design: Jinxie™
font: DaFont.com


< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Sve O divNoM MladIcU kOjeG vIs nEma!


Ime i prezime: Todor Proja

Mijesto i datum rođenja:25.1.1981
Prilep,Makedonija

Horoskopski znak : vOdenjak

Hobi: odbojka, slušanje glazbe...

Životni moto : ono što daš to i dobiješ!

Tošino naj:

Boja:žuta

Cvijet:iris

Hrana:lignje

Piće:martini

Auto : Toyota Rav4

Film : gladijator

Grupa: White snake, Sintezis...

Glumica/glumac: Nicole kidman , Rusell Crow.

ŽIvotinja : jaguar

Rijeka najdraži grad Toše Proeskog u HRvatskoj ! Tu ja živim !sretan

Linkichi:

@Ng&E

EmO GiRl

LaSs&cha Aka Luđakinja - heh

UtiHnuO Makedonski slavuj

LedeNa

crazy girls =)

To je to i wi ste ostali supper al owe cure su mi najbolje ! thumbup


Riječi pjesama:



VEŽI ME ZA SEBE….

Zauvijek tvoj…
Potpisujem…

Na svaku tvoju ludost
Pristajem…

Zatvori me,
I baci ključ,
Da više nitko ne može uć…

Osuđen na
Godina sto,
Ljubavi tvoje
Je premalo…

Bit ću tvoj štit
Od čelika
Od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe
Usnama,
Veži na milion
Godina veži me i tako
Nemam gdje,
U tvom srcu ja sam zarobljen…

Veži me za sebe
Rukama,
Veži na milion
godina,
Nek´ sam cijelom svijetu
Zabranjen…
Dok sam ti u srcu
Zarobljen…


Zvjezdo sjevernice

Zvijezdo sjevernice
Noću na nebu što svjetiš
Da li ljubavne nemire
Možeš ti da osjetiš
Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem
I u tvoja nebeska carstva
Ja da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela

Krila daj zvijezdo da poletim
Na njene prozore da sletim
I u noci nježno da poljubim
Moju voljenu

Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem I u tvoja nebeska carstva
Da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je moja voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela



Ako me pogledas u oci


Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
A ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve mo

Slike

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

to je to za sad

utorak, 21.10.2008.

Daj,daj mi svoji usni da ti ljubam naj naj sve do zori zlato moe...

Eto mene a samnom i novi post....Eto riječi owog naslova su riječi pjesme Naj,naj...Naravno od jedne prredivne pjesme od Tošeta...Svaka njegova pjesma opisuje nešto što riječi nemogu ... Pa godina je prošla , ali zašto , zašto da bar mogu vratiti vrijeme unazad još bi naš Toše bio živ.Stavit ću vam par zanjimljivosti koje su se dogodile prije i kasnije njegove smrti:


Ljiljana Petrovi zatražila ispis mobitela Toše Proeskog


spis obuhvaća Tošine pozive i SMS-ove posljednjih 16 dana života. Toliko je dana Toše Proeski doživio u listopadu 2007.
- Istina je, tražila sam ispis Tošinog mobitela. Napravila sam to zbog Tošine obitelji i sebe - kaže Tošina menadžerica Ljiljana Petrović. Iz ispisa je vidljivo da poziva i SMS-ova prema Adrijani Budimir nema. “Anđele moj, volim te. Anđele, nedostaješ mi, princezo moja. Ti si moja potpora”, poruke su koje je navodno Toše tih dana slao djevojci Andrijani.
- Stvarno ne znam zašto ona to radi. Toj djevojci ja ne želim nikakvo zlo. Neka je živa i zdrava, ali neka živi svoj život - kaže.
Na godišnjicu Tošine smrti u njegovu rodnom Kruševu bit će misa u sedam sati: - A poslije ćemo na.. znate već - zamucala je Ljiljana mislivši na Tošin grob. Tu riječ nije mogla izgovoriti. Tošini roditelji još ne mogu razgovarati o tragično poginulom sinu.
Ne pale televizor kako ne bi čuli njegov glas. Žive za odlaske na njegovo posljednje počivalište.
- Oni se ne drže nikako. Zamislite kako je majci koja ga je odgojila - zaključuje Ljiljana.



Odkad je poginuo bojim se da ču čuti njegov glas


Tošini roditelji Nikola i Dominika Proeski ne skidaju crninu. Prošla je godina dana od smrti makedonske zvijezde, a njegova soba u rodnom Kruševu pretvorena je u muzej. Tošina majka ne zna kako potisnuti silnu bol.
- Sa suprugom sam ljetos posjetila Izrael kako bismo pronašli sina. Svugdje smo ga tražili, ali njega nema - shrvana je.
Tošina sestra Dori iz kuće izlazi dva puta na dan, i to kad s majkom Dominikom ide na grob.
- Otkad je umro, nismo uključili televizor. Ne izlazimo jer se bojim da ne čujem njegove pjesme. Otkad je umro, nisam čula njegov glas - plakala je majka, koja nije bila na koncertu u Skoplju.
Među 45.000 njegovih fanova od obitelji su bili samo nećak Kristijan i šogor Slaven Ristevski.


