(01:51) srijeda, 30.07.2008.

[.zamisli život u ritmu muzike za ples.mleeko.]

Ako zamisliš život u ritmu muzike za ples
Ako zamisliš život u ritmu muzike za ples
Doći ce do promjene u tvojoj glavi
I vjerovat ćeš da postoji nada
Ako zamisliš život u ritmu muzike za ples



/see ya later, boy/


*tko?što? kranjčar
*koga?čega? kranjčara
*komu?čemu? kranjčaru
*koga?što? kranjčara
*oj!ej! kranjčare
*o komu?o čemu? kranjčaru
*s kim? s čim? kranjčarom
[ili tak nekak. hihihi. nikad mi padeži nisu išli.dead]

/yes, i'll go before i fall to pieces/

Grrr.
Mrzim muhe.[.sjetih se onog crtića "Muha". ludilo, e.]
Pogotovo one zumzare ogromanjske kaj niti kosilicu dok one lete ne čuješ.[.takva mi se upravo sad mota okolo.]
A...
Kosilice.
Obožavam kosilice.
Pogotovo susedove.
V pol sedam vjutro.
Dok ja "spim".
S jastukom prek glave.
Savršeno.
smijeh

Odrezah si kosu.[.aaaaa.]
Ništ drastičnog.[.he.he.he]
Iz popodnevne dosade između pranja i brisanja posude.[.a kaj ćeš.]
Čak je dobro ispalo.[.možda sam pogrešila kaj se tiče gimne. mogla sam za frizerku.]
smijeh
Prije škole se definivno farbam...[ili ne?.]
Kad bolje razmislim sviđa mi se moja smeđa kosa...
Samo šiške(bab).[.šiš kebab. nekaj za kaj bi dušu Rooneyu prodala upravo sad.]
V zéléno.[.šnjiclini.]
Ili pink.
Ili cela v pink.
Ko Brendonova bivša.[.obožavam joj stajling.]

NaVukla sam se i na novu seriju.
Torchwood.
Fenomenalno.
Dvije epizode i ja sam zaljubljena.[.aaaah-cerek.]
Napokon uz Hauza & Čajniz bič nekaj.
Mogla bi ju samo slušati zbog tog aaaah naglaska.
Ponavljam, fenomenalno.
A i main lik nije za hititi.
Kako se nadam da se bu spetljal s Gwen.
Oni su taaak kul.
Danas su skupa gledali izlazak sunčeka.
Izlazaak...

Trabunjam.

Image Hosted by ImageShack.us

[.prešmeksi.naughty]

I tako...
Desetak minuta do dva je.
Svira "Sofa song".
E, Luke, Luke...

Sutra veliki plan uređenja sobe.
Kako bu kul.
Jako![.kak bi moja frenda rekla po uzoru na boromira.]
Nevermajnd.
Već iam se v glavi.
Čudim se kakav kapacitet imam.
Za gluposti.[.hihihihi.]

Idem...
Tamo, tamo da putujem.
Tamo, tamo da tugujem. [.je, maj es. tamo, tamo da partijam.]

Kizz, ljudi!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:43) nedjelja, 27.07.2008.

[.a disease of the mind it can control you.]

*brojim 25 puta.
*25 puta kak sam pogledala rihanninu "disturbiu".
*ja sam opsjednuta.
*he he he.

Dođoh s tekme.
Pobijeda Varteksa.[.mujke, bukvar (pardon, smrekar).i za zege vuga.]
Dečeci...
Kako je dobro vidjeti ih opet.
Hehehehe.
I Neven je napokon zaigral![.nabildano stvorenje.]
Nakon više od godine dana.
Nevjerojatno.
Zlatokosa naša.
I vidle smo gospona Dalića.
Ma kak si on nebi došel gledati dečke...
Zakon je on.
smijeh

*za dva tjedneka je opet dogovoren randevu z dečecima.
*dečeciiiiiii...

E, moj Saša.
cerek

I odi kupiti mleko, Mađarić!

Kizz.

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(00:32) petak, 25.07.2008.

[.but under these lights you look beautiful.]

Oj!

Već tri dana pokušavam napisati tu neki post.
Nekaj smislenog.
Al' nema tu ničeg smislenog pa zakaj bi i ovaj post bil' nekaj drugačiji od toga?
[hehehe.]

/gdje ste bili kad je grmilo pseta nevjerna?/
[.ovo je iz "Bitangi i princeza".bez uvrede. dead]

Vreme je za [s pardonom.] posrati se [.tak' bi deda rekel.].
Nit v rit nit mimo.
Sam čekaš da ti se nekaj zlije na glavu.
Prema temperaturi očekujem sneg.
[a nebi se čudila da se zbudim i ugledam pol metra snega.]
Na nogama imam one debele zimske čarape...
I spim s 3 deke.
[.volim dok je topličko. smijeh.]

Sam' nek' proba tak biti za Špancirfest.
Pa ubijem nekog.
Bang-bang.
dead

I fakat nebrem vjerovati kam ide ovo vreme.
Već je prošlo mjesec i tjedan dana od početka praznika.
Strašno.
Prestrašno.

