(22:22) utorak, 30.09.2008.

[.ooops.]

Tend to black your eyes,
Just keep them closed,
Keep praying just keep waiting,
Waiting for the one,
The day that never comes,
When you stand up and feel the warmth,
But the sunshine never comes,
No the sunshine never comes
Pushed you across that line,
Just stay down this time,
Hide in yourself,
Crawl in yourself,
You'll have your time


Nikad nisam slušala Metallicu, ali najnoviji album im je čista desetka.
[.a i paše mi upravo sad takva muzika.]

Biologiju znam.
Čak za dva.
Valjda.
Frentati se neće.
xD
[.dao Bog dva.]

Fiziku sad letimično pogledavam.
I tu se molim za dva.
Kako ću spičiti kulju.
Kladim se, e.
[.ne dao Bog.]
Hihihihihi.

Zajebala sam si kuk.
Hodati nebrem.
Bol ide s kuka u koljeno.
Živac.
[.mimoza sam, znam.mene bi ispod zvona staklenog, steriliziranog trebalo držati.xD.]

Zaključak dana.
Jedva čekam petak.
xD

Pozdrafček!
:)


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(23:51) nedjelja, 28.09.2008.

[.every time his shoulders flex, the way the shirt hangs off his back.nut]

Oke, ova nedjelja, kaj se tiče učenja, nije ispala kak' treba.
xD
Ljudi, ja ništ ne znam.
Neam pojma.
Engleski prepričavati?
Hahaha.
Kaje to?
Nekaj za jesti?
xD

Ali je zato onaj drugi dio nedjelje, kaj se tiče ne učenja, ispal kak treba.
Varteks je pobjedil.
Dečki su danas rasturili.
Na tekmi je bilo pretty disturbno.
xD
He.he.he.
E, takav soj kakav smo mi više nikad nakon nas ne bude postojal.
xD
Zakaj me Sandro nije čul?
xD
I tako to.

Proklinjem to kak' nam glupo padaju blagdani (ili praznici).
Prošle godine su bili mila majka.
Sad...
... ništ.
Onaj tam tjedan iamo sam' v sredu slobodno.
[.al' dobro sat fizike manjeeeeee:.to me drži. hehehehe.]
A Sesvete padaju v subotu.
Paz' ti to.
V subotu!
Aaaargh.
Otkad znam za sebe smo imali produženi vikend.
Njeeek.
xP

Ugl, to bi zasad bilo sve.
xD
[.neam pojma zakaj sam uopće išla pisati ovaj post, al' oke.]

Kizzzzzzz!

cereknut


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:34) srijeda, 24.09.2008.

[.this is an S.O.S.]

Oke, pišem postove k'o neki luđak.
Vratila su se ona stara vremena u kojima sam svaki ibogi dan pisala postove.
Al' neke jadnjikave.
Sad su puni...
Puni...
Gluposti.
Al' mojih gluposti.
I ponosna sam na svoje gluposti.
;)

Danas sam s frendama bila na baroknim.
V katedrali.
Neki bend [.kak sam mami grunula.] z Štrasbura [ili kak se već piše.]
Dosadno dozlaboga.
Al' tu je frendica koja iz karte radi svakojake modele letjelica ili nekih stvari [.džep i džep s kovanicama.moraš priznat' ima smisla za to.], frendica koja broji slova u programu i frendica kojoj škripi ono za noge i koja se cepa na svaki pogled, pa i nije bilo tak loše.
Šmugnule smo van nakon prvog djela.
Hehehehe.
Nije bed.
xD

Slušam Jonase.
Kako su totalno zakon!
xD
Ne, fakat.
Jesu.
[.Nick ‹3.16 godina.taman za mene.hehehehehe.ko bi reko da sam treći srednje.napredno dite.je, rajt.]

Skužila sam da je ovaj mjesec extra dugi.
Mislim, tak' mi se čini.
Ono prije 23 dana smo još k'o napušene plesale na koncertu "Fun Lovin' Criminalsa".
Ajde de da prođe to pa Božić.
Hehehe.
Borko.
S polovnim žaruljama.
xD
Hehehehehehe.

Sutra mi se Jeiž vraća.
[.jeeeeeeeeeeeeej.kako ga bum priuštila jedan zagrljaj.tak' da mu budu oči van ispale.hehehehe.]

Nič, vreme je za ići spat.
Sutra navijačice.[e, živo.ono.živo me zanima!.jedva čekam.]

Kizz!

Image Hosted by ImageShack.us

[.mah-mah i od Nicka. xD.]


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(22:06) ponedjeljak, 22.09.2008.

[.fallin', yes i am falling.‹3.]

Aaaaa!!
Hoću "Across the universe" gledati još jedamput.
[.ma kaj jedamput.stoput.!!!.]
Kako si ga skidam.
Kako obožavam taj film.
[.yahoooooo.!!!.]

