srijeda, 08.12.2010.

AHOJ!

Image and video hosting by TinyPic


AHOJ svima!

eo jos jedne teme koja je vjerovatno svima vec
priko glave, al sta da vam kazem....
blize nam se blagdani (ne nece bit tema o Novoj Godini,
iako ste slobodni pohvalit se :)), nego san bas danas sam
sa svojom skolskom prijateljicom <3
komentirala kako mi je grad Split posebno (osim kad Hajduk igra),
drag u vrijeme blagdana jer se nekako ne osjeca onaj splitski
mentalitet i zivcanost...
inace.....ove godine sam odlucila da necu nikome kupit poklon
jer mi je malo vise puna kapa te
blagdanske sopingholicarske ludnice jer zelim po prvi put osjetit car Bozica.....
al me zanima kako to kod vas to funkcionira i u vasem gradu
ili selu ili necemu. mozda promjenim misljenje ;)

NAPOMENA:ne virujen da cu objavljivat nesto
novo pa vam zelim zazelit sve najbolje za blagdane!

Image and video hosting by TinyPic


22:07 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.