torca knin

nedjelja, 26.11.2006.

Munhoz presudio "farmaceutima"

Pablo Munhoz usao je u igru umjesto ozlijeđenog Bušića u 43' i već je u 50' doveo Hajduk u vodstvo udarcem glavom nakon ubačaja Blatnjaka. Do tada Slaven Belupo u najmanju ruku bio je ravnopravan suparnik. U 76' opet je Munhoz na sceni, ovaj put kao asistent Bartoloviću, kojem nije bilo teško zatresti mrežu gostiju za konačnih 2:0. 4000 gledatelja nije gledalo bog zna kakvu utakmicu, što je i očekivano s obzirom da su obje momčadi imale zahtjevne kup utakmice protekle srijede

- 15:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • na ovoj stranici nalazi se sve o torcidi i hajduku

    Kriste u Tvoje ime sad smo ovdje svi
    Odavno vjerujemo da si s nama Ti
    Bez Tebe bili bismo slabi preslabi
    Za pobjedu snage daj
    Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
    Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
    Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
    I zato zapjevajmo mi
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Za pobjedu snage daj
    Vjerni smo Hajdukovi navijači mi
    Za bijele prolit ćemo zadnju kap krvi
    Uz Tomislava vječno biti ćemo mi
    I zato zapjevajmo mi
    1-2-3
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Glori glori glori Aleluja
    Za pobjedu snage daj



    O mama, mama, mama
    O mama, mama, mama
    Znaj da više ne volim te ja
    Ja volim samo jedno
    Ja volim splitske bijele
    Hej mama, ja volim Hajduka
    O mama, mama, mama
    O mama, mama, mama
    Znaj da više ne volim te ja
    Ja volim samo jedno
    Ja volim splitske bijele
    Hej mama, ja volim Hajduka


    Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
    Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd
    Petnaestog studenog sjebali smo Dinamo
    Srušili smo Zagreb grad isti je ko Beograd

Linkovi