lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

2007 Srpanj (2)
2007 Lipanj (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Zivot dvije frendice....

koliko vas je bilo na ovom blogu......
free web counter

free web counter

Linkovi

Hearts Glitters



....nesto o nama...


...:ime:...
-ivana
...:prezime:...
-nije toliko bitno
...:zivim:...
-novi travniik(to je u bosni)
...:slusam:...
-sve strano
...:naj glumica:...
-jessica alba
...:naj glumac:...
-orlando bloom
...:bavim se:...
-plesom
...:volim:...
-decka
-svog psa
-pricati
-zabavne ljude
-razred VIII.2
-biti zaljubljena
...:ne volim:...
-skolu
-laz
-bahate osobe
-umisljene osobe


...:ime:...
-anita
...:prezime:...
-nije bitno
...:zivim:...
-novi travnik
...:slusam:...
-sve
...:naj glumica:...
-angelina joli
...:naj glumac:...
-brad pitt
...:volim:...
-decka
-narandastu boju
-svoj razred VIII.2
-slusati pjesme
-biti zaljubljena
...:ne volim:...
-bahate i umisljene osobe
-laz
-skolu








slike....



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us





Sexy Blonde Flashing Pink Playboy Bunny Icons



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons


Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Image hosting codes



Miscellaneous Icons



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...orlando bloom....



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



četvrtak, 07.06.2007.

..........pogled na sat.................

00:00...voli te
01:01...prati te ljubav
02:02...srest cete se
03:03...jako te voli
04:04...nikad te nece zaboraviti
05:05...zaljubit ce se u tebe
06:06...pomirit cete se
07:07...vara te
08:08...ljubomoran je
09:09...telefonski poziv
10:10...plavi decko te zeli vidjeti
11:11...jedan decko te voli
12:12...jedan decko ne moze bez tebe
13:13...crni decko te voli
14:14...zeli tvoj poljubac
15:15...zeli te opet
16:16...dogodit ce se nesto lose
17:17...poljubit ce te
18:18...dugo cete voljeti
19:19...netko koga neznas te voli
20:20...ceka te
21:21...svidas se onom na koga mislis
22:22...vidjet cete se
23:23...predlozit ce ti...












Usne su da se nesto sapne.


Usne su da se nesto nasluti.


Zatim da na njih zvijezda kapne
i da se prvi poljubac nikom...


NIKADA ne precuti.


Usne jedino za to postoje
da s nekim podijelis nesto svoje...





Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26



ZELENE OČI
Te dvije zvijezde u crnoj noći,
sjaj njihov, k'o da ne želi meni doći.
Kad ih vidim, sreća su moja,
da, to je njihova zelena boja.

Uvijek nekuda bježe,
za njih mnogo toga me veže.
Pakao je svaki dan bez njih
dok svaka se suza prelijeva u stih.

Njihov pogled kao nož u srce me bode,
tako su lijepe,
a kako li tek zavode!

One su sva čežnja i radost,
sva tuga i bol.
No bez njih, kakva bi bila ova mladost?





*??????????*



Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" - On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" - On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" - On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?", a On opet
odgovori: "Ne!"
Okrenula se i veoma tuzna odlucila da ode od njega. On ju na to zagrli i
kaze joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustis, ja bih umro zbog tebe!"







EH...

