When you feel like breaking down...

Evo i drugi dan prolazi bez greske...Ponosna sam na sebe.Ali i tuzna...Ne zbog dijete vec zbog zivota koji vodim.Zbog novca,tj. zbog njegova nepostojanja.

Nikad nisam imala stvari koje sam zeljela.Nikad mi to zapravo nije ni bilo vazno.Postalo je tek u zadnjih godinu dana...Od trenutka kad sam dosla u srednju skolu...Okruzena sam bogatim ljudima...Ciji su roditelji odvjetnici,lijecnici,arhitekti...A ja?Kcer samohrane majke koja jedva spaja kraj s krajem i koja je u nemogucim dugovima.Oko mene svi nose nove shoksice,a moje,jedva kupljene na cekove prosle godine na cekove se raspadaju...Sve cure kupuju odjecu,izlaze van,uzivaju u zivotu...A ja?Sjedim doma.Sama.I placem.Ne mogu se suzdrzati.

Cesto razmisljam o tome kakav bi mi zivot bio da imam love...Da sam netko drugi...Da sam Ona.Cura iz mog razreda,za mene pojam savrsenstva.Trenira atletiku,duga gusta plava kosa,plave oci,savrseno ravan trbuh bez grama sala,sminkerica,popularna,vesela,uvijek okruzena ljudima...Fancy curica...Jer moze.Jer joj starci imaju love.

U zadnje vrijeme stalno visim po ducanima.Onim anonimnim,jeftinim...I gledam najjeftinije majice.Dodjem doma puna entuzijazma,s nadom da ce mi mama bar jednom reci dobro...Ali uvijek sve propadne...Doceka me dobro poznata recenica "Zao mi je duso,ali to si trenutno ne mozemo priustiti..."Znam da ni njoj nije lako,ali ipak...Zanima me kad cemo si moci to priustiti...

Za sada ostajem ovakva kakva jesam...I ne mogu reci da sam sretna...Tuzna sam.Mozda mislite da sam materijalistica,ali nisam...Takvo je cijelo danasnje drustvo.Ili bar moje.U mom razredu nema osobe koja ne nosi shoksice...I to one najnovije,najskuplje...

Ne znam sto bih vise rekla...Nadam se da me bar malo razumijete...

utorak, 25.09.2007. u 21:58 ][ 2 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Borba protiv kilograma.Borba protiv same sebe...

Image Hosted by ImageShack.us

Nothing tastes as good as thin feels!



Plan


Petnaestodnevna dijeta

Dorucak je tijekom svih 15 dana isti:1 naranca,1 dvopek i 1 salica zelenog caja bez secera (90 kcal)

1.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt (182 kcal)
Vecera:2 tvrdo kuhana jaja (150 kcal)
Ukupno:422 kcal

2.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt,2 dvopeka (262 kcal)
Vecera:1 jabuka,1dvopek,1 salica zelenog caja bez secera (95 kcal)
Ukupno:447 kcal

3.DAN
Rucak:1 naranca,1 jaje,1 jogurt,1 casa limunade bez secera (192kcal)
Vecera:1 naranca,1 dvopek,1 salica zelenog caja bez secera (90 kcal)
Ukupno:372 kcal

4.DAN

Rucak:2 jabuke,1 naranca,1 dvopek (191 kcal)
Vecera:1 jabuka,2 narance,1 dvopek (186 kcal)
Ukupno:467 kcal

5.DAN
Rucak:1 naranca,1 dvopek,1 jogurt (147 kcal)
Vecera:1 jaje,1 dvopek (115 kcal)
Ukupno:352 kcal

Ehm...Ovo zapravo uopce ne lici na petnaestodnevnu kad pogledas.Ali nema veze.To je moja verzija petnaestodnevne...Cinilo mi se da je na pravoj previse hrane pa sam malo izbacila i stavila namirnice koje mi pasu.Npr.,jogurt umjesto kiselog vrhnja...Vrhnje ionako ima previse kcal.Svidja mi se dijeta.Jede se,ali se ni jedan dan ne prelazi iznad 500.Uz to se naravno i vjezba.To cu jos smislit...






Torn's little world...