(05:42) nedjelja, 24.08.2008.

[.you shut your mouth how can you say i go about the things in the wrong way?.]

When you say it's gonna happen now...
... when exactly do you mean?
See..
I've already waited too long.
And all my hope is...
Gone.


Spava mi se.
Ne spava mi se.
5:48.
Tol'ko mi piše na vuri.
Sad mi se ne splati ići spat.[.znam da se nebum za dve vure zbudila.]
Oću gledat rukomet.
Ajd' bronca.[.eeh.]
Bljah.

Ubija me ovo vreme.
Kud se sad sjetilo padat'?
Ajd' jedna dobra stvar da se nebu zalevalo i da se malo rashladilo.[.no još mi bu zima za rit na tekmi.]
I kladim se da buju opet čoplani zgubili.
Mogu oni žderat.
Ne...
Al' dobro.
Bog ih blagoslovil na tome.
Hehehehe.
Seljaki.

Zakaj sam u tak' otrovnom raspoloženju?
[.neam pojma.došlo mi.]

Glupi lak za nokte.
Imaš ga dva dana već se stvrdne.
Kvaliteta Vindija, eto ti ga na.

I tak.
Pišem da mi se lak osuši pa tak kratim vreme.
Umjesto da spim.[.kako mi se bu to osvetilo dok počne škola.hihihihi.]
Ma zaboli me mandarina.

Pročitah, Ševa se vraća f Milan.
Sretno mu bilo.[.napokon si je pamet našel.]
Ili ga je to ženica naterala.
Kmet.

Kad smo već kod kmetova, nadam se da bu nepoštovana Krava Vuk otišel v Nizozemsku.
Ma ne...
Neamo mi te sreće.
Ko niti da Hrkija preseče.[.znam.zlobno, al' kaj ćeš.]
Rima mi štima(c).

Vidla sam i spot za "Sway" od milih mi Kooksa.
Luke je car.
[.dead.]

U, gle.
Dani se.
Pa da vidimo kakvo je stanje.
...
Dežč curí.[.fak!.]

Natekaj, kidam nalijevo.[.kaj je zapravo i točno, ne kradem Krezubičinu krilaticu.se sjećate tog crtića?.jedan od mojih omiljenijih.]

Kizz!

rofl


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(03:03) subota, 23.08.2008.

[.još ljepši dani tu su za nas.]

Nakon sigurno milijun dana naletela sam na White Light i njihove pjesme. [.za one koji ne znaju to je rock bend iz Varaždina.Roobi. :).]
Sad ih slušam k'o idijot.
Upijam pjesme k'o da ih prvi put čujem.
Obožavam ih.[.blago rečeno.]
:)

/.ja gorim kao Zippo./

Aaaa.
Počel je Špancirfest.
Majko moja.
Ako se po početku poznaje, onda to bude jedan hell of the Špancir.[.jeeeeeeeej!.]
Danas ukratko:
*ljudi, ljudi, ljudi.
*oni manje željeni. [.kojima bi glavu odgrizla.rofl.]
*oni više željeni. [.i have naughty thoughts 'bout them.naughty]
*proganjanje.[.jednostavno neam riječi za to.rofl]
*klecanje koljena.
*leptirići.[.aaaaaah...]
*uhođenje.
*skrivanje.[.citroen roks!.]
*smijeh.
*suze.
*bossanova.

Jednom rječju bilo je urnebesno.
:D

Okrećem se i na naše sportaše.[.moram, ljudi.]
Vaterpolisti su zbilja mogli više.
Košarkaše je bilo lepo da su se plasirali na Olimpijske nakon 12 godina i da su se napokon ujedinili nakon odbijanja nekih seronja.
Rukometaši...
Ah, ti...
Ti, ljudi!
Možemo.
Al' ne.
Da bum iskrena, nisam niti gledala tekmu.
Zbudila sam se na nju, al' nisam mogla.
Preveč bi to bilo za mene.
Ajd' bar bronca.
Čestitke Sandri na bronci!
Jako, jako velke!
I Udeku našem na srebru.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Sutra Blankica i Janić...
Mislim da niti za to neam živce.
xE

Idem čorit.
Tmrw je novi dan.
Nadam se da nebu kišeee.
Neću kiišuu.
Glupa kiiša.
xE

Kizz!

winknaughtycerek


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(04:55) nedjelja, 17.08.2008.

[.round and round.]

Just dance. Gunna be okay.
Just dance. Spin that record babe.
Just dance. Gunna be okay.
Dance. Dance. Dance. Ju-just dance.