KAKO DA zaboravim suze kad kraj mene prodjes,
zar da se glasno smijem kad srce zeli plakati.
Kako da mi se vise ne tuguje?
Kako da ti kazem da te volim?
Kako da me dusa ne boli?
Kad moram za ljubav da molim.
Kako da zavolim njega kad nije kao ti?
Kako da njegove usne ljubim kad za tvojim patim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jesi li ikad volio,
a bio samo sjena?
Jesi li ikada trebao,
ali pomoci ni od koga nema
ako jesi, zasto me pustas da patim?
Jednom, kada budes sam,
pozeljet ces da ti se vratim
ali tada ce biti kasno,
ruku ti pruziti necu
i tada ce ti biti jasno
da ubio si nasu srecu,
Ne znas mi ni ime,
mozda je i bolje tako
nezelim da ti bude zao
jer VOLJETI NIJE LAKO !
Kad procitas pjesmu moju
ne oklijevaj, samo je spali
neka zauvijek ostane tajna,
tajna velike nesretne ljubavi,
ubio si dio mene
a onaj drugi dio,
za tobom jos uvijek vene....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spustila sam oci i zaplakala u sebi,
tamo gdje niko suze ne vidi.
I posljednji,nevidjivi put,
uzela sam te na svoje srce
i zagrlila kao sto se san grli.
Pruzila sam ti,u sebi,
uvek sputavane ruke i nevidljivo za druge
spustila ih na tvoja ramena.
A ti si s bolom slusao nasmijane reci
sto sam ih kao sarena ptica bacila u gomilu da je zabavim...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stajali smo tako nijemo,govorit nismo znali,
jedno drugom na rastanku ni poljubac nismo dali.
Bila je srijeda kad si odlazio bio je pozdrav i tuzno CAO.
Ja sam plakala a ti to nisi znao.
Jos jednom sam pogledala tvoje smedje oci i znala sam da te nikad zaboravit necu moci!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zavoljela sam te one noci,
zeljela bih da te vidim
zeljela bih da te ljubim
i svaki minut s tobom da podjelim.
Zovem te a tako si daleko
u nocnoj tami vidim tvoj lik,
zamisljajuci dodire njezne
dok napolju padaju pahuljice snjezne..
Tiho sapucem ime tvoje
i zudim za tobom
strpljivo cekam dolazak tvoj
ceo cu zivot provesti s tobom...
Ti mislis da mirno spavam
a mene prate besane noci
oci mi suze a usne govore:
"DALEKO SU MOJE ZELENE OCI...






NIJE LAKO...



Rekla sam jednom sebi necu te vise voleti,
ne zelim ti vise prastati,
necu o tebi mastati
i tudju srecu gaziti.
A opet me podsecas na srecu
lazem da te zauvek ostavljam
a i sam znas da to nemogu i necu...
Uvek se meni vratis kada te ona zaboravi,
ovek se tebe setim kada me neko nasamari
a opet smo jedno ja i ti ,
ti ne mozes bez mene a ja bez tvoje gluposti.
I dalje niko nije kao ti
i dalje nijedna nije ista kao ja
znas i sam da kad god te napustim
na drugog pomislim
ti me prokunes i tebe se setim...
I dalje na svaki moj poziv odgovaras
i ako si reko necu vise nikada,
i dalje pocrvenis kada me ugledasa
a po glasu ti se oseca da drhtis sav.
Doji nisam vise ona ista ja
ne patim vise od toga sto znam
da snjom si kada nisi sa mnom
jer znam da si uvek sam.
Sada sam shvatila neke stvari
ide zivot i vise ne marim
voli me prvu i poslednju noc
a onda cu otici i ti idi njoj,
voli me kao da nema sutra
i kao sto nisi ni jednu voleo,
voli me jos ovog jutra
a onda se vracamo na staro.
Samo te molim zeljo moja jedina
ostani hladan kao sto si bio,
ne dozvoli da me tvoj osmeh natera
da snivam ono sto si ti snio.
I na kraju mi reci odlazi
borim se protiv tebe i sebe,
na kraju me slazi
da me ne zelis kraj sebe






