(18:42) srijeda, 16.09.2009.

[. ... .]

Hm.
Idealna riječ za započinjanje posta.
Jer ne znam kaj da napišem.
Niti ne znam kaj da mislim.
Na fejsu nesmeš mišem mrdnuti, a da ti se sve ne sjebe.
A ja se nebrem probuditi a da nekaj ne sjebem.
Zasad sam uvjerena da to radim samo sebi.
Nadam se da je tak'....
Nije to zbog njega.
Niti zbog njih.
Nekaj u meni gadno ne valja.

"Someday, somehow, i'm gonna make it alright but not right now."

Al' kad' ako ne sad?

Dobro.
Sve je lakše kad se imaš čemu veseliti.
Sutrašnjem danu zbog Dinama.
Petku zbog četvrtfinala v košarki. [.makar znam da bum opet gubila živce zbog njih.]
Suboti zbog Garaže [.Lizardsi i koncert kojeg nikad ne budem zaboravila.]
I nadi da bumo barem jedan vikend sve skupa.


Inside my heart is breaking,
My make-up may be flaking,
But my smile, stil
l, stays on!


I hvala Čupavom.
:*


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(22:40) subota, 05.09.2009.

[.times square can't shine as bright as you.]

zadnji dani praznika se polagano gase.
mješavina emocija.

nisam još nabavila knjige.
niti bilježnice.
niti ništ.
nekak je sve kaj se tiče škole usporeno.

mrak je već u osam.
i hladno je vani.
osjeća se da dolazi jesen.
nadam se da bude tak' i ostalo.
sunčano i toplo/vruće vreme je ttly aus.
hladno i kiša.
to mi treba.
sve do uskrsa.
taman da zaboravim maturalac.
[u kosi još uvijek imam dijelić niagare. ^^]
'ko bi rekel da bude se to čulo od zagovaračice sunčanog i toplog vremena.
ne znam.
ne bojim se hladnog i tamnog.
možda zbog osjećaja koji me grije.
uhvatila sam ga kad je bilo vruće i sunčano.
možda zato.

a možda serem. !

da se osjeća dolazak jeseni je i u mojoj playlisti.
hey there delilah.
the hardest part.
my immortal.
you're beautiful.
^^

škola.
učenje.
ispiti.
državna matura.
sve bude to manje bitno uz:
*vikende.
*razgovore u mraku.
*ekipi u školi.
*Njega.
hihi.

mora biti.
ali ja sama ne mogu to napraviti....
nadam se entuzijazmu drugih.

pusa!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

[.every morning i look at you and smile, boy you came around and you knocked me down.]

nakon milijun godina.
ne znam zakaj, dobih poriv.
možda zato jer mi fali maturalac.
jako.
zapravo...
fale mi ljudi.
ti prekrasni ljudi.

žizz, bilo je predobro.
ne, nije bilo predobro.
bilo ja tak' da se neda opisati.

čarobno.

to bi bila riječ.

uz upoznavanje ljudi iz razreda, dobila sam još dvije osobe u svom životu.
*zapravo sam ih imala. al' ovak' intenzivno.
haha.
isplesali smo se k'o budale.
^^

vratile su se stare simpatije.
oooda.
i to intenzivno.
ne da mislim na Njega, nego mislim na Njega.
celo vreme.
i u autobusu.i u snu.i tu.doma u svojem krevetu.sad za kompjuterom.
heh.vidim zvjezdice.
twinkle, twinkle little star.

Say you gotta put the good with the bad, happy and the sad
So will u bring a better future than I had in the past
I don't wanna make the same mistakes I did
I don't wanna fall back on my face again
Whoa, whoa, I'll admit it, I was scared to answer love's call
Whoa, whoa, and if it hits better make it worth the fall


"am i who you think about in bed?"
kaj se mene tiče, Ti 100% jesi.
i ni'ko drugi.
žizz.
ni'ko drugi.
niti osoba iznad mojeg kreveta.
ne znam kaj se događa.
al' mi se sviđa.
bar zasad.
onda počinju kasnije muke.
veselim im se.
divne muke.
aww.
živjeh za doručke i večere.
jaaaako!.
prekrasni vidikovac.
prekrasni.

naučila sam i lekciju.
ne miješaj alkohol.
niti cigarete.
ma brutala.
malo sam si glumila žensku s egzorcista.
al' sve je bilo lakše s micom koja mi je doslovno držala kosu i žrtvovala svoje vreme da bude s menom u kupaonici.
takvi trenuci [iako takvi kakvi jesu] su neprocjenjivi pogotovo s osobom kojom se inače ne družiš.

a osobe s kojima se družiš?
svaki trenutak je naprocjenjiv.
nemam u svojem vokabularu tol'ko lepih reči za njih.
ružica moja koja me nasmijavala svih pet dana.imam osjećaj k'o da sam samo s njom bila na maturalcu. ^^
dve tece koje su pronalazile sebe u dotičnim tekućinama. xD. nekaj presmešno.

jedino mi je bilo gorzno za vreme puta doma.
imala sam osjećaj k'o da bu mi gležanj se raspal.
nisam se normalno mogla razgovarati.
plus toga me još pucala tuga.
prerano to završava.
prerano.
i svi koji vele da im se bilo teže rastati od ekipe iz srednje.
imaju pravo.
definitivno imaju pravo.

a možda sam jednostavno zaboravila kak je to bilo teško rastajati se od osnovnjaka.
a možda ne...
ma sigurno ne.

iza mene/nas ostali su čarobni trenutci...
nadam se upola čarobnim trenutcima koji slijede.
jer ne dozvoljavam hlađenje.
još samo manje od godine dana...

pusa!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.