hrvatska nut headbang

Ivan Rakitic, Nr. 10 RAKITIĆ je prije igrao
za Švicarsku mladu reprezentaciju u17, a od 2007. je službeno reprezentativac Hrvatske A repke.
On je veliko pojačanje za Hrvatsku repku šta dokazuju njegove igre u Shalkeu 04.
pozicija:vezni
datum rođenja : 10.03.1988
misto rođenja: Rheinfelden (Švicarska)
nacionalnost: hrvat
visina: 1,84 m
težina:79kg Došao u FC Schalke 04 godine: 2007
Ugovor vrijedi do:2011
Prijašnji klubovi:1992-1995 FC Möhlin-Riburg
1995-2007 FC Basel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Get your own Poll!



Get your own Poll!



Get your own Poll!


Get your own Poll!



Get your own Poll!


SCHALKE 2007/2008
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


BORUSIA DORTMUND 2007/2008
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


STADION PSV-a
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


STADION SCHALKEA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

STADION BASELA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BARCELONA 2007/2008
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

KADA UMREN UMOTAN U BILO


Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane


U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili


Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili


Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više


More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

DALMATINAC



Dalmatinac sam
tu sam rođen ja
plavo more zna
da ga volim ja
splitskog Hajduka
Dalmatinac sam
ovo je moj dom
tu su moji didovi
davno sidro bacili
mene vezali.



Ja sam dite s mora
moja mati je DALMACIJA
imam barku i gitaru
srce koje ljubit zna
nema meni do mog juga
ni do mojih borova
svo bi zlato ovog svita
za moj bili kamen da.



Ja sam dite s bilog žala
di je pisma galeba
di je zemlja vode žedna
di su stabla maslina
di su ljudi iste loze
di je sveta nedilja
svo bi zlato ovog svita
za moj bili kamen da.



VOLIM TE HAJDUČE



Mi u boga virujemo
U Torcidi tu je
Za nas zvone sveta zvona
Zvona svetog Duje



Tu u gradu pod Marjanom
Cili svit nek čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska tu je



Volim te Hajduče
Bili anđele
I u grob će za tebe
Ruke HajdučkeVolim te Hajduče
Hrvatsku i Split
Torcida sa sjevera
Za te će umrit



Za Hajduka navijamo
On je dio nas
Dok je svita i čovika
Imat će naš glas



Kad Hajduci zaigraju
S Poljuda se čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska TU JE



OLUJA SA SJEVERA



Uvik kad si tužan
i kad nemaš kamo poći
ti popij nešto
pa dođi do Poljuda


Vidjeti ćeš bilu
silnu oluju
Najveću šta dolazi
sa Sjevera


Više nećeš biti sam
kad čuješ glas
Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...


Di su lipi dani
ta stara vrimena
kad se tresla
Stara Plinara


Sad je novo doba
gromova, oluja
sada grmi
Poljudska ljepotice



(... od silnog Sjevera)



O Hajduče, o Hajduče
dica su tvoja uvik uz tebe!
Prvaci smo navijamo
Za bile uvik pivamo ...



Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Znaj da volim ga ja, jer on je prvak svita
Znaj da volim ga ja, Hajduka iz Splita
Znaj da volim ga ja, jer on je prvak svita
Znaj da volim ga ja, Hajduka iz Splita

Marjane,Marjane (3x) ča barjak ne viješ
ča barjak ne viješ (3x), milu trobojnicu
Milu trobojnicu (3x) naš barjak hrvatski
Naš barjak hrvatski (3x) crven bijeli plavi
Crven bijeli plavi (3x) to je barjak pravi
Ko se pod njim vije (3x) kukavica nije
A tko se ne vije (3x) bolje da ga nije
I još jedno slovo (3x) ime Isusovo
I još jedna packa (3x) živila Hrvatska!

hrvatska belj zubo lud puknucu




< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (32)
Siječanj 2008 (26)
Prosinac 2007 (31)
Studeni 2007 (88)
Listopad 2007 (68)
Rujan 2007 (33)
Kolovoz 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale
Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale



Image Hosted by ImageShack.us




kabarovskydizajn.blog.hr
hajdukandmilan.blog.hr
markoriba.blog.hr
nistakontrasplita.blog.hr
bartolovicjecar.blog.hr

evo i stranica nekih igrača i klubova
www.ronaldinhogaucho.com
www.mladenpetric.com
www.schalke04.de
www.bvb.de
www.nogometni-magazin.com
www.fcbarcelona.cat

Counters
Counters

Znaj da volim ga ja, jer on je prvak svita
Znaj da volim ga ja, Hajduka iz Splita
Znaj da volim ga ja, jer on je prvak svita
Znaj da volim ga ja, Hajduka iz Splita

Marjane,Marjane (3x) ča barjak ne viješ
ča barjak ne viješ (3x), milu trobojnicu
Milu trobojnicu (3x) naš barjak hrvatski
Naš barjak hrvatski (3x) crven bijeli plavi
Crven bijeli plavi (3x) to je barjak pravi
Ko se pod njim vije (3x) kukavica nije
A tko se ne vije (3x) bolje da ga nije
I još jedno slovo (3x) ime Isusovo
I još jedna packa (3x) živila Hrvatska!

hrvatska belj zubo lud puknucu

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 17.04.2008.

Hajduk 2-0 Slaven Belupo: Na krilima Cernata i Rukavine

Hajduk je pred 3000 navijača došao do zaslužene pobjede protiv Slavena Belupa te tako stekao četiri boda prednosti pred Koprivničanima u borbi za drugo mjesto.

Gledatelji na Poljudu nisu imali mnogo toga za vidjeti u utakmici druge i treće momčadi prvenstva. Trener gostiju Krunoslav Jurčić postavio je u vezni red čak petoricu igrača, pa »bijeli« nisu imali mnogo prostora i vremena uspostaviti nekakvu povezanu igru.

Sve se svodilo na dalekometna dodavanja prema Nikoli Kaliniću i Anti Rukavini, ali gostujuća obrana s time nije imala težak posao. Koprivničani su pokušavali nešto napraviti i u napadu, u 22. minuti Šehić je uputio snažan udarac s ruba kaznenog prostora, no lopta je prošla pokraj lijeve vratnice domaćeg vratara Varvodića. U splitskim redovima za nijansu bolji od ostalih bili su Rukavina i Cernat i zahvaljujući njima Hajduk je prije odlaska na odmor došao do prednosti. Igrala se 42. minuta kada je rumunjski internacionalac dobro primio ubačaj Gabrića s lijeve strane. Zatim je prevario bivšeg hajdukovca Dalibora Bošca te idealno uposlio usamljenog Rukavinu koji je glavom doveo Splićane u vodstvo.

Koprivničani su imali posljednju priliku na utakmici, Kresinger se u 86. minuti izborio za loptu, šutirao iskosa, ali njegov udarac zaustavio se na vratnici. I kada se činilo da će susret završiti minimalnom pobjedom Hajduka, Duje Čop je prošao po desnoj strani te odigrao povratnu loptu za natčalog Dragu Gabrića koji ju je poslao u gornji lijevi kut.



komentiraj (0) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.