lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

2007 Srpanj (2)
2007 Lipanj (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Zivot dvije frendice....

koliko vas je bilo na ovom blogu......
free web counter

free web counter

Linkovi

Hearts Glitters



....nesto o nama...


...:ime:...
-ivana
...:prezime:...
-nije toliko bitno
...:zivim:...
-novi travniik(to je u bosni)
...:slusam:...
-sve strano
...:naj glumica:...
-jessica alba
...:naj glumac:...
-orlando bloom
...:bavim se:...
-plesom
...:volim:...
-decka
-svog psa
-pricati
-zabavne ljude
-razred VIII.2
-biti zaljubljena
...:ne volim:...
-skolu
-laz
-bahate osobe
-umisljene osobe


...:ime:...
-anita
...:prezime:...
-nije bitno
...:zivim:...
-novi travnik
...:slusam:...
-sve
...:naj glumica:...
-angelina joli
...:naj glumac:...
-brad pitt
...:volim:...
-decka
-narandastu boju
-svoj razred VIII.2
-slusati pjesme
-biti zaljubljena
...:ne volim:...
-bahate i umisljene osobe
-laz
-skolu








slike....



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us





Sexy Blonde Flashing Pink Playboy Bunny Icons



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons


Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Image hosting codes



Miscellaneous Icons



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...orlando bloom....



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



subota, 02.06.2007.

*************sms-ovi*************

++Sakrit cu suzu u oku svome,,sakrit cu tugu u srcu,,sakrit cu sve sto me veze za tebe,,samo cu priznati da te volim vise od sebe++




++Samo jedno pitanje me boli,,zasto covjek mora da voli???Zasto mora da se nada,ljubav ce doci,,DA ALI KADA????I opet cekam prokleto vece,, da vidim lik svoje srece++





++Jos te voljeti hocu,,jer mi dusa kaze..da ce moje srce sa tvojim da se slaze..Sto mislis o meni slobodno mi kazi...sta god ti odlucis,ja cu reci "VAZI"++

++Moje noci su budne,nemirne i tuzne,trazim te,a ne vidim te,trebas mi,a nema te.Pitam se zasto nas je sudbina spojila da bi nas daljina razdvojila+++



++Cekala sam tebe,a ti drugu uze,,zelim da ti vratim suze za suze,,imala sam tebe,a ti zivot svoj...zelim da ti vratim samo BOL ZA BOL+++

++Kad me sretnes s njim ne gledaj ga kao suparnika,,vec ga gledaj kao covjeka koji nije imao srece,,JER JE UZEO DJEVOJKU KOJA GA NIKAD VOLJETI NECE+++

++Ako zelis idi necu ti nista reci,,stegnut cu srce suza nece poteci..Mozda bit ce tesko i boljet ce malo,,al ja cu hrabro glumiti da mi do tebe nije stalo,,,,++

++Ljubi me neznancu sve dok zora ne svane,,ljubi me da mi izlikecis rane..Boli me stara ljubav jos uvijek ga volim,,pomozi mi poljupcima da ga prebolim..++

++Ne pitaj nikog za mene,,ne pitaj za moje boli,,jer svatko ce ti reci:JOS UVIJEK TE VOLII+++ ++Dva zivota ja da imam,oba tebi dala bih**da mi kazes idi kradi,ja za tebe krala bih,,nebu zvijezde,oku suze,,pa neka me zaboli,,samo jedno ne trazi mi da te vise ne volim....++

++Znam ja da si iz mojih ociju poruke moga srca citao,,i da nije on sad samnom ti bi me rado nesto pitao,ne varam njega,vec varam sebe..kad sam s njim a mislim na tebe++

++Jednom kad se rastanemo,zaplakat cemo oboje,potece rijeka suza,krvi i boli,,jer ce i tada jedno od dva srca da voli,,pitam se koje???al vjeruj mi patit cemo oboje++

++Ti nisi ista zena,skrivas mi nesto,vidim te,usne su tvoje hladne kao stijena,,dal hoces da kazes da je s nama gotovo za sva vremena??++

++Znasli sto je daljina-cuti,a ne vidjeti,,znas li sto je ceznja-zeljeti,a ne taknuti te,,znas li sta je ljubav-usprkos svemu VOLJETI TE++++

NE SLUSAJ ONO STO PRICA RAJA,,MANI SE TOGA JOS UVIJEK SI MLADA,,NE MARIM ZA TUDJIM PRICAMA,,ZNAS DA ZAVIDE LIJEPIM BICIMA++++++++++++++











komentari (1) print#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.