On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj zivot u Torontu.


E-mail adresa:
torontosunshine@live.ca

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Toronto.com
Monitor.hr

Pomozimo malom Patriku

One koje volim citati

annabelle
brod u boci
champselysees
elle woods gone brunette
jezev blog
jja
kinky
kucanica u japanu
luki&goldie
neverin
otok
omladinka
pijesak u gacama
pjesma o jednoj mladosti
snoopy
tibica
zoccao
zvrk






hit counter download
hit counter download




Bodyshapers



Prosli tjedan kupila sam novu suknju, i kada sam je donjela kuci shvatila sam da je providnija nego sto sam mislila, iako ima podsuknju. Otisla sam kupiti novu podsuknju u trgovinu u kojoj osim podsuknji se prodaju i ostali intimni djelovi garderobe. Razgledavam okolo i vidim u zadnjem djelu nesto sto izgleda kao steznjak. Pridem blize i uzmem "steznjak" u ruke, kad ono nije steznjak vec neka vrsta gaca koje imaju zadebljanje na pozadini i to na onom djelu kada obucete gacice pa vam to zadebljanje zaokruzi guzu. Pitam ja prodavacicu sta je to, kaze ona ako imam flat bottom da ce mi te gacice dodati par inca (oko pet centimetara), i da ce mi napraviti nice butt. Mislim si hmm, okay, ne treba mi dodavati i ostavim te gace. Pored njih bile su jos neke, ali umjesto da imaju to zadebljanje imale su na tom mjestu rupe, ali nije mi bilo jasno za sta. Prodavacica mi je opet objasnila da se takve gacice upotrebljavaju za one kojima je guza pala, ili opustila se pa da im se da lift. Slicno kao push up bra, ali nije za grudi nego za guzu. Pitam ja nju u nevjerici, da li zene to kupuju. Kaze ona jos kako, da su im to najprodavaniji artikli! Pregledala sam i ostale bodyshapers, i manje vise postoje sve moguce vrste steznjaka i oklopa da mozete da modificirate razlicite dijelove tjela. S jedne strane je bolje i jeftinije nego plasticne operacije, ali....
Kupila sam podsuknju i na putu kuci razmisljala kako u stvari nekih zadnjih stotinjak godina nije se bas tako puno promjenilo sto se tice zenske intimne garderobe. Znam da nece svaka zena da nosi bodyshapers, oni su uglavnom za one kojima treba dodati ili oduzeti na "pravim" mjestima. Podsjetili su me na one korzete i duge gace sto su se nosile pocetkom 20 stoljeca. Mogu samo zamisliti koliko su zene onda patile, a po popularnosti ovih novih odjevnih predmeta izgleda da zene i dalje pate da bi izgledale privlacnije. Ja ne bi mogla tako nesto nositi, mislim da me nesto steze po cijeli dan, bila bi previse iznervirana i ne bi mogla normalno funkcionirati, ali kao i u svim ostalim stvarima u zivotu sto ljudi, sto cudi.
xoxo


|ponedjeljak, 06.07.2009., 17:49|

|4| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.