Posljednji intervju pjevačke zvjezde


Nekoliko sati prije smrti, Toše Proeski ni ne sluteći odradio je svoj posljednji intervju. Razgovor za makedonsku televiziju vodio je u ponedjeljak s prijateljicom, voditeljicom Vesnom Petruševskom. Nakon toga sjeo je u terenac s vozačem Georgijem Georgijevim i menadžericom Ljiljanom Petrović te krenuo za Zagreb. Odlično raspoložen Toše je iskreno razgovarao o sebi. Objasnio je da najviše koncerata i nastupa ima u Hrvatskoj. Pjevač, za kojeg svi koji su ga poznavali kažu da je bio anđeo na zemlji, još jednom je pokazao skromnost. Na svakom koncertu, priznao je, imao je svoj mali ritual. Tada bi javno pozdravio mamu, tatu i prijatelje.
Objasnio je da mu kad pjeva pred 30 tisuća ljudi dolazi potpuna slika života. U takvim trenucima uvijek se vraćao svojim korijenima. Roditelji su mu uvijek bili najveći autoritet i priznao je da će to biti zauvijek. Nije ni slutio da je to zauvijek puno prije nego što je itko očekivao.
Voditeljica ga je pitala hoće li kad nađe ozbiljnu djevojku pitati mamu za dozvolu.
- Ne, mislim da stvari ne trebaju tako ići, iako bih bio sretan da se među njima kad ih upoznam dogodi harmonija - rekao je Toše.
Prema mnogima, najteže je gledati dio razgovora u kojemu Toše govori o svojim planovima. Otkrio je da se nada kako će u budućnosti izdati album popularnih arija u modernom aranžmanu. Najveći prioritet bilo mu je diplomirati na Muzičkoj akademiji.Nažalost, sve su to stvari koje nikad neće napraviti.


Suze,sviječe,poljupci za preminulog Toše Proeskog


Toše je poginuo 16. listopada prošle godine. Obitelj, prijatelji i poštovatelji su mu na taj tužni dan došli na grob i zapalili svijeću.
- Toše se uvijek vraćao u Kruševo. Znao bi me nazvati i reći da se svi skupimo jer dolazi pa ćemo na kavu. Nakon toga bi tri, četiri sata igrali odbojku na igralištu. Obožavao je taj sport - ispričao je Steruli Sterjoski, dobar prijatelj pokojnog Toše.
Bili su prijatelji od osnovne škole. Kako kaže, Toše je tada pjevao na svakoj priredbi. Bez obzira na popularnost, uvijek je bio skroman i imao vremena za piće u omiljenom kafiću Planet.
- Pjevao je i pod tušem. Jednom se u kafiću toliko zanio da je od zamaha rukom probio strop. Tada je rekao kako je morao ostaviti svoj trag u Planetu. Još je rupa u zidu - prisjeća se Steruli.
Pjevač je puno vremena provodio u molitvi u manastiru na brežuljku iznad kuće. Šetao bi i razmišljao o životu. Bio je vjernik.
- Naš susret nije slučajan. Na nebu postoji riječ što označava nešto naše zajedničko - kaže Miroslav Rus, koji je Toši pisao pjesme. Adrijana Budimir, koja je tvrdila da je živjela s njim uoči pogibije, nije viđena na njegovu grobu u Kruševu. Navodno ima novog dečka, s kojim je prohodala pet mjeseci nakon Tošine smrti.


Preminuli Toše Proeski dobiva ulicu u Skopju i Zagrebu?


nicijativu za Tošinom ulicom u glavnom makedonskom gradu pokrenulo je cijelo jedno naselje u Skoplju koje želi da se Dječja ulica preimenuje u Ulicu Toše Proeskog. Uz ulicu u naselju bi se izgradio i spomen-park u kojem bi bio postavljen spomenik toj najvećoj makedonskoj zvijezdi. Stanovnici su odabrali baš Dječju ulicu jer je jedna od najvažnijih prometnica u gradu, a i zato što je preminuli Toše obožavao djecu.
Osim Skoplja Toše bi navodno trebao dobiti ulicu i u Zagrebu i to na inicijativu autora hita "Igra bez granica" Miroslava Rusa i Tošinog fun kluba. Gradonačelnik Milan Bandić još nije obavješten o ovoj akciji ali slijedeći tjedan trebali bi mu se uručiti potpisi koji podupiru tu akciju.


