design: Jinxie™
font: DaFont.com


< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

Sve O divNoM MladIcU kOjeG vIs nEma!


Ime i prezime: Todor Proja

Mijesto i datum rođenja:25.1.1981
Prilep,Makedonija

Horoskopski znak : vOdenjak

Hobi: odbojka, slušanje glazbe...

Životni moto : ono što daš to i dobiješ!

Tošino naj:

Boja:žuta

Cvijet:iris

Hrana:lignje

Piće:martini

Auto : Toyota Rav4

Film : gladijator

Grupa: White snake, Sintezis...

Glumica/glumac: Nicole kidman , Rusell Crow.

ŽIvotinja : jaguar

Rijeka najdraži grad Toše Proeskog u HRvatskoj ! Tu ja živim !sretan

Linkichi:

@Ng&E

EmO GiRl

LaSs&cha Aka Luđakinja - heh

UtiHnuO Makedonski slavuj

LedeNa

crazy girls =)

To je to i wi ste ostali supper al owe cure su mi najbolje ! thumbup


Riječi pjesama:



VEŽI ME ZA SEBE….

Zauvijek tvoj…
Potpisujem…

Na svaku tvoju ludost
Pristajem…

Zatvori me,
I baci ključ,
Da više nitko ne može uć…

Osuđen na
Godina sto,
Ljubavi tvoje
Je premalo…

Bit ću tvoj štit
Od čelika
Od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
Za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe
Usnama,
Veži na milion
Godina veži me i tako
Nemam gdje,
U tvom srcu ja sam zarobljen…

Veži me za sebe
Rukama,
Veži na milion
godina,
Nek´ sam cijelom svijetu
Zabranjen…
Dok sam ti u srcu
Zarobljen…


Zvjezdo sjevernice

Zvijezdo sjevernice
Noću na nebu što svjetiš
Da li ljubavne nemire
Možeš ti da osjetiš
Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem
I u tvoja nebeska carstva
Ja da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela

Krila daj zvijezdo da poletim
Na njene prozore da sletim
I u noci nježno da poljubim
Moju voljenu

Zvijezdo pomozi mi
Daj mi krila da se vinem I u tvoja nebeska carstva
Da pristignem
Odatle da vidim
Da l’ je moja voljena u noci
Zanosno kraj prozora
Svoje kose rasplela



Ako me pogledas u oci


Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
A ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve mo

Slike

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

to je to za sad

ponedjeljak, 06.10.2008.

Bilo Je Pre Tužno

Eto mene samo mali postic od onog jućer ! U suzama gledam kako se Toše smije bilo je pre tužno stavit ću vam mali sažetak:

'Čista duša, puno srce, anđeo, jedinstveni glazbenik...', najčešće su riječi koje se mogu čuti vezano uz ime Toše Proeskog, pjevača koji je ostavio neizbrisivi trag u glazbi na ovim prostorima. Ljudi koji su ga obožavali zadržali su svijest i želju za nastavak pjevačeve humanitarne misije, koji je uz glazbu bila njegov najveći zadatak.

'Nikada neće biti zaboravljen. Kroz njihov rad je besmrtan. Ovdje smo kako bi pokazali koliko nam znači. Toše, ovako te imamo!', riječi su s kojima je prvi koncert u spomen na tragično preminulog pjevača otvorio prvi ministar Makedonije Nikola Gruevski na gradskom stadionu u Skopju. Nastupili su pjevači koji su tijekom godina na razne načine surađivali s Proeskim, odnosno Nina Badrić, Toni Cetinski, Sandi Cenov, Goca Tržan, Aki Rahimovski, Alenka Gotar, Ruslana i mnogi drugi koji su se pojavili s vlastitim verzijama Tošinih hitova u pratnji glazbenika Orkestra makedonske opere i baleta, kao i pripadnika bivše pjevačeve prateće grupe.
'Čim je ušao u studio, osjećao sam njegovu ljubav prema glazbi. On je uvijek znao što želim od njega, davao se stopostotno, nikad se nije štedio.

Do kraja života ću biti ponosan na činjenicu da sam imao priliku raditi s njim. Verujem da je glazba željela pokazati kako trebamo živjeti, osjećati i biti sretni. Nadam se da će ovo koncertno okupljanje postati tradicionalno, jer Toše to zaslužuje.', izjavio je producent Nikša Bratoš.

Tijekom koncerta je također u prijenos uključeno zbivanje s glavnog trga u Kruševu, Tošinog rodnog mjesta. Glavni trg Kruševa bio je pun mještana, pjevačevih prijateljima i omladine. 'Kruševo bez Toše je usamljeno i tužno.', priznao je jedan od okupljenih.
Lica posjetitelja na stadionu u Skopju pokazivala su duboku žalost zbog gubitka Toše Proeskog, ali su se mnogi trudili progutati suze i prema nebu uputiti iskreni osmjeh.

'Teško mi je danas biti ovdje, ali kad sam gledala isječke na kojima se Toše smije, znam da moramo skupiti snage za osmijehe. Jer on ih želi.', izjavila je pjevačica Goca Tržan.Popularnost Toše Proeskog nakon njegove smrti i dalje raste, mnogi su počeli sve više pažnje obraćati na njegovu glazbu. Nakon kobnog 16. Listopada 2007.,godine u Makedoniji ga se pokušava proglasiti svecem, jer je njegov doprinos makedonskoj kulturi velik i trajan.

I opet nakon toga zaspla sam suznih očiju ali i sam smijehom za TOŠETA.
I Love you........

- 15:27 - K (24) ~ P ~ Bilo Je Pre Tužno ~ Y/N

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.