svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je tek početak...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ja.
tvrdoglavo,zmotano,nerealno djevojče
Zovem se:GaLa
Prezime:unknown
dob:14 gpdina.
rođena:18.9.1992.
živim u:jednom lijepom gradu
idem u:8a (još malo)
nadimak:nemam
broj moba:nedaam
sister:Ema(17)
upisaću:dvojezičnu gimnaziju u vž-u
u sl.vrijeme:volim se gubit po trgu i grist moje noktiće(buuu)
frendice:Sara,Lana,Nika,Anja,Vanja,Saša,Mia...
frendovi:teo,marek,stoj,josep,beno,...
znam znakovni jezik(ahha)
govorim engleski,njemački i francuski
naj želja:završit medicinski faxs
bojim se:da se ne poskliznem(na svom jeziku)
čini mi se:da se cijeli svijet vrti oko onih do kojih mi nije stalo.
uvijek govorim:i sutra je dan...
moja mana:uvijek odgađam stvari koje mi nisu tolko bitne.
moja vrlina:bez dlake na jeziku.
moja strast:dečki(!!!) i filatelija.
brbljam:sto na sat
drugi mi se smiju:možda jer sam različita
a ja se njima smijem:jer su oni svi isti.
nada je:veća kurva od NEDE.
na chatu sam:gala_gala

neš o mojim frendovima=)

Sara.djevojčica bez morala.imaloXD.
vrlo netalentirana (XD) za pjevanje.uhu.
ali vrlo dooobra.ona vam je moj DNK.istina.i ona vam se voli gubiti po trgu.baš kao i ja...
valjda bumo skupa u vž u gimku.
ide joj engleski very much.
love u.
:)

Saša.vrlo vrlo zabafna djevojČica.koja obožava jagodicu bobicu i čiji je idlo ista.
uz j.b. voli još i jako the ramonese.aha.ona je big big fan.
i voli pjevušiti pjesmice za koje zna da meni idu na žiffffce(XD).
love u too.
:)

Lana.moja fensi lana.jako zločesto djete(buwaha).ona vam gađa (!!!) prolaznike s žvakačama.bad girl,bad girl.
ali je onak čist superr.
voli bit drugačija.
pa zato neprestano(XD) nosi neke ultraljubičaste šosiće i trapke.
love u too.
:)

Nika.moja šmensi nika.koja nema nimalOO srama.da da.isto zločesto djete.ona mi ne voli sa mnom u dučan.ona je vrlo hitra(omg).ona je vrlo kul.ona je vrlo i nadasfe smiješna.
love u too.
:)

neda mi se više xs.
fakat.


nedjelja, 20.05.2007.

ejj ljudi...
moram se malo javit...čudo kak još nisam obrisala blog.obično ga imam 2-do 3 dana.al ajde...
jučer sam bila vani=) jeeej...
bilo je odlično...prvo smo se malo gubili po parku,pa smo otišli u hrast.pa opet u park...došla sam doma oko 1.ahh...i zbudim se ja danas oko pola devet(jako malo spavam u zadnje vrijme) i veli meni stara:ajde idi sad na misu,taman stigneš...ahhhh.htela sam ju ubit.i tak se ja spremim polako(kak je to zgledalo)...ma samo sam obukla traperice,neku majcu kratku i gore jaknu,obula se i otišla.jedva sam si zube oprala,a počešljala se nit nisam kak spada.sam sam stavila traku i ...otišla.i još stajala cijelu misu.jbmti.
al oke...
danas nejdem nikam.bar tak mislim.moram malo učit...ehh...sutra pišem povijest a ja nemam blage.faq.
no dobro...
mislim,mogli bi mi malo i komentirati,ljudi moji....



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.