Nemojte se reklamirati na račun preminulog Toše

Nakon što se pojavila informacija da će Antonija Šola zapjevati na Eurosongu u Beogradu, organizatori su to demantirali.
- Nikad nije bilo govora da će ta pjevačica nastupiti u revijalnom dijelu programa. Doista ne znamo odakle se ta informacija pojavila. Nastupit će Marija Šerifović i Goran Bregović. U planu su i iznenađenja, ali Šola nije jedno od njih - kaže Duška Vučinić, press menadžerica Eurosonga 2008.
- Zamolili smo da Toši ne posvećuju pjesme dok ne prođe godinu dana od njegove smrti. Većina umjetnika toga se i pridržava, ali ima, na žalost, i onih koji rade po svome. Mislim da je Toše napravio dovoljno pjesama, koje će još dugo podsjećati na njega, pa je nepotrebno i vrlo neukusno to što neki pišu pjesme koje posvećuju Toši, a zapravo reklamiraju sebe preko njegova imena - u ime obitelji Proeski rekao je Slaven Risteski, suprug Tošine sestre Dori. Među ostalima, Toši je pjesmu posvetila Antonija Šola. Pjesmom “Nebu pod oblak” nastupit će na Radijskom festivalu. Makedonska predstavnica na Eurosongu Tamara Todevska pobjedničku pjesmu također je posvetila tragično preminulom pjevaču. Jacques Houdek Porina za najbolju mušku vokalnu izvedbu “podijelio” je s Tošom.



Roditelji nisu otvorili Tošin ruksak koji je izvađen iz auta



Iako u dubokoj tuzi, Tošina sestra Dora i njen suprug Slaven Risteski svakodnevno primaju stotine, a vikendima i tisuće posjetitelja, koji dolaze iz raznih zemalja kako bi vidjeli rodnu kuću Toše Proeskog. Za njega Kruševčani kažu da je od malena bio anđeosko dijete s anđeoskim glasom. Toše je u stanu koji si je uredio na prvom katu roditeljske kuće u Kruševu provodio vikende i svaki slobodan trenutak uživajući u igri s malim nećacima Nikolom (4) i Kristijanom (10). U dnevnom boravku stana stoje sve stvari, odjeća i tenisice, koje je kobne večeri, 15. listopada, Toše ponio sa sobom na put.
- Bez svoje bijele i zelene trenirke nikad nije putovao - kaže Slaven, pokazujući nam neraspakirani ruksak, koji je nakon nesreće vraćen roditeljima u Kruševo. Uza zid dnevnog boravka naslonjene su tri gitare, među njima i prva Tošina gitara s motivom palme na kojoj je svirao kao dječak. Na toj gitari sada uči svirati njegov nećak Kristijan, koji ide tek u četvrti razred one iste osnovne škole koju je pohađao Toše Proeski.
- Toše je uvijek govorio da je mali Nikola rođeni maneken, a Kristijan je taj koji će ga jednog dana nadmašiti. Za njih čuvamo po 10 još neobjavljenih kompozicija koje je skladao Toše - kaže Slaven Risteski, suprug Tošine sestre Dore.

U stanu Toše Proeskog sve je isto , samo njega nema

Pet mjeseci nakon što je tragično poginuo Toše Proeski, njegova majka Domenika, otac Nikola i sestra Dora još nisu smogli snage prekoračiti prag Tošina stana u Skoplju, gdje je živio posljednje dvije godine. Od 16. listopada 2007. vrijeme u Tošinu stanu je stalo. Na prozorima su platneni zastori. Otkad nema Toše, u stan nije ušla sunčeva svjetlost. Prema izričitoj želji menadžerice Liljane, čiji je stan nedaleko od Tošina, svjetlo se u njegovoj spavaćoj sobi nije gasilo mjesecima nakon smrti.
- Kad bih pogledala kroz prozor prema stanu, svjetlo u sobi barem me na trenutak zavaralo da je on tamo i da je sve kao nekad - kaže Ljiljana. Naselje u kojem je 30-ak elitnih stanova ograđeno je zidom i 24 sata je pod nadzorom. U blizini su jezero i bazen gdje je Toše održavao kondiciju.
- Ovdje se odmarao, smijao i tugovao, proživljavao mladenačke ljubavi. Nije ga stigao do kraja namjestiti - priča shrvana Ljiljana. Slomila se prije nego što smo ušli u stan. Nije mogla ući. Kroz stan nas je provela Tošina bliska suradnica Simona Negrievska.


E pa to je bilo to za owaj post malo više toga al nema veze Toše angelu naljepši moj počivaj u miru...pusa svima..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.