JEDNOM KAD TI SUZA LICEM POTECE I KAD OSTANES SAM U
NOCI, ZNACES KAKO JAKO BOLI I PECE KAD CEKAS ONOG KO
NECE DOCI. JEDNOM KAD NAPUSTE TE DRAGI LJUDI I ONI
KOJI SU TI BILI SVE MOZDA SE LJUBAV U TEBI PROBUDI I
SJECANJE NA DANE PROTEKLE. ZELIS NEGDJE KRENUTI , ALI
SE VRACAS JER NEMAS KUD NI SAM SEBE NE SVATAS SAD JE
STIGAO BOZIJI SUD. SLIKE SE STAVLJAJU PRED TVOJIM OCIMA
SRCE TI U GRUDIMA ZEBE , TAKO JE BILO U TIM NOCIMA ,
KAD SAM CEKALA SAMO TEBE. KAD JEDNOM OSTANES SAM , A
SRCE TAKO TUZNO ZABOLI TE , VJERUJ JA TO ZNAM SVE AL' NE
VRACAJ SE, NE TRAZI ME. NE MOGU VISE SA TOBOM VREMENA
SU PROSLA TA KUNEM TI SE PRED BOGOM DA SAM TE LUDO
VOLJELA. AL'TI SI ODBACIO SRECU , ODBACIO SI SVE STO
SAM TI DALA, KOLIKO SAM PUTA ZBOG TEBE PLAKALA. ZATO KAD
DIVINI TRENUCI NESTANU KAD JEDNOM IZGUBIS SVE A SUZE
PADATI NE PRESTANU NE ZOVI ME, NE TRAZI ME. TI SI BIO
SRECA ZIVOTA MOG ISKRENO VOLJELA SAM TE NEK' POMOGNE
TI DRAGI BOG AL' UTJEHU NE TRAZI OD MENE. NE TRAZI ME,
NE ZOVI, KAD JEDNOM OSTANES SAM U NOCI KAD NESTANU SVI
DIVNI SNOVI JA TI UTJEHU DATI NECU MOCI



DALJINA
Daljine razdvajaju ljude
zbog njih se tuguje i place
al onom ko iskreno voli
daljine nista ne znace
daljina me sprecava da te vidim
ali ne i da te volim...!











Volim ga"

Ne pitaj me drugarice zasto
suze lijem
Ja ga volim srcem svim i ako
nesmijem.
Ne tjesi me ja te molim
Daj mi sliku da ga gledam
Ti bar shvatas da ga volim i
da ga drugoj nedam
Ne brisi mi suze s lica
pusti dusu neka boli
Zasto mi ga druga uze, kad
ga moje srce voli










JA SE SJECAM SVEGA SJECAM SE I DANA
KADA SAM TE SRELA NEKAD SUZE I TI
CES LITI ALI NECES KAO JA NIKAD VOLITI
ZELIM TI SRECU SA NJOM I SVE NAJBOLJE
U ZIVOTU TVOM ALI AKO NEKADA CUJES ZA
MENE SLOBODNO NAVRATI JER MOJE SRCE ZA
TOBOM JOS VENE SAMO SE PITAM SJECAS LI
SE TI SJECAS LI SE MOJIH RIJECI VOLJET
CU TE DO SMRTI?JESAM LI TI ISTA ZNACILA
JESAM LI JA ILI MOJE RIJECI ZNAM DA SI
DRUGU VOLIO A SAMNOM BIO SI...










~ Pronadji me na starom mijestu ja sam jos uvjek TVOJA,
svi znaju gdje sam, slobodno pitaj ulica tuge je moja
Zivot ide svojim tokom nista novo bar kod mene
u MISLIMA JOS SAM S TOBOM NIKOM NE DAM USPOMENE mozda se vratis, MOZDA MI DODJES srce te ceka mozes kad hoces








Sto se cudite sto i posle naseg rastanka
tako dobro izgledam,
ja sam jaka nikad se ne predam.
Sudjen meni bio nije, necu zaliti za njim ja,
srce moje mlado
jos voleti i moze i zna.
Nijednu suzu
pustiti nisam htela,
vec sam mu srecu pozelela.
Zivot ide dalje,
nije on jedini
doci ce i meni moj sudjeni





Lazno si me ljubio i tvojim otrovnim usnama ubio.
Sad trazis oprostaj od mene, a neznas da mi srce
zbog tebe vene. Nek' ti bude jasno da si me ranio
duboko, sad suza kvasi moje smedzo oko. I ja imam
ponos svoj i zato te vise necu, voljeni moj. Jednom
ces i ti ljubav da shvatis i vjeruj mi, pocet ces
i ti da patis. Sad idi sto dalje pusti nek srce vene
jer kasno je sve za tebe i mene