Fali mi Jeiž.
Ništ se nisam naučila.
Jedva čekam sredu navečer.
Četvrtak posle škole.
Petak.
Subotu.
NEDJELJU!!!
I onda sljedeći tjedan i sve!
Ahhh...

/.and (s)he keeps callin'./

Jede mi se čokolada.
Išla bi van vikati.
Ne spava mi se uopće.
[.koka-kola zbilja djeluje na mene i sav taj čudan.čudan.kofein.]
Hoću na Kaisere.
[.novi single im je prejeben.]
Winehousica roka do bola.
[.doslovno. daj, ženo Božja...ide 'ko s menom napisati ultra-uber potresno pismo za nju? ha?ha?ha?.]

Opet mi se cela iPod plejlista promijenila.
[.di ima za skinuti dobra irish narodna muzika???.]
Lime Wire sucks. belj

/.and I want all the world to see we've met./

Dao Bog.
Dao Bog.

Nada umire zadnja.
Zrno utjehe.
xD
I nebrem vjerovati da su iz filma izbacili "Bond, James Bond" i "protresen, ne promješan"...
Majmuni.
Ne Arktički.
Ma di su, pri Bogu oni?
Mlješnjak.

/.but as it is I'll dream of her (him ‹3) tonight, di-di-di-di-di./

Kizzek veliki!

belj


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(19:22) nedjelja, 21.09.2008.

[.but it's time to face the truth, i will never be with you.]

Ovaj bi vikend mogla proglasiti jednim od najboljih.
A kaj je najbolje, uopće se nije desilo nekaj posebnog.

V subotu sam otkrila svoju novu strast.
Kuhanje.
Obožavam kuhati.
I sad jedva čekam da čim prije dođu blagdani pa da se s mamom bacim na pečenje kolača i toga svega.
Baš sam uživala.
[.i kaj je najbolje, sve je ispalo super jestivo.štoviše.]
Hihihihihi.

I napokon je vreme kak i treba biti za ovo doba godine.
I totalno se uklapa u sve.
I osjećam se tu.
Obožavam se navečer stisnuti s dekicom kraj radijatora uz iPod i one sjetne "jesenske" pjesmice.
sretan

I nedjelja mi je postala dražim danom.
Danas se nisam dala s kreveta.
Do dva sam ležala v njemu.
Bilo je topličko...
Jako.
Pa malo bauljanja po kući, geografija i onda nogomet.
Napokon je počel format emisije kojeg podržavam svim svojim srcem.
:)
Makar nije sretno počelo za Varteks.
Zgubil je 4-0.
Ah.
To je najčudljivija momčad na svetu.
Obrana je nula.
Kak da onda Dreven obrani kaj?
Zbilja mi ga je žal.

I tako to.
Novi radni tjedan.
Nove pobjede.
Bez poraza. [.nadajmo se!.]
Za tri mjeseca praznici. [.zujo.]

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:36) srijeda, 17.09.2008.

[.wooohooo.]

U la la!
Puna sam energije.
Normalno kad sam spala do pol osam danas.[.popodne.navečer.vateva...]
Opet mamini i bakini izgovori:
"A tak' si lepo spavala."
Drugi put velim dedi da me zbudi.
No, i je.
Još mi dojde pjevušeći njegovu vječnu pjesmu "Rock me baby."
Makar ne bi imala ništ protiv palačinke.
S pekmezom odddd...
Mmmmmm.
Jagoda!
Mmmmmm... Jaagode.
U, Jagoda![.zlato moje majspejsovsko najdraže..smijeh]

Skinula sam si novi album od Plain White T's-a.
Taaak je dobar!
Već ga dva sata slušam.
Nebrem prestati.
Nešto novo, nešto divlje.
Pa fala Bogu.
Sama sebi sam se žalila kak nea ništ novog.
T's-i su došli k'o naručeni.
Blaženi bili.

Uuuuu i nedjelja.
Odsad moj omiljeni dan.
Od 4 sam pred tevejom i nea toga kaj bi me zdiglo od tam.
[.potres.požar.tornado.hurikan.padanje riba.ružičasti sneg.itd.itd.]
A škola.
Kaje to?
Nema toga.
Ne.Ne.Ne.
A-a.
Dva metra s tim od mene.
Dva metra!

I Uvod i Očajne tmrw.
Oke, preveč gledam teve.
No, kaj uopće gledam?
Da vidimo.
Prijatelji.
Nove zgode stare Cristine.
Zvjezdane.
McLeodove kćeri.
Dnevnik.
Uvod u anatomiju.
Kućanice.
Pa i nije to tak' puno.
Hi.hi.hi.hi.hi.hi.