/tata, ja bi LIzAlicu./


Nevermajnd, ljudi.
Ovo je da se sam javim.
Da sam dobro po starom.
Flipam svaki dan.
I jedna odluka.

Od sutra se budim v devet.
Taman na Ćuno... ovaj K(r)unolovca.
[.hehehe. 5,4,3,2,1. idemo 060-blablablabla.]

Krav, ovaj bok ljudi!
dead

Kizz.

Image Hosted by ImageShack.us

[.bwahahaha. e, brenny, brenny.]


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(14:46) srijeda, 16.07.2008.

[.free yourself, let yourself go.]

Oj!

Jutro je započelo fenomenalno.
Viješću da smo dobili prinovu u obitelji.
Bakina nećakinja je rodila sinčića.
A kak se ja tu uklapam?
Uz to kaj sam obitelj [.of korz.], imala sam čast da se moj prijedlog za ime
nadjene tom malom stvorenjcu.
I tak' je svijetlo dana ugledal mali Aleksandar.
Samo mi je tak' žal kaj su "daleko".
Naime, sva moja rodbina je u Srbiji.
I nisam ih vidla već deset godina.
Prvi put dok bum imala priliku idem tam.
Hoću ih sve videti...
Mali Aleksandar.
smijeh

*dan isto ide fenomenalno.
*napokon sam odgledala Tree Hill
*bila je epizoda s mojom omiljenom scenom.
*Brooke, Rachel, Peyton, Haley i Pete ispred ogledala.
*hehehehehe.
*go, Pete!

Nadam se da nebu curelo.

Makar ništ nisu rekli.
[.mah, nije za vjerovati sinoptičarima.]
A kaj je najbolje nisu si niti krivi.
Atmosfera nam je u kurcu zbog sveg kaj joj delamo.
I sad je jednostavno došel "payback time".

In your face, Zemljani!

Jurin.[.naughty]

Kizz!

Image Hosted by ImageShack.us

[.dnt wrry, b hppy.]


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(22:13) ponedjeljak, 14.07.2008.

[.teče, teče mala voćka.]

Ahoj!

Vjerovali vi ili ne al' ovo gore je ispad moje profke s hrvatskog.
E, profka, profka.
smijeh

Bila sam na stranicama A-T-P U-mag-a.
Nema ga!
Čega nema?[mikrospreja.]
Nema Gillesa.
Nebrem vjerovati.
Ma daaaaaaaaaaaaaaaj!
Nek se streli.
I to mi je zahvala kaj sam bila budna do pol 7 vjutro da gledam snimku meča?
Pih.
Nek' si ga metne.[vlatko dobro veli. ja sam opsjednuta.]
[ma nee. vojim ja Gijesa. cerek]

A nek' si ga metnu i neke određene osobe.

Bila sam i kod doktora.
Nije viroza, nije viroza!
Kladim se da je to od one hobotince...
Glupa hobotnica.
Same mi bolove nanaša.[hehehehe.]

I ja to više nebrem.
Sutra idem van makar trebala na WC svakih 5 minut.
Ima grmlja po gradu.
[hehehehehe.]
Fakat, fakat, fakat, fakat mi se više neda biti nutra.
Flipnula bum još jemput.
[hehehe.]

Nič, iden.
Jurin.
Na WC.
[hehehe.]

Kizz.


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(19:34) četvrtak, 10.07.2008.

[.feels like i'm going insane.]

It's a thief in the night
To come and grab you
It can creep up inside you
And consume you
A disease of the mind
It can control you
It's too close for comfort


-kak je lepo biti celi fuckin' dan zatvoren u kući. [not.]
-čamiti v krevetu dok se osjećaš relativno dobro, ali ti je temperatura na jebeno iscrpljujućih 37,5...[u vražju mater.]
-nit v rit nit mimo s tim.
-em nesmem tabletu jer se tableta uzima tek ako je iznad 38,5, em ništ.
-jedina utjeha su mi nove slušalice za iPod, vicevi i keksi. [s grožđicama, of korz.cerek]

Jučer sam si skinula obadva albuma od Rihanne. [da, da.]
I sad ih celo vreme slušam. [opsjednuta.nema kaj.]
Slušam i "Apologize".
A nikad se nisam slagala s tom pjesmom.
Od danas ujutro broji da sam ju preslušala 10 puta. ['ko bi rek'o.]
Zeko bi reko. [he,he,he.]
Da objasnim ovaj he,he,he: prije tri dana sam si sprintala 10 stranica viceva o životinjama.
Zeko rula.

*totalno sam razočarana ovogodišnjom ljetnom shemom.
*od "Dva i pol muškarca" do doktora Housea ničeg nema.
*a i onda posle su još dve serije i gotovo.
*di je nestal "Oz" moj najdraži?
*di je nestal "Zakon i red"?
*di je nestal "CSI:Miami"?
*di je nestala humoristična serija posle toga?
*u vražju mater.
*kako me živcira repriza ovoga kak se zove "Odmori se, zaslužio si".
*grrrrrrrrr.

