me strah, ja imam svoj san.

Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba
Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba

Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba
Moj dom je Hrvatska
Ja dižem zastavu, do neba

Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
Tvoj dom, tvoj dom, tvoj dom je Hrvatska
Moj dom je Hrvatska aaaaaaa



ULTIMATUM-APOSTOLI ROCK N ROLLA
Pod neonskim svjetlima
stoljetnog grada
s vatrenih ulica
pred kamena vrata
dolaze djeca
s otkucajem ponoćnog sata.

U daljini se čuju
čelični motori
gitare cvile
dolaze heroji
stižu apostoli rock 'n' rolla!

Sviraju nam
Yngwie, Vai i Halen
Pjevaju glasno
Gillan, Coverdale i Turner.

Rock 'n' roll
Zauvijek rock 'n' roll!!!

Ozzy je zauvijek
digao ruke
čuo je glas
Dia iz duge
i molitve zove
za apostole rock 'n' rolla.

Za Richia,Jimmya i Zelu
i Gibu u štofanom odijelu.

Rock 'n' roll
Zauvijek rock 'n' roll!!!



HLADNO PIVO.KRISTOFOR KOLUMBO
Do kurca Kolumbo dreknu
Do kurca cijeli brod jeknu
Do kurca i ta jedra bijela
Do kurca posada cijela
Do kurca, do kurca majko stara
Do kurca kliče zbor mornara
Do kurca prihvati kuhar stari
Do kurca dreknuše svi mornari
I dok lađa morem veselo jurca
Svud se ori: DO KURCA, DO KURCA!


HLADNO PIVO-MLOHAVA ĆUNA
Tri kurtona skoro 20 kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava ćuna
al' tako mi i treba kad pijem k'o smuk
rek'o sam sebi već milion puta
neću pijan forsirati fuk
jer će bit' mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

sad koristim sve druge ekstremitete
skrivački ispod popluna
ali nije ona više dijete
ona zna što je mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna

ali vratiću se do trafike
jer kutija je još uvijek puna
možda mi vrate mojih 20 kuna
kad im šapnem - mlohava ćuna

mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna.

HLADNO PIVO-DEBELI
nema vise okolišanja
ogledalo je okrutno
nisi jači niti punašan
nego debel naprosto
dok se bijelo salo preljeva
preko gaća kupaćih
dojam koji ostavljaš
i nije jebački
ti si debeli, debeli,debeli,debeli
tu ni očajna dijeta
2 dana prije ljeta
neće ništa promijeniti
ti si debeli debeli debeli debeli
tijelo ne laže
kada dođe do plaze
kad tad moraš udahnuti
pa si debeli debeli debeli debeli



KOCKIN' ON HEAVENS DOOR

Mama take this badge from me
I can't use it any more
Its gettin dark too dark to see
Feels like I'm knockin on heavens door

Kn-kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door

Mama put my guns in the ground
I can't shoot them any more
That cold black cloud is comin down
Feels like I'm knockin on heavens door

Kn-kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door
Kn-knockin on heavens door

"You just better start sniffin your own
Rank subjugation Jack cause its just you
Against your tattered labido, the bank, and
The mortician, forever man and it wouldn't
Be luck if you could get out of life alive
Kn-kn-knockin on heavens door

utorak, 03.04.2007.

"""""ISKRENO NEAN POJMA"""""""

Evo ja san va obeca napisat post pa evo ga.
Stavit ću van muzike malo i tako.....
Šta ima sa vama,
dajte malo komentirajte...................
i evo jedna pisma


Pink floyd-another brick in the wall

i evo van jedne rići pisama....

JUGO 45

Kažu da su čuda svijeta
Piramide Afričke,
Kažu da su čuda svijeta
Velike rijeke Indije.

Al' ni jedno čudo nije
Bilo ravno onome
Kad je stari uparkiro
U bašću jugu 45

Skupio se sav komšiluk
I pola rodbine,
Ono pola nije moglo,
Nije moglo od muke.

Stara napravila mezu,
Ispekla urmašice,
Stari otiso u granap
Po jos logistike

Bilo je to dobro vrijeme,
Sve na kredit,sve za raju jarane,
U auto naspi čorbe,
Pa u trst po farmerke.

Bilo je to dobro vrijeme,
Te na izlet,te malo na more,
U kući puno smijeha,
U bašći jugo 45.

Vozio komšija Franjo
Da proda jabuke,
Vozio komšija Momo
Da mu ženu porode.

Vozio ga dajdza Mirso
kad je is'o u kurvaluke,
Vozio go malo i ja
kad bi mazno ključeve.

Bilo je to dobro vrijeme,
Sve na kredit,sve za raju jarane,
U auto naspi čorbe,
Pa u trst po farmerke.

Bilo je to dobro vrijeme,
Te na izlet,te malo na more,
U kući puno smijeha.
U bašći jugo 45.

Virio sam jedno veće
Iz bašće čuo glasove
Momo,Franjo,dajdža Mirso
Nešto tiho govore.

Onda pružiše si ruke
Na komšiju se ne može
Onda popiše po jednu
I razgulise.

Izgledo je baš mali to veće naš
Jugo 45
Izgledo je baš mali to već naš
Jugo 45

Pobjegli smo jednog jutra
S dvije kese najlonske
Prvo malo Lenjinovom,
Pa preko Ljubljanske.

Danas nam je mnogo bolje,
Novi grad i novi stan
Stari nam je posto fora,
Kantonalni ministar

Ali meni je u glavi,
Uvjek ista slika,isti fleš
Stara kuća,mala bašća
I u njoj jugo 45.

Ali meni je u glavi,
Uvijek ista slika,isti fleš
Stara kuća,mala bašća
I jugo 45



~21:15~ komentari (35) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.