Srce mi polagano [.ajd' nekom puževom brzinom] nabacuje osmjeh.
:)
[.hihihi.]
A jebiga, dogodilo se i kaj ve.
Oš plakat, plači.
Neš, nemoj.
[.kak bi mi seka rekla.]
:)
Biram drugo. [.ajd da dobro iskoristim još tih dva tjedna kol'ko imamo.]
:)

Jao-jao![.xD.]
To je moj komentar na naše ekipaše v Pekingu.
Deečki!
Pa kako to?
Nijet dobro, nijet dobro.
Čonja.[.not well.]

Ah, pa ipak nismo svemogući.[.ko Phelps.]
Hihihi.
Slatkič.[.xD.]

Budemo mi to sad.
Dok im ja dojdem i sve prek koljena i po guzici.
[.oooooooooo.]

glitter-graphics.com
Hihihihihihihihi.

Kizz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(03:55) subota, 16.08.2008.

[.say it for me, say it to me.]

Hurry I'm fallin'
All I need is you
Come please I'm callin'
And oh, I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin', I'm fallin'




Danas se dogodilo nekaj zbilja čudno.
Grmilo je [.zbilja gadno.], a ja sam sjedila u mraku [.jedino svjetlo je bilo svjetlo mobitela.povremeno.] i slušala grmljavinu.
Po prvi put si nisam stavila iPod.
Uživala sam u tim zvukovima.
Bar nisam čula otkucaje svog srca.[.ovo zvuči totalno patetično.]
Kad se tak' i osjećam.[.istini na volju.]

Moja vjera u ljubav pala je na dno.
Jakim treskom.
Opet čeka.
Nadu.
Nadu da ju opet podigne.
I opet besćutno baci na pod.
Vjera se čudi.
Umjesto da zbog tih padova otupi.
Svaki pad boli ju još više i više.

Osjećam se glupo.
Osjećati se tak' zbog osobe koja te niti ne zna dovoljno dobro.
Zbilja se osjećam k'o najveća glupača.


glitter-graphics.com

Zbilja se ne volim nadati.
[.but it feels soooooo good!.]

:)

Znate kakvog Cujzeka? Đuro se piše...
xD

Brojim še dva sata do vaterpola.
Še četiri do košarke.
Še devet i pol do rukometa.
Da.
I opet...
Vidim ozljede.
Vukić i Popović.
I kažem...
Jao!
Zaboga, kud baš oni?
Vukić je fenomenalno krilo, a Popović?
Kaj bumo bez njegovih trica?
Marš!
Najrađe bi tam' otišla i slfliskala ih.
Fliskavice jedne.
Ma neee.
Dečeci naši.
Ajmo!
:)

Idem si odspavat do vaterpola.
Ak' bum mogla.

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(7)

(23:23) ponedjeljak, 11.08.2008.

[.get your ass on the dancefloor now.]

You take what you get and you get what you give
I say don't run from yourself, man, that's no way to live
I've got a record in my bag you should give it a spin
Lift your hands in the air so that life can begin



glitter-graphics.com

Ovi dani su čista uživancija.
Mislim da nikad nisam bila opuštenija, sretnija, zabavljenija [.postoji ta riječ?.hihihihi.] i sve to.
Osjeća se da praznici dostižu svoj vrhunac.
Vrhunac koji obožavam.
Špancirfest.[.no.no.znam da je tek za više od tjedan dana.hihi.]
Veselim mu se k'o malo dete božićnom jutru.[.zapravo... i ja se veselim božićnom jutru.hihihihihi..]

/.i see the world like a candy store.yep.yep./,



Budna sam već [.hmmmm. .] više od 24 sata. [.rekord mi je 36. to mora da ide down, down, down.]
Je, ipak su Olimpijske igre.
A Olimpijske igre su ipak Olimpijske igre! [.ne?.znam.ponavljam se.bljeee.:blje:]
I vredi ostati budan celu noć...dan...tjedan...[.hihihihi..]
Našim ekipama je dobro krenulo kaj se tiče rezultatata. [.dead]
Al' zato Balić. [.fakat neamo sreće kaj se zdravlja tiče.]
Najviše me razveselila pobjeda košarkaša protif Australije.
Zbilja su to zaslužili nakon kaj su sve proživeli.
Uživala sam gledajući ih.
Trice su ulazile u koš k'o od šale, a Prki je rastural.[.hihihi..]

Image Hosted by ImageShack.us


Oke, tak' sam se upravo zavrtila na stolici da mi je zlo...

glitter-graphics.com
[.jao crtica jao.]

