(01:42) nedjelja, 30.11.2008.

[.until the stars fall from the sky.]

haha.
napokon je i "službeno" počelo i više me niko nebu smatral luđakinjom.
sutra prva svjećica na adventskom.
nebrem vjerovati.
a sjećam se prošle godine k'o da je bilo jučer.[.napisala sam sutra i skužila v zadnji čas. hehe. xD.]
kad bolje pogledaš, godina preleti u tren oka....

slušam "baby, i'm yours".
nekaj najlepšeg na svetu.
pogotovo u izvedbi monkeysa.
ahhh....
:)
i gledam svako malo van u nadi da padne malo snijega.
al' nebo ne sluša.
nema veze.
i ovak' je...
jako lijepo.
hihih.
;)

još samo 3 tjedna do praznika.
veselim im se k'o malo dete čokoladi. [.kak bi se izrazila jedna frendica.hihihi.]
bolesno...
hihi.
osjećam da me nekaj počinje ispunjavati.
dosad sam bila k'o ništ'.
zbilja, ali zbilja me ništ nije moglo ispuniti.
veselim se tom osjećaju.
:)
nešto novo, nešto divlje.

pusa svima.
:D


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(22:36) srijeda, 19.11.2008.

[.come hit me up.come hit me up.]

gia farrell.
ženska je super.
šteta šta nema više stvari od nje.
[.baby, baby, just a little bit.haha.]

jao, kak' malo treba da se čovek raspoloži.
al' dobro, treba najti to nekaj.
haha.
sad samo čekam da me dočeka karta za beograd.
[.ma nebrem vjerovati.]
još da postanem navijačica partizana.[.rofl.]
hahahahahahaha.
xD.
matere mi moje rođene.
visok.crn.fudbaler. [.fino.]
jao maro!
ne'ko je lud k'o letva.
[.naughty.]

točno mjesec dana do praznika.
jupijajajupijupijaja.
[.da, znam.opsjednuta sam.nema kaaaaj.]
obrazovanje, ludom radovanje.
xD.
hihihihihi.

ovi tjedni su i više nego nevjerojatni.
zbilja ne znam di mi je glava, a di rep.
xD.
i dinamo je zgubil.
haha.
specevi jeni.
xD.

brz oporavak želim frendici.
ako te boli rameno [.haha.xD.], boli i ti njega.

kizzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

(23:19) subota, 15.11.2008.

[.rip ot the wings of a butterfly.]

napokon vrijeme kakvo se i očekuje da bude sredinom 11. mjeseca.
obožavam maglu.
obožavam taj hladni zrak.
[.makar me zbog njega jebu sinusi.]
obožavam mraz na poljencu pokraj crkve.
obožavam mrak već u pet sati.
obožavam paru koja mi izlazi iz usta dok hodam ulicama.
obožavam onaj poseban miris zraka.
obožavam ovaj dio godine koji slijedi.

nakon dosta dugog vremena naišla sam na h.i.m.
baš sam si ih stavila na ipod.
prredobrro je kad ih možeš slušati bez ikakvih nepoželjnih emocija.
hahaha.
[.zaboravila sam kak ville ima sexy glas.haha.xD.]

škola.škola.škola.
kaje to?
haha.
uopće mi je sve ravno kaj se tiče nje.
prosjek sam si spustila za celu ocjenu.
divno.krasno.
nije greda.
uopće.
jedva čekam zege!
[.sad sam da namuzem pare pa u terra novu.]
haha.
:)

i sutra nakon 2 mjeseca [.dobro malo manje.] idem na tekmu.
napokon, e!
woooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooo!
varteks varaždin ale, ale, ale.
[.sryte morala sam. hahaha.]


herc mi je pun.
haha.
xD.

kizzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(23:08) četvrtak, 06.11.2008.

[.in my heart you grow and that's where you belong.]

Oasis - I'm Outta Time


jednostavno čarobno.
[.:).]


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(19:34) ponedjeljak, 03.11.2008.

[.the freaks are rising up to through the floor.]

ovo s mojim zdravljem postaje već pomalo smešno.
haha.
Bog mi je dužan ove dane.
rado bi da se iskupi koncertom Oasisa.
xD
mah, gledala sam ih na youtube-u.
16.10.2008. - wembley.
fenomenalno.
neam riječi.
fakat budu živjeli vječno.
:)

čitam "breaking dawn".
kak da čovek čita što sporije?
neću da to sve završi...
ne.ne.ne
ja to odbijam.
i još film dolazi kod nas tek na Novu godinu.
idijoti jedni.
glavno da bond dojde na vreme...
[.a nije da to ne čekam.čekam itekak.uj.xD.]
hahaha.
svugde plitkost.
c-c-c-c-c.

i opet ulažem veto na vreme.


najslađi dodatkić koji sam dodala na postek.
[.uljepšali su mi dan. :D.ma oni mi uvijek uljepšaju dan.tak' mi je žal' kaj sam ih "zaboravila". :(. sorryte, dečki. :).]


awwwwwww.
<3

i aim to be your eyes (heart&mind).


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.