*Pusti me mama*

Pusti me mama jos samo veceras,
pusti me mama da idem snjim, ovo je posljednji
sastanak sa deckom voljenim.
Pusti me mama molim te da mu kazem
zbogom i stegnem ruku kao prijatelju.
Kad se kuci vratim mama, nista me ne pitaj
o sastanku tom,
sve ce ti reci moji tuzni pogled i
suze na licu mom!*







kad bi znao da te volim,
da slomio si srce jedno,
bili tada ucinio nesto ili bi ti i dalje bilo svejedno?
Moji su dani obojeni tugom ni zivot mi
neznaci vise,
i dok ti negdje zabavljas se sa drugom,
meni bez tebe lose se pise








POD KOCKOM LEDA NEKA ME ZALEDE,A KAD NAĐU LIJEK ZA TUGU NEKA ME PROBUDE,NEKA MI SACUVAJU MLADOST I LJEPTU,JER MOZDA čEŠ ME VOLJETI U NEKOM DRUGOM žIVOTU!!!







Jednom kada zaboraviš da postojim, kada zaboraviš moje ime, kada sve izblijedi u tvom sjećanju ti češ meni jako nedostajati -KAO I OVOG TRENA..







..ti što rani dušu moju, ja dadoh ti ljubav svoju.. ti što noću drugoj odlaziš, što se igraš srcem mojim, kao da i ne postojim.. zašto samo malo ne pripaziš? kada varaš sakrij od mene, da do mene priča ne stigne.. ako lažeš, laži vještije.. moje srce za to nikad znati ne smije..








SVE JE ISTO SAMO TI NISI KRAJ MENE!JOS ME BOLE TE TVOJE OCI NEVJERNE!







ZBOGOM ZAUVIJEK, LJUBAVI
KOJA TO NIKADA NI BILA NISI,
JER JE SAMO JEDNO SRCE VOLJELO,
SAMO JE JEDNO SRCE KUCALO,
A ZA LJUBAV JE POTREBNO DVOJE
DA SE JEDNAKO RAZUMIJU I VOLE







Za tebe"

Srce moje usamljeno, pitanje mi odgovori
zasto on svu nadu, ljubav i paznju sori?
Zasto srce tone, suza tece
i zasto me nikada voljeti nece?

Dok srce tuguje i bol je veca
nikada mi se vise vratiti nece sreca

Nikada te zaboraviti necu
Jedna noc s Tobom, nikad toliku nisam imala srecu
Tvoje ime na mom srcu dozivotno ce ostati
srce tugovat ne moze prestati

...dok zeleni sjaj Tvoga oka polako se brise...
........moje srce za tebe dise....
..........moga oka sjaj za tebe se bori....
.....moja dusa za tebe gori.....





"Prijatelji (kraj je svemu)"

Rekla sam da sam ga preboljela
ali zašto još mislim na njega!

Rekla sam da kraj je svemu
al' zašto još pričam o njemu!

Noćas otvaram prozor sjećanja
da vidim zašto me sve na njega podsjeća!

Noćas ću baciti sve u zaborav
al' zašto i sad boli kao nekada?

Prijatelji, znate i vi da kraj je svemu
pomozite mi da ne razmišljam o njemu!

Prijatelji, zašto još boli i ove noći
zašto ga traže moje oči?










"Stranac"

Moj si stranac već godinama
da te volim, vidiš mi u očima...

Kad te vidim donosiš sjećanja
što sam ih ja suzama pokrila...

Ne smije srce prići samo gleda
snene oči jednog stranca!

Ne smije srce pitati samo šuti
zašto smo stranci postali?

Samo prođi kao uvijek, ubij me i ovaj put
samo dođeš da vidiš ovu dušu ranjenu...

Samo prođi k'o i do sad, pogledaj i ovaj put
moje oči koje si volio, koje za tobom tuguju...

Moj si nemir već godinana
da patim, vidiš već odavna...

