(00:23) četvrtak, 30.10.2008.

[.i'm not a superhero i'm sorry i couldn't save the day.]

jao šta sam se lijepo naspavala danas.
tak' sam kaj smuc.
sam spim i bdijem na kompu.
i gledam dosje X.
[.Bog me uslišil.]
škola mi je negde tam' na kraju pameti.
[.znam da mi se bu to obilo kad-tad.]
blje.

šit je kaj mi net svako malo šteka.
[.što je pogotovo iritantno kad visiš na facebooku.]

baš sam si neka ženskasta u zadnje vreme.
[.hahaha.koji izraz.]
sam bi se ušminkavala.
slušam leonu lewis.
frizurica me nekak nadahnula.
očito da sam ja obrnuti samson.
[.oke, koja komparacija.]
u kosi mi nije skrivena snaga.
[.obrnuto.]
ah, nikad si zgodnija nisam bila.
[.koje li skromnosti, ne?.hahaha.]

brine me jedino gospodin "slušaj sambu".
[.xD.]
a, bude se i on skockal.
[.ak ne bum ga ja.hahaha.]
fali mi.
:/

a još više mi fali frenda.
[.fakat, fakat se nadam da ti bu već sutreka bolje.]
:(
pozitivna vibra, ne?
xD
[.hehehe.]

al' danas pod fizikom je bilo najbolje.
test.
[.haha.]
frend i ja smo se samo bledo gledali i smijali k'o budale neke.
[.xD.]
čiste gluposti, čiste gluposti.

petak.petak.petak.
da se rešim te proklete sociologije.
:P
i nedelja.
[.napokon tekmaaa!.]
al' pomorac...
ma sramota.sramota.sramota.

kizz!

ally, get well soon!
:)


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(21:05) četvrtak, 23.10.2008.

[.bolje ga popuši ti nego da ga popuši medo.]

eh.
ignorirajte post dole.
pisanje u afektu nije dobro.
ne.ne.ne.ne.

sve je okej.

pozdraf.

[.jacob <3.]


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(23:23) utorak, 21.10.2008.

[.o da ti znaš kaj.]

haha.
smijem se sama sebi.
učila nisam više od hahahaha.
[.kako nam je grupa najebala na fiziki.haha.xD.]

luda sam.
manično raspoložena.
v jednom trenutku je celi svet moj.
v drugom ležim k'o palačinka na tanjuru na krevetu.
[.haha. na tanjuru? xD. vidite o čem pričam?]

tvrdoglava idijotkinja.
[.ko bi rekel da mirne ribice (govorim za horoskop) tak' znaju biti tvrdoglave i grrrrr.]
a jebiga.
prebrzo odustajem.
[.o da mu znaš kaj.]
kojeg klinca sam ja to tražila?
[.sam ja to tražila uopće?.majko moja kako sve brišeem.kako će mi biti teško.kako sam si sama za sve kriva.kako ja to nem mogla.kak mi fali.(fali?kajatogovorim?)neću.]

plače mi se.
pluća mi se budu raspukla.
glava mi već puca.
[.baš sad.]
fuj.

i wanna run away, never say goodbye.


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(14:55) ponedjeljak, 20.10.2008.

[.holding my last breath.]

"Valovi boli koji su me dotad samo oplakivali sada su se visoko uzdigli, poklopili me preko glave i povukli me u dubinu." by: Bella


protestiram protiv vremena.[.opet.]
pa ne može to tako.
još bumo Božić slavili u kupaćim gaćicama s hladnim koktelima v rukama.
[.a rekli su da bude snijeg uranil.]
vidim kak'.[.xD.]

tehnologija mi šteka.
mobiteli mi nečeju poruke slati.
kompjuter mi svako malo gubi vezu s sobom.[.a dobro, jadnika nebrem okrivljavati kad sam i ja tak'.xD.]
televizor pak' mi je pun liža.
[.a ja ne volim takva liža.]

i kak da ja onda ostanem u vezi s ostalim svetom dok doma čamim?
[.da.da.opet sam bolesna.al' dobro već su zadnji dani.nadam se.a v grlu ništa bolje.]

jedina utjeha mi je "mladi mjesec".
a niti to mi nije utjeha.
=(

eh.
bolji dani.bolji dani.

kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(22:35) ponedjeljak, 13.10.2008.