Bijah i u kinu. [.ja bi u Kinu.mamaaaaaaaaaaaaa!.dead]
Kung fu pandicu sam gledala s frendicama.
Prekjut crtek.
Baš mi se sviđal.

Onak' ko da mi je zaokružil svu tu priču o Olimpijskim igrama. [.hihihihi.]

/.when i grow
up i wanna be famous./


I hoću tekmu.
Neku.
Bilokakvu.
U sreeedu.

[.hihihihi.]

Uu!
Siesaj je.
Idem.
Peč kok'ce.

I of korz požderat ih prije sestre.

I onda ih opet peć za nju.
Ah, ta familija.

Pozdravljam vas s pusom!



wink


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(21:36) srijeda, 06.08.2008.

[.and you're singing the song, thinking this is the life.]

Pjeva se, pjeva.
Hehe.

Image Hosted by ImageShack.us


Pogotovo dok se dumneš v rub staklenog stola kad oko pol 4 vjutro ideš na vece koji ti prereže kožu (ne vece, nego rub stola.) i ostavi masnicu ultra tamnoljubičaste boje.[.a spim na toj straniiii.mučila sam se k'o bogec da zaspim na desnoj.]
Ili dok dobiš astmatski napadaj od nekog čudnog uzbuđenja dok si pereš glavu.[.u dvajst minut sam se uspela smiriti, oprati kosu, posušiti ju i zmozgati kaj da si oblečem.snaga volje!]
Ili dok s Nestea u salvi smeha popljuješ dio najboljih frendica i sebe pa ti još osa leti.[.fakat ne znam kak sam to uspela.]
Ili dok ti je mobitel na najglasnijem pa ti počne zvoniti usred tekme pa te Miljenko pogleda s smehom.[.kat deluna-run the show.hihihihi.]
Ili dok skoro dobiš napadaj jer je gospon trener v igru del malog Ivankovića koji Bog-zna-otkad nije branil.[.poželiš trenera i Ivankovića gađati s balerinkom/mobitelom/stolcem/loptom/REFLEKTOROM/flašom punom već spomenutog Nestea, al' si žedna pa ti je žal pa da se smiriš pređeš na vađenje stvari iz torbe. skužila sam da imam 5 sjajila v njoj...hihihi.]
Ili dok Vuk Kilavi da svoj četvrti gol.[.klap, klap, klap.]

Da.
Sve u svemu, bilo je čist' okej.
Bwahahaha.

Sutra je novi(nić) dan.
Nikad se nisam tak veselila nadolazećem danu.
Tj. nikad se nisam tak veselila nadolazećim danima.[.množina.]
Uživam dok traje.

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(6)

(03:24) ponedjeljak, 04.08.2008.

[.dance forever.]

Sendin' for an angel to bring me your heart
Girl [.boy.] where did you come from?
Got me so undone
Gazin' in your eyes got me sayin'
What a beautiful lady [.boy.]
No ifs, ands or maybes
I'm releasin' my heart
And it's feelin' amazing
Theres no one else that matters


Ljigač.
Image Hosted by ImageShack.us

Hihihi.

Da.

Evo mene dolje.
Probudih se.[.spavah koja dva sata.]
Baš je pola četiri i dvije minute.
Ne vidim smisao u ležanju u krevetu i buljenju u strop.[.makar mi se ponekad to čini najboljim kraćenjem vremena.]
Al' sad ne.
Nemirna sam.
Baš bi v jednu noćnu šetnjicu.
Vrata balkona me neodoljivo zovu.[.svrbe me dlanovi.]
Bar jednu oko kuće.
Ili do kraja ulice.[.nije to neki big dil.]
Onak' v pidžamici.
Baš bi mogla.
smijeh
Jbt.
Odlučih.
Idem.

Image Hosted by ImageShack.us


Obožavam narančaste ulične svjetiljke.[.nikad im se nisam divila ko sad. ne znam zakaj.]
Svjetlost me podsjeća na "Baladu iz predgrađa".

I lije na uglu petrolejska lampa
Svjetlost crvenkastozutu
Na debelo blato kraj staroga plota
I dvije, tri cigle na putu.


smijeh

I zvijezde.
Noćas je nebo bilo srebrno.
Izašla sam van i ostala bez daha.
Zvijezda do zvijezde.
Sjela sam na travu na dvorištu i dok su se moji razgovarali na terasi buljila u te nebeske krijesnice.

Image Hosted by ImageShack.us


Smješak mi nije silazio s lica.

Kizz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(8)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.