Dobra stara televizijska vremena.
S čežnjom se sjećam Tree Hilla, dok mu je repriza bila navečer. [uživancija.]
A sad neam pojma kad je od glupog Sabora.
Ko ima živce to gledati?
Razmela bi da ga prenose kojih pola sata-sat.
Ali 2,3,4 sata?
HRT, di vam je humanost?

Nič.
Idem se nastavit bezposleno izležavat po krevetu nadajući se boljem sutra.

Pozdraf svima!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:17) nedjelja, 06.07.2008.

[.hey Jude, don't be afraid.]

*jude, jude, hey jude, hey jude, hey jude, hey jude!
*fav scena.

Od soundtracka se opet nisam odvajala.
Opsjednutosti ime ti je "Across the Universe". [.i Ryan Ross, of korz.u rima mi štima-c.]
(uuu, bilo bi savršeno da Ryan glumi v njemu.opet sam flipnula.)
*i ko je zaboga pobijedil u Wimbledonu?
*svigde piše da je kiša prekinula i ništa više.
[.glupi portali.]
*e, puss naš.
.hehehehehehehehehe.

A naši vaterpolaši...[oj, rimo što me napadaš danaas?.]
Njih bi trebalo po guzici svakog. [rofl]
V zadnjoj sekundi se Bošković sjeti da i druga tj. protivnička momčad ima gol na koji se može pucati. [pametan.]
*a vodili smo ih 4-0, kao što pročitah.
*bljeeeeeee.

Ištvaaaaaaaaan.

*kak taj tip pleše.
[aime maiko.]
*hot,hot,hot

I takoca.
*sutreka ipak na friz s maikom.
*a onda sama bauljam po gradeku.[.woopeee. ne goldberg.]

[.but you'll never know untill you're there.]

Kizzek, ljudovi.
Uživkajte mi.

smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(6)

(23:21) subota, 05.07.2008.

[.northern downpour sends its love‹3.]

Hey-Ho, ppls.
*whatzz, up? [nigga.]
(ne obazirite se. flipnula sam)
*hihihihi.

.raspoloženje mi je ttlno postalo a la Pretty.Odd.(o). [hehehe. lijepi oddo.]
.makar me zabrinjavaju neke stvari. (bit ću sebična i ostavit ću ih za poslije.[bitch.])
*obožaaavam dok me razvesele male [al' nemojte se zavarati s tim. hihihi. ju nou vat aj min. naughty] stvari.
.film "Across the universe" je bil' pogodak totalka.

[.i never said i'd leave this town.]
*al' livam ga nakratko u utorak.
-idem sekici na promociju-
[*woohoo]
-s vlakecom-
[chooo-chooo.]

*čujem i da mi je sekica flipnula
[smije se na Gospodara Prstenova...a kaj ćeš. hehehe. zloba.]

*nič.
*samo sam štela maknuti sa repertoara prošli post.
[ajme li moje glupe slabosti.]
[*obećajem, nevermore]

.hihihihi.

[*we all live in a yellow submarine*]

Kizzzz*


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(02:40) srijeda, 02.07.2008.

... thanks for the memories, thanks for the memories ...

...even though they weren't so great...

*but, some of them were.

*heh.
*koja extra-uber-explozivna riječ za početak posta.
*al' je tako idealna.

.započela sam dan brisanjem facebooka.
.završila ga veoma bolnim brisanjem myspacea.
.al' uvjerena sam da je tak' najbolje.
.bar zasad.
.tak' zbunjenoj mi ništ ne znači.
.?.
.zadnje kaj mi je napisal.
.pokleti upitnik.
.damn.
.sjećam se prve poruke.
.i pomoći oko matke (koju nije znal rešiti.).
.hihihihihi.
.ah.
.uopće više nije važno.
.uopće.

*na ripitu mi se već tri sata vrti "thnks fr th mmrs"*
*kad bi čist' malo uzeli iz konteksta pol pjesme*
*kako idealno, e*
*kako idealno*


-kako mrzim dane kad mi se sve vraća-
-kako mrzim noći kad se prisjećam svega-
-kako mrzim noći kad mislim da budem od te muke progutala vlastiti jezik-
-kako mrzim kad se pretvaram da me ne dira-
-kako mrzim svoje srce-
-čim ga se sjeti počne lupati k'o ludo-


(kako mrzim kad nebrem zaspati)
(a dižem se v devet)
(i idem na bazene)
(oh, ironije li.)
(još jedan dan na kofeinu)
(još jedna zora živog mrtvaca)
(nadam se da nebum popizdila dokraja pa da se to pretvori u teksaški masakr motornom pilom)
(hehehehe. mora se malo humora)


/i da bu još sve onak' fenomenalno-uber-destrojerski nastrojeno, mravi mi hodaju po celoj sobi/
/znam da sam grozna, al' kakav je TO osjećaj dok imaš RAID v rukama i špricaš okolo/
/ahhhhhhhhh.../
/uber-master-destrojerski/

Idem pokušat zaspat.
Toplo se nadam uspjehu.
:)

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.