On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




Prvi rodjendan

Moja najbolja prijateljica A ima kcerkicu koja je napunila godinu dana prosli vikend. U zadnjih nekoliko godina bila sam na mnogo djecijih rodendana, ali nikada nisam vidjela nesto kao sto su A i njen suprug spremili. Zaboravite Brithday party, to je vise bilo kao mini vjencanje. Vrijeme ih je posluzilo i party je bio u njihovom vrtu.Tema je bila Minnie Mouse, tako da su sve dekoracije bile u tom stilu. Baloni, posteri, igracke po cijelom vrtu. Glavni stol: iza njega, ispred njega i na njemu svi moguci classic Disney characters. Bile su dvije torte, normalno u obliku Mini, i Mini cupcakes. Onda sve moguce cokolade, bonboni, lizaljke, zvake u onim prozirnim zdjelama da birate i uzimate koliko zelite. Sto se prave hrane tice bio je rostilj, raznjici, kobasice i steaks, pa sest razlicitih salata, dvije vrste mjesane rize, peceni krumpir i obareno povrce. Jos je bilo nesto, ali ne mogu se sjetiti. A da, riba, atlantic salmon! Pitala sam A pa sto toliko hrane, kaze ona da ne zna ko sta voli, pa neka biraju. Inace bilo je sve zajedno oko 30 uzvanika, pola toga bila su djeca. Mozete samo zamisliti koliko je hrane ostalo, svima kada smo odlazili su gurali pakete pune hrane. Inace zaglavili smo do 2 ujutro, a djeca su sva spavala na podu dnevne sobe. Party je bio za deset, koliko su djeca uzivala toliko smo i mi odrasli. Zao mi je bilo A jer se na kraju vidjelo koliko je umorna iako je probala to sakriti osmjehom.
Zeljela bi vam pokazati barem par slikica medjutim zamolila me je da ne stavljam na blog (btw, imali su i sluzbenog fotografa!).

Evo vam barem ova beba koja se tako slatko smije, mislim da sam ovaj clip pogledala jedno 50tak puta:



|ponedjeljak, 24.08.2009., 06:44|

|3| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.