< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan.

Opis bloga

pa eo nešto onak malo da znate o meni, moj pogled života i tak ostavljajte komentare...bespletni su!!!:)

eo ljudi ako neate doma sat

Linkovi

Matea-jedna ludaća iz kvarta to joj je novi blogać, zato ljudi navalite

Anći-obavezno posjetit...cura je baš žestoka!!Sluša gunse, sve ti to govori:)

Dolly-ludaća, voli spužveka i obožava irokezice...postovi predori!

narkomanka-legendica...s chata sam ju upozno...upoznajte je i vi samo treate kliknut...=)

mAtEa:rOcKeRiCa-neču niš puno pisat, piše ti u nicku rockerica...super blogać...


zeppelinka-cool postovi...blog je supač...i dizajn...svrati obavezno...ili si wimp...

bonica-cujica iz splita...grrrr...svaki me put dobi u biljaru...luda je...!!


martina-cura je prva liga, ovo joj je prvi blog...zato ljudi budite popustljivi...

prije nego što vam kažem nešto o sebi, eo vam slika mog pesonje...trea li ikaj reći...
Image Hosted by ImageShack.us

i eo vam moj msn:tins_remiza@hotmail.com

nešto malo o meni:
Zovem se Tin...zovu me tinček!Idem u tehničku školu Ruđera Boškovića...lik je lud ko šiba!Škvadra je...hm...pa onak nisu loši, ima par zajebanata...volim životinje!Malo nešto pinklam po đitri, ničim se ne bavim od sporta, al volim otić na hakl subotom!Slušam ROCK i nešto malo metala i punka...neko vrijeme sam se bavio grafitiranjem, al propalo je jel je išlo dosta loše...al ajd treba sve probat!Volim zajebavat štrebere...onak dosta su smiješni...al eo pozdravljam ih ovim putem...ludi ste da nema vas, bilo bi dosadno...i pozdravio bi ovim putem škavdru koja svira ispred konzume...na moje kune uvijek možete računat...trebali bi bend osnovat...al doro nea veze, ipak ste legende!!!Eto to je to...još će te me upoznat prek postova...tak da ćaos ljudi!Let the rock be with you...

slušajte ljudi to su vam pjesme:








eo moji best bendovi:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



eo curke na ovo se ja palim:)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Iron Maiden-No More Lies

There's a darkening sky before me.
There's no time to prepare.
Salvage a lost horizon
But no regrets from me.
Maybe i'll be back some other day.
To live again, just who can say.
In what shape or form that i might be.
Just another chance for me.

A hurried time, no disgrace,
instead of racing to conclusion,
wishing all my life away,
no-one can stop me now.

Time is up, it couldn't last,
but there's more things i'd like to do,
i'm coming back,
to try again,
some day maybe i'll wait till then...
No More Lies x 8

They're all sitting at my table.
Talking tall and drinking wine.
Their time is up just like me
But they just don't know it yet.
So just a word of warning
When you're in your deepest dreams.
There's nothing you can hide from.
'Cause I've got my eye on you.

The clock is fast. The hour is near.
Eventful past is everclear.
My life is set. The time is here.
I think i'm coming home...

No More Lies x 8

A hurried time, no disgrace,
instead of racing to conclusion,
wishing all your life away,
no-one can stop me now.

Time is up, it couldn't last,
but there's more things i have to do,
i'm coming back,
to try again,
don't tell me that this is the end...

vicomat...

- Tata - zapitkuje Ivica oca - Zasto kirurzi nose maske preko lica?
- Pa da ih kasnije pacijenti ne bi prepoznali.

Zasto su tri prascica pobjegli od kuce?
Jer su im starci svinje.

Zasto je tele tuzno?
Jer mu je mama krava.

Zasto se patuljci smiju kad igraju nogomet?
Jer ih trava cese po jajima.

Zajsto Mujo ima sibice pokraj TV-a?
Da ga upali.

Zasto ima noz kraj televizora?
Da izostri sliku.

Zasto ima televizor na televizoru?
Da gleda Slikom na sliku.

Zasto ima lopatu ispred televizora?
Da iskopa kanal.

Zasto policajci i policijski psi pisu testove odvojeno?
Da policajci ne bi prepisivali.

Zasto zene imaju jednu mozdanu vijugu vise od kokosi ?
Da ne seru po dvoristu...

Zasto Volkswagen (Buba) ima dva auspuha?
Da je odguras kuci kao tacke.

