subota, 21.06.2008.

.....Nema više škole.....=)

Ej...Jučer nam je završila škola...Jej...thumbup
Kak sam happy zbog toga...hh...Nemreš bilivit...
Prošla sam s 4...Prosjek mi je 4.06...Ah...jbg....
Bit će bolje next year....


Jučer poslije kole je bilo pre jebeno....
Bila sam mokra ko ....I da...Kak sam jučer imala crvenu
kosu cijele mi je majica i hlače bili crveni....
Neka baba nam nije dala vodu na groblju.....Kad je glupa...jbg....
Pa smo se na zelji poljevali vodom....Ja,Nika,Mrša,Karlo,Leš,Mesić,
Marićka,Ivana,Matea i tam još neki osmaši kaj su poslije došli....


A sinoć nam je Hrvatska izgubila 4:2 na penalima..a jbg...kaj ćeš...
Eh....Sad mi je tak bezveze gledat te utakmice...
A nedami se više pisat...
Pozdravljam : Niku,Nensi,Luciju Ž.,Luciju G.,Karla,Paulu,Editu,Daliu,Binđu,Noxu i ostale ljude koji su mi dobri...
Sad fkt idem...
Puse....
Pozzz....


19:13 | Komentari (35) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.