[.will you come home and stop this pain tonight?.]

ummmm.
baš se veselim halloweenu.
i sesvetama.
[.budi se moja morbidnost.hahaha.]
xD
ne, obožavam taj dio godine.
ne sviđa mi se ovo vreme sad.
kol'ko god volela sunce, al' nije to to.
onda se sat mijenja.
i hladno je.
i noć pada rano.
i grije se.
i skrivam se ispod dekice.
jedva čekam snijeg.
reki su da bude ove godine uranil.
[.volim dok je onak' još svježi i tanki sloj pa izađem van u papučama. i crtam po cesti svakakve idijotarije.hihihi.‹3.]
[.‹3.]
zapravo, obožavam vreme kad se počinje bližiti sva ta "zbrka" oko praznika.
[.valjda mislite da sam luda, al' takva sam.volim.obožavam Božić.‹3.]

moje srčeko.
moje srčeko ubrzano radi.
[.‹3.]
a mozak zastajkuje.
[.hehehe.‹3.]
a moram se ići naučiti pjesmicu.
[.xD.]

jao, šta će biti s mene.
[.aaaaaa koža pamti...]
xD
xD
xD
xD

majko moja!!!!

xD

kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(23:33) utorak, 07.10.2008.

[.kids on the street, no, they never miss a beat.]

kad bi bar mogla biti kid on the street.
bezbrižno plesati na ulicama uz neki dobar beat.
[.ideš. mogla bi napisati pjesmu.xD. cause we all wanna be a big rockstars.]

mah.
nea toga kod nas.
samo zajebana država.
zajebana matura.
zajebani ljudi u politici i šire/uže koji jebu decu u mozak i onda se kasnije pitaju zakaj je država tak zajebana i koji kurac nije v redu s njom.

ljudi ubijaju ljude usred bijelog dana usred ulice.
[.kud idu ljudi?.di su nestali uzori?.]

nama govore
pa vi promijenite svijet.
kak, dragi moji?
[.kad se nemamo na koga ugledati.]

ah.
gušim se od svega.
zlo mi je od svega.
[.dobro baš ne od svega.ima časnih iznimaka.zna se ko je to.]
a kaj je najgore, zlo mi je od same sebe.
[.gadim se sama sebi.]
da iam univerzalnu gumicu i olofku obrisala bi se dok veliš "otorinolaringolog" i natrag nacrtala onak' čisto nova i milijun put jača (psihički) i pametnija.

nebrem to držat' u sebi, jednostavno sam to morala izbaciti iz sebe.
[.sad je gotovo.]

prošlo bude.
kak' i uvijek.
al' se bude i vratilo kad -tad.
a jebiga.
došlo je vrijeme padova.
prokleti bili jesenski i zimski dani.

unaprijed se veselim usponima.
al' sad nebudem navaljivala.
[.dosta mi je.]
puštam nek' sami dođu.

i toeto.

kizz.


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(20:17) ponedjeljak, 06.10.2008.

[.it's a big bad dream, following your heart.]

I can fill the whole floor to the ceiling
With all the dead wrong choices I've made
And even though we try to learn
From each others mistakes
We'll do it again.




Spavah.
[again.]
Još uvijek nadokanađujem ljeto.
[.damn OI.]
Napisah referat iz povijesti.
Dok sam ga čitala skužila sam da mi je pol riječi krivo.
[.eek.]
Opet nisam ništ jela.
[.osim ručka. to je bilo samo za tetu Gogu.]
Niti ne namjeravam.
[.da ne serem okolo da budem.]
Trener Varteksa je dal privremenu ostavku.
[.zbog nediscipline idijota koji igraju v njemu.]
Nadam se svim srcem da se bude do petka [.kad bi trebalo to biti službeno.] predomislil.
Taj čovek nas je zvadil s druge lige praktički.
Ranije nas je dopelal do četvrtfinala Lige UEFA.
[.taj čovek je car.]
Besek, ostani.
[.više nikad nebum podrugljivo oponašala hod vašeg sina. no.]
Pokušavam širiti pozitivnu vibru, ali sve si više mislim da bu on treći trener u HNL-u koji ide ća. [.ove sezone of korz.]

Idem si ponovit' geografiju.

Kizz.


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.