Kad me pogledaš koljena klecaju
dali prepoznaš ovu pticu ranjenu?
















Ostani!

Sada smo stali
pustili ljubav da odlazi
ne volim rastanke
kada samo oči govore...
Samo ostaju slutnje
imali smo premalo nade,
Bog će nas kazniti
što će mo ljubav ubiti...

Ali znam, da ćes me k'o uvijek prevariti
slušaj me, zadnji put ti govorim - odlazi!

I znam, da ću ja k'o uvijek pogriješiti
čuješ li, ne znam zašto srce šapuće - ostani!

Gdje smo stali
dali da učim živjeti,
jer to zaboravim
kad srce sve izgubi...
Samo ostaju misli
da smo premalo vjerovali,
Bog će nas kazniti
što će mo ljubav ubiti...








"Voli njih kad nisi htio mene"

Tiho i njemo dopire moj glas do tebe
iako ga čujes tebi svejedno je...

tko će me čuti, kad nećeš ti
tko će me spasiti, samo možeš ti...

A sada idi, odlazi
nek' druge ruke grle te
nek' druge usne ljube te
voli njih kad nisi htio mene...

ako te budu lagale, nemoj žaliti
jer ja to nikad mogla ne bih,
ako te ostave, nemoj plakati
kao ja, nijedna neće te voljeti...

Uzalud sve, uzalud i dozivati te
kad ni pjesmom ne mogu vratiti te...

tko će me čuti kad nećeš ti
tko će me spasiti, kad samo možeš ti...











"Istina"

Pogledaj me, skreni pogled na moje suzne oči
okreni se, još samo noćas plačem zbog tebe...

Otkrij mi, samo jedno želim znati
reci mi, dali si ikada volio me:

ako kažeš ne, nemoj misliti da ćes me povrijediti
gore biti ne može, jer ovo stanje tako teško je

kako možeš biti hladan dok mi cijelo tijelo drhti
samo malo tražim od tebe, jednu istinu želim otkriti

Pustit ću te, ako hoćes idi, zauvijek odlazi
zapamti, sve boli će ti se jednom vratiti...

Otkrij mi, samo jedno želim znati
reci mi, dali znaš što znači voljeti...








"Tebe nema"

Kao rosa, hladan je novi dan
otvaram oči, život više nije san
tebe nema, a na te sam navikla
tebe nema, jer sam te izgubila

Kao kiša, suze sa lica padaju
zatvaram oči, neću da vidim istinu
tebe nema, a na te sam navikla
tebe nema, kad sam te zavoljela

Budi se iz zime novo toplo proljeće
a ti i ja nismo više zajedno
Sve cvate a samo moje srce vene
jer ti i ja nismo više zajedno

Kao vjetar, prati te srce moje
gdje god bio, za tebe kucat će
tebe nema, a na te sam navikla
tebe nema, nisam te preboljela




Koliko...

Kroz tamu noci plove tuzna sjecanja
i strah me da ces doci onda kada ne treba...

Kad zivot bez tebe moram sagraditi ja
jer ako jednom te pustim nece biti povratka...

Koliko noci, nikad mjeseca
koliko suza, nikad utjeha
koliko lazi, nikad istina
koliko tuga, sreca nikada

Sad zivot bez tebe moram sagraditi ja
jeli mi to hvala za ljubav, prolazis bez pozdrava...





"Kao skitnica"

Kao skitnica trazim izgubljeno
ono sto nikad vise naci necu
lutam, trazim tvoje tragove
jos jednom da dodem do tebe

Kao skitnica tonem duboko
al' jos dublje, jos vise ne mogu
lutam, trazim tvoje osmijehe
jos uvijek trebam te kraj sebe

Ne pamtim kad sam zadnji put bila sretna
taj osjecaj ne postoji u meni
ne pamtim kad sam zadnji put bila sretna
kad sam osjetila tvoj dodir

Kao skitnica trazim izgubljeno
ono sto nikad vise naci necu
lutam, trazim tvoje osmijehe
jos uvijek trebam te kraj sebe

















































komentari (0) print#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.