subota, 28.06.2008.

...I'dont need you,alone am self enough...

finoEj...Jutro jezijev....Baš mi se i neda pisat ali kad mi je dosadno.....
Sad sam oprala zube.....mouthwash
Jedva čekam more...Više mi je dosadno u ovom glupom selu....bang
Brijem da bum išla u Crikvenicu.....
Tam je baš cool.....party
Meni će nedostajati frendovi i frendice....šmrc!!....cry
Ali oke...I tam imam frendove i frendice....LoL...
Sad opet neznam o čem da pišem....Nemam inspiracije....
Ah....Sad ću pozdravit frendove i idem....
Pozzam:

Gadžu
Niku
Paulu
Nensi
Anju L.
Mršićku
Martinu
Luciju
Editu
Emu
Magdalenu M.
Karla
Binđu
Pokasa
Noxu
Grgića
...........
Odoh ja.....Pufa....kisskisskissnutnutfinofino
By: Jaaaaaa


10:02 | Komentari (51) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.