Zasto sijamski blizanci idu u Englesku?
Da i onaj drugi malo vozi.

Zasto Lada ima grijanje na zadnjoj sajbi?
Da grije ruke kad je guras.

Zasto plavusa ne moze nauciti plivati prsno?
Jer cim se navlazi, okrece se na ledja.

Zasto ljudozderi najvise vole jesti djevice?
Jer nisu prskane.

paradoksi socializma:
1. Svi imaju posao a opet niko nista ne radi.
2. Niko nista ne radi a opet svi primaju plaću.
3. Svi primaju plaću a opet ta plaća nista ne vredi.
4. Plaća nista ne vredi a opet svi imaju sve.
5. Svi imaju sve a opet su jako nezadovoljni.

you'll take my life, but i'll take your's too...

subota, 02.12.2006.

kaj tinček dela kad mu je dosadno...

eo ljudi...razlog zake nicam pisal je to što nicam našo šiljilo...psmtr...al eo našo sam ga i novi post se može napisat...jeeeeeeej...mene je uvijek zanimalo kako ce neki ljudi reagirat u nekoj odredenoj situaciji...zato sam izašo van iz kuce...i malo zeko ljude...uzo sam loptu za šicu...i išo sam u potražnji za bakom...našo sam je na remizi na okretištu...i dotrco sam do nje...i poceo ju dribljat i postavljat se...par puta sam joj profuro kroz noge...baka je ostala u šoku...ja ko da sam igro s njom jedan na jedan...i tak ju zajebavam...dok ona mene nije udrila sa torbicommad...uf...a ono u torbici utezi...al gledajmo s ljepše strane...baka vježba malo:)...lolcina...i tako mi je propala i ta sprdacina...zaletim se do kioska...i kupim si colu...jel ono bio sam izmoren od šicerofl...hm...koja bi mi slijedeca sprdacina bila...uf...sjetil sam se neceg dosta ludog...prvo sam treo nac neku osobu...odnosno neku metu...i odjednom iza ugla izade cura...iz prva je ostavila super dojam...i ošo ja malo nju zezat...i dodem do nje, i kažem "e pa to si ti marina!!!"...ona onak složi facu kao koji si ti...i zagrlim ju...i kažem pa ja sam onaj tvoj frend iz osnovne...ona ahaaaaaa jel filip možda...ja onak ofkors...i dode ona uf što si se promijenio...hihihihihi...i tak ona misla da sam ja neki iz osnovne...lolcina...ja nju nikad videl nicam...hm bilo mi vec pomalo dosadno...al htjel sam smislit još jednu zadnju psinu...muahahahah neku tolko podlu da se vrag zgrozi...hm...kupil sam si jaja i otišel na zgradu...imo sam tri jaja...treo sam to na najlogicniji nacin iskoristit...hm...copim prvo i držim ga u ruci...vidio sam jednu pticu i sad...hm...nešto sam malo razmišljo i sve izracuno...ovako...pogodio sam pticu...koja je pala dolje na covjeka...i kako covjek nije vidio jel mu je pala na glavu...poceo je trcati, i naletio je na auto koji je ga je izbjego...ali se zabio u drvo, i iscurilo mu je ovo sranje...benzin...i iz drugog plana je dolazio pušac koji je bacio cigaretu na benzin i sebe zapalio...hm...dosta spretno izvedenosmijeh...kaj ne...hahahahahahah...lol...drugo jaje...hm...vidio sam jednog frenda, i razmišljo sam da mu bacim...tj...oce li me vidit......al ko ne riskira itd...znate kak to ide!Copim jaje i pogodim ga...al da je bio neko drugi ne bi ga gado...jel ovaj ima žutu kosu...pa sam mislio njemu bu se najmanje vidlo...hahahhahaha...markec to je samo šala...i pogodim ga...i frik poglea gore...mislim da me vidio al nea veze...rekoh njemu to ne smeta tolko...lol...i trece...trece sam spremio u džep, jel sam mislio sic i hitit nekom s par centimetra udaljenosti u glavu...uf......al vec u liftu mi je jaje puklo u džepu...psmtr...al kaj bar sam se ugodno zabavio...makar mi je džep sad žut al no problemo...eto ljudi tak ja ubijam dosadu...vi isto nekaj smislite...ajde do tipkanja...bye...mah...let the rolaci be with you...

|00:28| Komentari|19| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.