Malo mi je f sobi već zimeka.
Zimekaaa! [.hoću na tekmu. cry i derati se zimekaaa s tribine.]
Idem f krevet.
Pajkiti.
Smiriti hormone.
Like it's ever gonna happen!
D'uh!

Kizzili.

rofl

P.S. Happy b-day Jonu [.patd guy.]

Image Hosted by ImageShack.us

[.Bog ih blagoslovil.]


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(23:19) subota, 13.09.2008.

[.it's too close for comfort.]

Pa evo.
Skinula sam se s teveja.
[.gledah BB.kako se lako navući na takva sra*a.]
I na komp.
Volim zračenja.
xD

/i'm gonna make somebody to love me./

I kako ga nebuum vidlaaa.
U la la.
A debi Mu je.
U la la.
A dobro.
Bar postoje izvješća.
U la la.

/well do ya, do ya, do ya wanna?/

A zakaj nebum?
Jer sam sick.
Privremeno zdravstveno osakaćena osoba.
U veoma nepovoljni termin.
Za*ebi ga.

/disturbiaaaaaaaaa./

Sad čekam Zvjezdane.
Maratonček.
[.yeah.]

/like the darkness is the light./

I Liverpool je pobjedil Mančester.
Hihihihihi.
To su moji dečki.
[.go Reds!.]
YNWA!

Vuk. Žvakaća ti je f kosi.
Muuuuuuuu?

Blah.

dead


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:50) nedjelja, 07.09.2008.

[.i've been checking that ass.]

No i je.
Pa kaj je meni?
Da si zatvorim blog?
Pih.
I ja i moji ispadi.

Al' fakat si idem na kurac s svim.
I preveč se zajebavam s svim okolo.
Preveč tratim svoje cijenjeno vreme razmišljajući o jebenim stvarima koje su trebale davno biti pokopane negde u nekoj vukojebini.

Di sam?
Pitanje je koje mi se vrtelo.
Tu sam.[.a di bi bila? v vukovom krevetu?.ne, fala!.]
U varaždinu na dotičnoj adresi f kući.
Ponekad v školi.
Ponekad kod frendica.
Ponekad na varteksu.
Ponekad f gradu.

Kaj sam?
I to se vrti isto.
Jebena tinejđerica kojoj hormoni luduju na sve strane.
Tinejđerica koja psuje k'o kočijaš, al' ne pije (sok od hmelja s dedom se ne računa!.) niti ne puši.[.ne.ne odričem se toga.]
Tinejđerica kojoj je škola nužno zlo.
Tinejđerica koja bi sigurno popizdila [.hmm.mogu još gore poprimiti oblik dotične ženske stvari?.hmm.] bez fantastične čevorke, kompa, iPoda, LG-ja ,dobrih guzica, domačih fudbalera, tekmi, vikenda, deluxe šunke, majoneze, vlatkeca, emilije, koka-kole zero, seke, sastavaka, čokolade, varaždinca, regionalca, križanja dana, starki, palestinki, interneta, čiken invejdersa, snejkice deluks, određene brige za sebe [.khm.khm.khm.], lakova za nokte, televizije, ICQ-a, myspacea, facebooka, rajfova i špangica, badnjaka, iako nije neka velika vjernica-Boga i bloga i across the universe-a.

Kosa mi je u komi.
Fala Bogu, u četvrtak napokon [.naaaapokon!.] se ide na šišanje i farbanje.
Imam l' plen.
We shall see.
Kako se jedva čekam udesiti.
Ma rođena mati me ne bu prepoznala.
Koja me oblači.
I kako ću Ga [.velko slovo!.] za tjedan dana videtiiii.
Preciznije za 6 dana i 17 i pol sati.
Opsjednuta chick.

Kizz!


[.al' ja oke vidim. hmmmm.]

rofl


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:34) utorak, 02.09.2008.

[.breathing in.breathing out the same.]

Pišem ovaj post makar mi se uopće ne da.
[.sam da ne gledam datum kad sam pisala prošli.]
Bluj.[.orlando bluj.xP]

Kaj ima novo?
Pa, hmmmmmm.
Počela je škola.
Promijenili su nam učionicu.
[.još uvijek mislim da je malo depresivna.]
Profesore iz matematike, psihologije i fizike.
[.dve od tri su čist' okej.ženska iz fizike je čista strava.]
Spavala sam 5 sati sad popodne.
[.dok se ne priviknem bude ubitačno.i sasvim sumnjam da se bum priviknula.a znam da moram.marš!.]
Kako sam zahvalna da imam dobru ekipu.
[.je.je.yes.]

Al'...
Sve je to za ljude.
[.kak' bi se izrazil moj frend.]


I happy 22. b-day Rajančeku.
[.s zakašnjenjem.xD.]

Image and video hosting by TinyPic

A ne s zakašnjenjem Spenceru.
[.xD.]

Image and video hosting by TinyPic

Kizz!

xD


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.